گوناگون

معرفی هتل اسپیناس پالاس

انتخاب هتل برای اقامت یکی از دشوارترین کارها پیش از سفر است. به‌خصوص وقتی می‌خواهید از بین تنوع بالای هتل‌های تهران، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. تهران به‌عنوان پایتخت کشور هر ساله میزبان تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی است. به‌همین خاطر هم شاهد هتل‌های زیادی در مناطق مختلف این شهر هستیم؛ اما اگر بخواهیم از بین تمام هتل‌هایی که در تهران هستند، بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم، به‌نام هتل اسپیناس پالاس می‌رسیم. هتلی باشکوه و متفاوت که اقامت در یکی از اتاق‌های لوکس آن را به‌هیچ‌عنوان نباید از دست داد. فرقی نمی‌کند هدف شما برای اقامت در این هتل چیست؛ این بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

هتل اسپیناس پالاس؛ جواهری در پایتخت

هتل‌های بین‌المللی از هر نظر در مرکز توجه قرار دارند. از منطقه‌ای که در آن هستند تا معماری، خدمات و اتاق‌هایی که اجاره می‌دهند، همگی جزو مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها محسوب می‌شوند. اسپیناس پالاس، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین هتل‌های تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال شهر تهران و در دامنه کوه‌های البرز واقع شده است. این هتل فضایی به‌دور از ترافیک شهر تهران داشته و اتاق‌های آن مشرف به شهر یا کوه بسیار زیبای مجاور آن هستند. به این باید اتاق‌هایی با امکانات متنوع و لوکس و کارکنان چندزبانه تحصیل‌کرده در حوزه هتل‌داری اشاره کرد که مجموع آن‌ها اقامت به‌یادماندنی را در هتل اسپیناس پالاس به‌ارمغان میاورند.

در مجاورت این هتل کوهی به‌نام اسپیناس قرار دارد که در زمان‌هایی دور محل استراحت و اقامت کسانی بوده که در حال عزیمت به شهر آستارا بوده‌اند. حرف پالاس هم در زبان انگلیسی به‌معنای کاخ است. بنابراین نام این هتل «کاخی روی کوه پالاس» معنا می‌شود. اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ با سبک معماری مدرن، اتاق‌هایی متنوع و امکاناتی کامل روی تپه‌های شمال تهران افتتاح شد. از موقعیت مکانی که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر تهران است گرفته تا قیمت اتاق‌ها، امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود، همگی بالاترین سطح استاندارد را دارند. بنابراین اگر این هتل را برای اقامت خود در تهران رزرو کرده‌اید، با خیالی آسوده چمدان خود را ببندید و برای ساختن یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان اماده شوید.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره ایران محسوب می‌شود که اقامتی ایده‌آل را برای مسافرانش به‌ارمغان میاورد. این هتل که یکی از بهترین هتل‌های تهران نیز هست، با بالاترین استانداردهای جهانی و با امکاناتی در سطح هتل‌های اروپایی از مشتریان بین‌المللی و داخلی خود میزبانی می‌کند. این هتل در ۲۰ طبقه بنا شده و ۴۰۰ واحد اقامتی با امکانات و خدماتی خیره‌کننده را در اختیار مسافران می‌گذارد. دسترسی از این هتل به خیابان‌های اصلی تهران نیز بسیار آسان است تا انتخاب نخست هر کسی باشد که برای سفری چند روزه قصد اقامت در شهر تهران را دارد.

معماری لوکس و مدرن این هتل از راه دور هم خیره‌کننده است. به‌محض ورود به لابی هتل نیز متوجه خواهید شد که این دقیقا همان چیزیست که انتظارش را از یک هتل بین‌المللی داشتید. ملاقات یک لابی مجلل با تزئینات چشم‌نواز و معماری دل‌فریب شروع ماجراجویی در این هتل است. اما ماجراجویی اصلی از زمانی آغاز خواهد شد که یکی از اتاق‌های لوکس هتل اسپیناس پالاس را با چشم‌انداز استثنایی آن‌ها به‌سمت کوه زیبای اسپیناس تهران رزرو کنید. علاوه بر این‌ها باید به سالن‌هایی مخصوص انواع مراسم‌ها در این هتل از جمله جشن ازدواج، قرارهای کاری و سمینار اشاره کرد که در دسترس شما هستند.

هتل اسپیناس پالاس شامل چندین کافه و رستوران مجلل است که می‌توانید از آن‌ها در طول اقامت خود برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده کنید. کافه سان ست، یک کافی‌شاپ حرفه‌ای است که در سالن اصلی لابی هتل قرار دارد و می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را به‌همراه میان وعده‌هایی خوشمزه در آن بچشید. رستوران‌های لاتون، دیبا و اسکای لانژ هم به شما شانس چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای طبخ شده توسط سرآشپزهای بین‌المللی را خواهند داد.

اتاقّها و سوئیت‌های رویایی

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل تنوع بسیار بالایی دارند و با بالاترین سطح امکانات رفاهی عجین هستند که در بین هتل‌های تهران منحصربه‌فرد است. به‌همین خاطر هم هست که بسیاری از مقامات کشورهای جهان و افراد مهمی که به تهران سفر می‌کنند، این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. زمان رزرو این هتل می‌توانید از بین اتاق‌های دبل استاندارد و توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال و بالکن‌دار خانوادگی رویال، اتاق بیزینس، پرزیدنت و پرزیدنت پلاس، رویال و سوئیت اسکای و همینطور سوئیت جونیور یکی را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

اتاق‌های دبل و توئین استاندارد دارای تخت دونفره بوده و مساحت آن‌ها ۳۵ متر مربع است. با رزرو این اتاق‌ها شما از مینی بار و یخچال، دوش به‌همراه وان، اینترنت نامحدود پرسرعت، صندوق امانات داخل اتاق و صبحانه رایگان سلف سرویس بهره‌مند می‌شوید. اتاق رویال خانوادگی با متراژی بزرگ‌تر مناسب اقامت به‌همراه خانواده است که برخی از آن‌ها از تراس زیبایی نیز برخوردارند. اتاق بیزینس، در بالاترین طبقات این هتل قرار گرفته و با پنجره‌های قدی، تجربه‌ای فوق‌العاده را رقم می‌زند. سوئیت اسکای یکی از فوق‌العاده‌ترین سوئیت‌های این هتل با متراژ ۲۵۰ متری است که خدماتی مثل جکوزی، پیش‌خدمت شخصی، میز نهارخوری ۱۲ نفره، دکوراسیون لوکس و منظره‌ای چشم‌نواز به‌سمت تهران را ارآئه می‌کند. سوئیت‌های پرزیدنت و پرزیدنت پلاس این هتل هم آپارتمان‌هایی لوکس با امکاناتی وسیع هستند که تجربه اقامت در یک خانه لوکس و کامل را به شما هدیه می‌دهند.

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با اسنپ تریپ

به‌لطف فعالیت سایت‌های رزرو آنلاین هتل، بسیاری از دردسرهای رزرو هتل تهران از بین رفته است. سامانه‌هایی مثل اسنپ تریپ اطلاعات مفیدی از امکانات، هزینه اتاق‌ها و خدمات رفاهی هتل‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و می‌توانند با فراغ بال نسبت به رزرو هتل مد نظر خود اقدام کنند. اگر شما هم به‌دنبال رزرو اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران هستید، همین حالا وارد سایت اسنپ تریپ شده، تاریخ اقامت و تعداد نفرات را مشخص کرده و یکی از اتاق‌ها را انتخاب کنید. به‌همین سادگی با چند کلیک ساده اتاق مورد نظر شما رزرو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا