چگونه

آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی به شما این مهارت طراحی سایت بدون کد نویسی را می‌آموزد تا شما بتوانید درآمدی برای کسب و کار خود داشته باشید. آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید با آموختن دوره‌های طراحی سایت با ورد پرس به روش‌های مختلف درآمد زایی داشته باشید و حتی می‌توانید در بخش‌های مختلفی شروع به کار کنید. حال می‌خواهیم در ادامه مقاله  آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی تمامی نکاتی که باید رعایت کنید و تمامی راهی که باید بگذرانید را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید.

آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی

همانطور که گفته شد شما می‌توانید با آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی در بخش‌های دیگر طراحی سایت هم پیشرفت کنید. از جمله می‌توانید برای خودتان هم سایت طراحی کنید و محصولی را درون سایتتان به فروش برسانید. حتی می‌توانید برای دیگران هم وب سایت طراحی کنید و از آنها بابت طراحی سایت و پشتیبانی پول دریافت کنید که این مورد هم یک نوع درآمد زایی به حساب می‌آید.

امروزه وقتی شما در حوزه‌های طراحی سایت خودتان را آپدیت کنید و یا حتی به صورت معمولی این کار را بلد باشید استخدام شما در شرکت‌های طراحی سایت و حتی شرکت‌های مختلف خیلی راحت شکل می‌گیرد و همچنین می‌توانید در آموزشگاه‌های مختلف این علم را به اشتراک بگذارید و از این راه هم درآمد کسب کنید. پس تا دیر نشده دست به کار شوید و آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی را دریافت و تماشا کنید.

به جرات می‌توان گفت که در این زمینه وردپرس بسیار جالب و هیجان انگیز است چرا که وردپرس هزاران قالب و افزونه دارد که باعث پیشرفت و توسعه شما می‌شود و می‌توانید هر آن که اراده کنید ماژول آماده آن را پیدا کنید. وردپرس‌ها خیلی بهتر توسعه یافته‌اند و نسبت به دیگر CMS ها هم در اولین هستندشما می‌توانید با استفاده از وردپرس درآمد کسب کنید و آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی را دریافت و تماشا کنید تا بتوانید در کار خود پیشرفت چشم گیری داشته باشید و درآمد بالایی کسب کنید.

مسیر و شروع یادگیری وردپرس

همانطور که از زمان‌های قدیم گفته‌اند و شما هم می‌دانید، شما نمی‌توانید یک شبه به ثروت بالایی دست یابید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که طراحی سایت فروشگاهی اصفهان دنیای گسترده‌ای دارد که شما می‌توانید با پشت کار و آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی در این زمینه تخصص بالایی کسب کنید.

شما با وردپرس می‌توانید به راحتی و بدون هیچ پیش نیازی سایتی که در نظر دارید را طراحی کنید طراحی سایت شغل بسیار پر درآمد در قرن ۲۱ محسوب می‌شود که هر کسی می‌تواند به کمک آن به درآمدهای میلیون دلاری دست پیدا کند با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا مسیر یادگیری وردپرس را به صورت مرحله به مرحله برای شما توشیح دهیم.

اول از همه می‌خواهیم بدانیم که وردپرس چیست و چا کار‌هایی می‌توانیم با وردپرس انجام دهیم؟

وردپرس چیست؟ چه کار هایی می توانید با وردپرس انجام دهیم؟

وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار پر مخاطب است که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته می‌شود. استفاده از وردپرس بسیارکار آسانی می‌باشد و شما با یادگیری آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان به یکی از حرفه‌ای‌ترین طراح‌های سایت تبدیل شوید.

همانطور که گفته شد قرن ۲۱ قرن تجارت الکترونیک است به همین دلیل هر کسی با هر کسب و کار و یا مهارتی باید یک وب سایت مخصوص خود داشته باشد. به دلیل اینکه اگر شما خود را آپدیت نکنید و در همان زمان قدیم طراحی سایت بمانید بدون شک شکست می‌خورید چرا که باید خود را در هر زمانی آپدیت و پیشرفته‌تر از دیروز کنید همچنین شما می‌توانید این کار را با آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی انجام دهید.

اگر شما هم مانند چند مخاطب دیگر در حال مطالعه ی مقاله ی وبسکو هستید یعنی اینکه تصمیم گرفته‌اید در حوزه طراحی سایت متخصص شوید پس ما هم شما را در این راه تنها نمی‌گذاریم و با آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی به صورت رایگان به شما کمک می‌کنیم. اگر خودتان را در این راه دست کم می‌گیرید باید این راه بدانید که بیش از ۴۳ درصد سایت‌های سطح جهان هم اکنون از وردپرس استفاده می‌کنند اگر می‌خواهید به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید و رئیس کسب و کار خودتان باشید طراحی سایت با وردپرس را شروع کنید.

بیشتر بدانید: مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان

از اول تا آخر آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی

مرحله اول: سایت چگونه درست می‌شود؟

مرحله دوم: شروع طراحی سایت با وردپرس

مرحله سوم: وردپرس چطور عامل موفقیت شما خواهد بود؟

مرحله چهارم: هوشمندانه قدم بردارید و بدرخشید

مرحله پنجم: خالق بدون محدودیت دنیای وردپرس شوید

مرحله ششم: حرفه‌ای‌ترین باشید تا هر کسی را به خود جذب کنید.

مرحله هفتم: درآمدزاییبسیارزیادباوردپرس

درادامهاینمقالهمیخواهیمدررابطهبااینهفتمرحلهباشماصحبتکنیم. که می‌توانید این هفت مرحله را با آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی آموزش ببینید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مرحله اول: سایت چگونه درست می شود؟

قبل از اینکه شما با آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی بخواهید طراحی سایت را شروع کنید باید اطلاعات کافی درباره ی اینکه چگونه سایت‌ها درست می‌شوند بدانید. سایتی که طراحی می‌کنید باید روی یک فضا ذخیره و نگه داری شود یعنی سایت شما باید مهمان یک میزبان به نام هاست شود. حا می‌خواهیم درباره ی هاست توضیح مختصری به شما بدهیم.

هاست نوعی میزبان حرفه‌ای است که با توجه به میزان فضای لازم برای سایتتان باید حافظه نگهداری تهیه کنید. برای خرید هاست باید به شرکت‌هایی که هاست برای راه ادازی سایت ارائه می‌کنند مراجعه کنید. بع از این مرحله یعنی مرحله ی خرید سایت باید یک اسم مناسب برای سایتتان انتخاب کنید که افراد دیگر با وارد کردن نام سایت شما وارد سایتی که طراحی کرده‌اید شوند. این آدرس که مختص به خود شماست دامنه نام دارد که دامنه خود را هم می‌توانید از شرکتی که میزبانی وب یا هاست را تهیه کرده‌اید تهیه کنید.

بعد از این مرحله که شما برای سایت خود هاست و دامنه مخصوص سایت خود را تهیه نمودید وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی هاست خود آپلود کنید که تمامی مراحل نصب وردپرس را می‌توانید در ویدیو آموزش نصب وردپرس فرا بگیرید.

شما با رد کردن همین مراحل آسان سایت خود را خلق کرده‌اید که فعلا این سایت شبیه به یک نوزاد است و شما باید با آموش در آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی این سایت نوزادتان را رشد دهید و آن را پیشرفته‌تر کنید. این دوره آموزشی ما کاملا رایگان می‌باشد و این ویدیو‌ها بر اساس تجربیات چند سال کار کردن در این رشته ساخته شده است.

مرحله دوم: شروع طراحی سایت با وردپرس

حال شما می‌توانید وب سایت وردپرسی خود را زیبا‌تر کنید در این مرحله شما باید تمامی نکات لازم برای طراحی سایت وردپرس را بدانید و بعد از آن شروع به یافتن بهترین قالب و تم برای سایتتان کنید قالب سایت نوعی اسکلت برای فضای وب سایت شما محسوب می‌شود که کاربران به محض مراجعه به سایت با آن مواجه خواهند شد و به همین جهت حتماً باید سعی کنید بهترین و کاربر بهترین قالب را برای خود انتخاب کنید.

بعد از آن که با قالب وردپرس آشنا شده‌اید وقت آن رسیده است که امکانات و ابزار‌های جذاب و بی‌نظیر دیگری را روی سایت خود نصب کنید. فقط کافی است که پلاگین یا افزونه‌های ضروری وردپرس را نصب کنید تا بتوانید به هر امکاناتی که نیاز دارید دست بیابید. در گذشته برای اینکه بتوانید یک قابلیت جدیدتر به سایت اضافه کنید باید مدت زمان زیادی را صرف کدنویسی می‌کردید و ممکن بود در نهایت نیز به ظرافت مدنظر خود نرسید.

ولی امروزه با افزونه‌های وردپرس بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید هر قابلیتی که می‌خواهید به سایت خود اضافه کنید. یک خبر خوب هم این است که شما می‌توانید با استفاد از آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی تمام موارد گفته شده را آموزش ببینید و روی سایتی که می‌خواهید طراحی کنید پیاده کنید.

مرحله سوم: وردپرس چطور عامل موفقیت شما خواهد بود؟

هم اکنون در این قسمت از مقاله شما می‌توانید با تمرین کردن و پشت کار به موفقیت‌های بالاتری دست بیابید فقط کافی است فیلم‌های آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی سایت وبسکو را مشاهده فرمایید و با این آموزش خودتان را ارتقا دهید.

بیش از ۵۴ هزار افزونه وردپرسی وجود دارد که به شما امکان ساخت هر نوع سایتی را می‌دهد وردپرس تاکنون به ۱۹۶ زبان جهان ترجمه شده است که همین امر باعث استفاده راحت‌تر از پنل مدیریتی آن شده است. وردپرس دوست و همدم موتورهای جستجو است و به راحتی و تقریباً در کمترین زمان ممکن می‌توانید به رتبه بالاتر دست پیدا کنید. استفاده از وردپرس رایگان و بسیار ساده است که شما با تمرین و تکرار می‌توانید به مرور زمان به موفقیت های خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. در این مرحله  باید بتوانید ساختار سایت استاندارد و امکانات قالب‌های محبوب وردپرس را خوب با آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی آموزش ببینید و بعد وارد مرحله جدید شوید.

مرحله چهارم: هوشمندانه قدم بردارید و بدرخشید

هم اکنون وقت این رسیده است که کار خخود را به صورت هوشمندانه شروع کنید. و با کمک صفحه ساز‌های پر طرفدار وردپرسی از جمله المنتور و ویژوال کامپوزر صفحات زیبا خلق کنید. این درست نیست که شما سخت کار کنید  بلکه عاقلانه و هوشمندانه کار کنید تا در دنیای کسب و کار مجازی هر لحظه بدرخشید. این نکته را به یاد داشته باشید که شما میتوانید با استفاده از آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی به بهترین‌ها در این مسیر برسید.

مرحله پنجم: خالق بدون محدودیت دنیای وردپرس شوید

شاید باورتان نشود ولی وردپرس به قدری انعطاف پذیر است که بدون هیچ محدودیت و مشکلی می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید طراحی کنید. طراحی انواع جدول در وردپرس، طراحی انواع فرم در وردپرس، نمایش انواع ویدیو در وردپرس، ساخت هر نوع هدرو  فوتر و مگامنو و در وردپرس با چند کلیک ساده امکان پذیر است. که تمامی طراحی‌های گفته شده را می‌توانید در آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی بیاموزید.

مرحله ششم: حرفه‌ای ترین باشید تا هر کسی را به خود جذب کنید.

این را بدانید که شاید ظاهر زیبا مدتی جذاب باشد و بتواند افراد را جلب خود کند ولی اگر در یک کار و مهارت بتوانید حرفه‌ای شوید مطمئن شوید که هر کسی را به خود جذب خواهید کرد. شما می‌توانید با استفاده از آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی در این زمینه حرفه‌ای‌ترین باشید تا هر کس جذب شما و وب سایتتان شود. در این مرحله می‌توانید شروع به طراحی انواع صفحات فوق‌العاده با کمک وردپرس کنید خلاقیت خود را در اسلایدر‌ها به نمایش خواهید گذاشت و به کمک گرافیک ماهرانه پیش خواهید رفت.

مرحله هفتم: در آمد زایی بسیار زیاد با وردپرس

حال می‌توانید سفارش‌های طراحی سایت وردپرسی قبول کنید و شروع به کسب درآمد بسیار بالا کنید کسب درآمد دیگر برای شما رویا نیست و بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود می‌توانید شروع به پول سازی کنید. در ابتدا نمونه کارهایی برای نمایش به مشتریان ایجاد کنید و بعد با نوشتن قراردادهای حرفه‌ای، شغل و کار خود را محکم‌تر کنید. شما با وردپرس حتی میتوانید شروع به کسب درآمد دلاری نیز کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا