گوناگون

بهترین رستوران های دریایی ازمیر چه هستند؟

هتل اوستون اتل آلسانجاک ازمیر یکی از هتل‌‌های محبوب در شهر ازمیر ترکیه است که امکانات بسیار زیادی به مهمانان خود عرضه می‌کند. علاوه‌بر خدمات متنوع، موقعیت ایده‌آل این هتل سبب جذب گردشگران به این اقامتگاه شده است. اگر در ارتباط با این هتل و رستوران‌های نزدیک به آن اطلاعات چندانی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به‌معرفی کامل و جامع آن بپردازیم.

آشنایی با هتل اوستون اتل آلسانجاک

در میان هتل های ازمیر، هتل اوستون اتل آلسانجاک هتلی ۳ ستاره و مقرون‌‌به‌صرفه است که در منطقه‌‌ای توریستی واقع شده است و در اطراف آن رستوران‌های متعددی وجود دارد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل تنها ۲۰۰ متر با مرکز شهر فاصله دارد و به‌همین‌دلیل بهترین گزینه جهت گشت‌وگذار راحت مهمانان در ازمیر محسوب می‌شود.

با اقامت در این هتل در کمتر از چند ثانیه به میدان ساعت و بازار کمرالتی می‌رسید؛ همچنین، هتل اوستون اتل آلسانجاک تنها ۲۰ دقیقه با فرودگاه ازمیر فاصله دارد؛ به‌همین‌دلیل با رزرو آن تا جای ممکن در هزینه‌های رفت‌وآمدتان صرفه‌جویی می‌شود.

اگر به‌دنبال یک هتل اقتصادی با خدمات متنوع هستید، این اقامتگاه برای شما گزینه مناسبی است؛ چراکه این هتل سعی دارد تا با ارائه خدمات و امکانات متنوع خاطرهای به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. برخی از ویژگی‌های مهم این هتل که سبب تبدیل آن به یک گزینه محبوب برای گردشگران شده است عبارت‌اند از:

  • محیط زیبا و آرامش‌بخش

  • امکانات و خدمات مناسب

  • لوکیشن و موقعیت مکانی مطلوب

رستوران‌های ازمیر

شهر زیبای ازمیر به‌دلیل دار بودن سواحل نیلگون در ردیف اولین انتخاب گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد و در هر فصلی آن‌ها را به‌سمت خود می‌کشاند. یکی از مهمترین تفریحات این شهر ساحلی رفتن به رستوران‌های دریایی و خوردن خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین غذاها است. برخی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های غذاهای دریایی که در نزدیکی هتل اوستون اتل آلسانجاک ازمیر واقع شده‌اند به شرح زیر است.

رستوران لاگادا (Lagada Restaurant)

رستوران لاگادا یکی از بهترین رستوران‌های ازمیر است که با پخت انواع مختلف غذاهای دریایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران کارکنان و گارسون‌های مجرب و کاربلدی دارد که غذا‌خوردن را در یک محیط دل‌نشین و دنج برای شما فراهم می‌سازند. سبک پخت غذاهای دریایی در این رستوران ترکی و مدیترانه‌ای است. اگر به این شهر سفر کردید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

رستوران ینگچ (Yengec Restaurant)

ینگچ در زبان ترکی به معنای خرچنگ است. این رستوران همان‌طور که از نامش پیدا است، مرکز میل کردن انواع غذای لذیذ دریایی ازجمله ماهی، میگو و خرچنگ است. فضای این رستوران بسیار جذاب و چشم‌نواز است و در منوی آن ۱۰۰ نوع غذا و پیش غذا به‌چشم می‌خورد. لازم است بدانید که برای مراجعه به این رستوران باید حتما از قبل اقدام به رزرو میز کنید تا با مشکل کمبود یا نبود مکان مواجه نشوید.

رستوران لببلی میهنه (Leblebili Meyhane Restaurant)

یکی‌دیگر از رستوران‌های پیشنهادی جهت سرو غذا که در نزدیکی هتل اوستون اتل آلسانجاک ازمیر قرار دارد، رستوران لببلی میهنه است که با ارائه خدمات رفاهی و پخت غذاهای مختلف، فضای رستوران را برای مسافران کاملا دل‌پذیر کرده است. اگر نیم‌نگاهی به منوی این رستوران بیندازید، طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی و همچنین انواع نوشیدنی‌ها را می‌بینید که مطابق با درخواست و سلیقه شما قابل سفارش هستند.

رستوران فوکای (Fokai Restaurant)

فوکای نیز یکی از بهترین پیشنهادات ما جهت سرو غذاهای دریایی تازه و خوشمزه در شهر ازمیر است که شما را شیفته و دلبسته خود می‌کند. با مراجعه به این رستوران این امکان را دارید که غذای لذیذ خود را در یک فضای آزاد و محیطی دوست‌داشتنی میل کنید. علاوه‌بر خدمات مربوط به صرف غذا، رستوران فوکای امکان استفاده از وای‌فای رایگان را برای مهمانان خود ممکن ساخته است.

رستوران دنیز (Denize Restaurant)

دنیز در زبان استانبولی به‌معنای دریا است و رستوران دنیز همان‌طور که از نامش پیدا است یک مکان مناسب برای خوردن غذاهای تازه و خوشمزه دریایی است. اگر قصد اقامت در هتل اوستون اتل آلسانجاک ازمیر را دارید، خوردن غذاهای دریایی به سبک مدیترانه‌ای و همچنین انواع سوپ‌ها و دسرها را در این رستوران ازدست ندهید. رستوران دنیز در برخی فصل‌ها که هوا مطبوع و دلپذیر است، بخشی از رستوران که فضای آزاد است را راه‌اندازی می‌کند و با ارائه غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران فردی بابا (Ferdi Baba Restaurant)

یکی‌دیگر از رستوران‌هایی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، رستوران فردی بابا است که از فضایی کاملا صمیمی و دلپذیر برخوردار است. ساعت ارائه خدمات در این رستوران گسترده است و علاوه‌بر پخت انواع غذاهای دریایی، امکانات دیگری مانند وای‌فای رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در رستوران فردی بابا غذا متناسب با هر سلیقه‌ای یافت می‌شود، پس از مراجعه به آن هرگز پشیمان نمی‌شوید.

رزرو هتل اوستون اتل آلسانجاک ازمیر

هتل اوستون اتل آلسانجاک یکی از هتل‌های معروف در شهر ازمیر است که به هتلی مناسب با فضای ساده و صمیمی شهرت دارد. فاصله این هتل تا بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و همچنین رستوران‌های معروف بسیار محدود است و امکان پیاده‌روی تا برخی از آن‌ها برای گردشگران میسر است.

اگر قصد سفر به شهر ازمیر را دارید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. جهت رزرو هتل ازمیر یا ست‌کردن بلیط هواپیما چارتر می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر مانند وب‌سایت «فلای تودی» مراجعه کنید و ضمن دریافت واچر، از سایر خدمات و مزایای این مجموعه مانند تخفیفات ویژه و پشتیبانی ۲۴ساعته مشتریان بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا