ارز دیجیتالشبکه‌های اجتماعی

بازی تلگرامی Hamster Kombat ؛ رقیب جدید Notcoin

نات کوین NotCoin (NOT) اولین بار در تاریخ نوامبر ۲۰۲۳، به عنوان یک توکن (شکلی از دارایی رمزنگاری شده ارز دیجیتالی) داخل بازی، از طریق اپلیکیشن تلگرام معرفی شد و با گذشت مدت کمی پس از عرضه، وارد لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شد. در بازارهای دیجیتال، یک «توکن»، ارز دیجیتالی است که بلاک چین مستقل خود را ندارد و روی شبکه‌های دیگر (مانند بلاک چینی اتریوم) جابه‌جا می‌شود.

در حال حاضر، NOT  با قیمتی بالاتر از یک سنت معامله شده و حجم معاملات بالای این ارز دیجیتال نیز نشان‌دهنده علاقه رو به رشد کاربران به این رمز ارز است. سایت CoinCodex پیش‌بینی کوتاه‌مدتی برای قیمت نات کوین داشت که بر اساس آن انتظار می‌رود قیمت این سکه تا ۴ ژوئن به $۰.۰۱۴۲۹۱ و سپس تا ۲۹ ژوئن به $۰.۰۳۶۱۹۷ جهش کند.

حالا بازی کریپتوی جدیدی در تلگرام معرفی شده که سابقه مشابهی با ناتوکین دارد. این گیم که Hamster Kombat نام دارد قرار است به زودی توکن جدیدی روی شبکه The Open Network (TON) راه اندازی کند.

این بازی در ماه مارس (اردیبهشت ماه) در تلگرام عرضه شد و بر اساس آمار ادعایی مسئولین، این پلتفرم تا کنون ۶۰ میلیون کاربر به خود جذب کرده است.

بعد از موفقیت ارز نات‌کوین، گیم‌های داخل تلگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و در واقع بازی‌هایی کلیکی محسوب می‌شوند که کاربر با ضربه زدن به صفحه می‌تواند جوایز مختلف داخل بازی را جمع آوری کند. همستر طی سه ماه، ۳۵ میلیون بازیکن جذب کرده و جوایز داخل بازی که با تپ یا ضربه انگشت به صفحه به دست آیند، در انتها به توکن عرضه شده توسط این بازی تبدیل خواهند شد.

ناتکوین نیز توکن خود را روی شبکه TON عرضه کرد و قابلیت ایردراپ عظیمی که به همراه داشت، ارزش بازار ناتکوین را به بیش از ۱ میلیارد دلار رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا