دیجی‌کالا

هزینه خرید از دیجی‎‌کالا را کم کنیم

اگر از آنهایی هستید که زیاد خرید اینترنتی انجام می‌دهید حتما دنبال چم‌وخم‌هایی برای کاهش هزینه خریدها هستید.

خیلی وقت‌ها ممکن است از یک فروشگاه اینترنتی زیاد خرید کنیم اما به گزینه‌های مختلفی که برای خدمات ویژه‌تر به ما معرفی می‌کند توجه نکنیم. این گزینه‌ها همان چم‌وخم‌های کم کردن هزینه است. از تخفیف‌های خاص تا ارسال رایگان.

دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از این راه‌ها زیاد دارد. اگر به دلیل زیاد بودن خریدهای‌تان نگران هزینه‌های ارسال هستید و دوست دارید آن را تا جایی که ممکن است کاهش دهید، این راهکارها حسابی به دردتان می‌خورد.

دیجی‌پلاس

دیجی‌کالا با یک سرویس اشتراک ویژه به نام «دیجی‌پلاس» امکانات زیادی برایتان فراهم می‌کند که ارسال‌های رایگان جزو مهمترین ویژگی‌هایش است.

در دیجی‌پلاس می‌توانید اشتراک ماهانه به قیمت 89 هزار تومان بخرید که نتیجه خرید این اشتراک دسترسی به خدمات منحصربه‌فرد مانند ارسال رایگان است.

با داشتن هر یک ماه اشتراک دیجی‌پلاس 4 خرید با ارسال رایگان دارید. البته این امکان ویژه به خریدهایی تعلق می‌گیرد که:

  • ارسال آنها با دیجی‌کالا باشد و نه فروشنده
  • ارسال آنها با باربری نباشد
  • خرید سوپرمارکتی با فاکتور زیر 80 هزار تومان نباشند
  • کالاهای خریده شده فوق‌سنگین نباشند

حتما دیده‌اید که بعضی کالاها در این فروشگاه آنلاین گزینه ارسال سریع دارند که البته هزینه آن کمی بالاتر است اما اگر اشتراک دیجی‌پلاس داشته باشید این ارسال هم رایگان می‌شود. در خریدهای سوپرمارکتی هم اگر مجموع سفارش‌تان بیشتر از 80 هزار تومان شود، آن را رایگان تحویل می‌گیرید.

در شیوه‌های دریافت حضوری دیجی‌کالا هم اگر اشتراک دیجی‌پلاس داشته باشید لازم نیست هزینه کم 19 هزار تومانی را هم بپردازید. در صورت ارسال کالا با پست هم دیجی‌پلاسی‌ها هزینه‌ای نمی‌پردازند.

دیجی‌کلاب

تمام کاربران دیجی‌کالا پس از ثبت‌نام و باز کردن حساب کاربری عضو دیجی‌کلاب می‌شوند. این کلاب به کاربر براساس امتیازاتی که کسب می‌کند جایزه‌های ویژه می‌دهد.

امتیازها هم از راه‌های مختلف به دست می‌آیند؛ خرید، نظر دادن برای خریدها و انجام ماموریت‌های دیجی‌کلابی.

ماموریت‌ها هم این‌ها هستند: خرید یا تمدید اشتراک دیجی‌پلاس، احراز هویت و داشتن 3 سفارش در ماه. البته همان ابتدا با نصب اپلیکیشن دیجی‌کالا و ثبت اولین سفارش چند امتیاز به شما تعلق می‌گیرد.

بر اساس امتیازی که به دست آورده‌اید و در حساب کاربری شما ثبت شده کد تخفیف ارسال رایگان به شما داده می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید در بازی‌های مختلف دیجی‌کلاب مانند چرخ و بخت، لاکی‌باکس و تا سه نشه، هم شرکت کنید که یکی از جوایز آنها ارسال رایگان است.

دریافت حضوری

یکی از راه‌های پر کاربرد کاهش هزینه ارسال، استفاده از امکان دریافت حضوری است. با این روش شما منتظر نمی‌مانید تا مامور ارسال دیجی‌کالا خرید را به دست‌تان برساند، خودتان می‌روید و تحویل می‌گیرید!

برای استفاده از این امکان، دو راه وجود دارد؛ گنجه و مراکز دریافت حضوری. وقتی سفارش را ثبت کردید باید زمان و مکان ارسال را انتخاب کنید. پایین آدرس‌تان می‌بینید که نوشته شده : مراکز دریافت حضوری نزدیک به این آدرس.

وقتی روی این لینک کلیک می‌کنید گنجه‌ها و مراکز دریافت حضوری نمایش داده می‌شود. البته گنجه برای شهرهای تهران، کرج و اصفهان فعال است و اگر کالایی که انتخاب کرده‌اید سوپرمارکتی یا سنگین نیست و ارسال‌کننده آن دیجی‌کالاست قابل استفاده است.

گنجه شبیه کمد است و معمولا در مراکز خرید قرار دارند. وقتی خریدتان در آن قرار داده شود پیامکی دریافت می‌کنید و 24 ساعت فرصت دارید بسته را بردارید.

مراکز دریافت حضوری اما در تمام ایران فعال هستند به شرطی که کالا سوپرمارکتی یا سنگین نباشد و ارسال‌کننده آن دیجی‌کالا باشد. در این صورت می‌توانید آنها را از این مراکز که بیشتر فروشگاه‌ها یا دفاتری مثل پیشخوان‌ دولت هستند بگیرید.

نکته مهم این است که با انتخاب گنجه یا مراکز دریافت حضوری، فقط 19 هزار و 900 تومان به عنوان هزینه ارسال می‌پردازید. حدود 20 هزار تومان کمتر از هزینه ارسال عادی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا