استارتاپ

سرآوا از ساختار سهامداری نوار خارج شد

شرکت نوین اندیشان سرآوا پارس از ساختار سهامداری «نوار» خارج شد و سهام خود را به بنیانگذاران آن واگذار کرد. سرآوا در سال ۱۳۹۵ موفق به سرمایه‌گذاری و تملک بخشی از سهام نوار شده بود.

شرکت سرآوا در این‌باره نوشت: سرآوا در این خصوص نوار از جمله شرکت‌های موفق پورتفولیوی سرآوا بود که توانست در زمینه تولید و نشر کتاب صوتی، خلاصه کتاب و پادکست، نیازهای کاربران در عصر شتابان دیجیتالی شدن محتوا را پاسخ دهد و منجر به افزایش سرانه مطالعه کتاب در جامعه شد. با توجه به اهمیت محتوا در عصر کنونی و بازار گسترده و محبوب کتاب صوتی در داخل کشور و سایر نقاط فارسی‌زبان دنیا، نوار با اتکا به بنیانگذاران خود پتانسیل توسعه به کشورهای منطقه و همسایه ایران را دارد.

سرآوا ضمن تشکر از هیات مدیره و مدیرعامل سابق خویش که نقش مهمی را در دوره‌ی ریاست خود در حمایت و مدیریت شرکت‌های پورتفولیو و خروج موفق از آنها ایفا کرد، امیدوار است بنیانگذاران نوار بتوانند با ساختار سهامداری جدید، موفقیت‌های افزون‌تری را برای مجموعه‌شان کسب کنند.

طی دو سال گذشته، این سومین خروج سرآوا از پورتفولیوی سرمایه‌گذاری خود است. پیش‌تر سرآوا از ساختار سهامداری گروه علی‌بابا (توشا) خارج شد و سهام خود را در یک توافق برد – برد به بنیانگذاران آن واگذار کرد. چندی پیش سرآوا از الوپیک نیز خارج شد و سهام خود را به گروه صنعتی گلرنگ فروخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا