ارز دیجیتال

پشت پرده پیام‌ها به خالقان NFT

در نسخه بهمن ماه مجله دامیننس بخوانید

مجله دامیننس، مجله تخصصی دنیای کریپتوکارنسی، در مهر ماه ۱۴۰۲ با هدف ارائه اطلاعاتی جامع درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرد.

شما در هر شماره از ماهنامه دامیننس، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را خواهید خواند؛ با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پرسروصدای بازار در ماه گذشته آشنا خواهید شد و نکات و تحلیل‌های تخصصی و مهمی را درباره بازار کریپتوکارنسی خواهید آموخت. ماهنامه دامیننس، با شعار «بیت پین، یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی متنوع و جذاب را برای خوانندگان علاقه‌مند به این حوزه فراهم می‌کند و در قالب فایلPDF هم قابل‌دانلود است.

در پنجمین شماره ماهنامه دامیننس پس از سرمقاله‌ای درباره مهاجرت و بحران نیروی انسانی، مرور اخبار بازار و اخبار بیت پین، درباره پشت پرده پیام‌ها به خالقان NFT خواهید خواند؛ با میزان توانایی بشر برای پذیرش فناوری‌های جدید آشنا خواهید شد و در ادامه هم مصاحبه‌ای با مدیر مارکتینگ بیت پین، علی داداشیان، خواهیم داشت. مدیر محتوای بیت پین، محسن صالح، درباره روایات بعد از راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین برایتان می‌گوید و در ادامه مقاله‌هایی با عناوین کامیونیتی منسجم کریپتو، ترس جا ماندن از بازار (FOMO) و استاندارد BRC-20 را خواهید خواند.

از شما دعوت می‌کنیم تا نسخه بهمن ماه مجله تخصصی دامیننس را مطالعه کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود کیفیت محتوای آن، برای ما ارسال کنید.

نسخه بهمن ماه مجله تخصصی دامیننس
نسخه بهمن ماه مجله تخصصی دامیننس

ماهنامه دامیننس در قالب فایل PDF قابل‌دانلود است و شما می‌توانید از طریق لینک زیر پنجمین شماره از آن را مطالعه کنید.

ماهنامه بهمن ماه – برافراشته شدن پرچم بیت کوین در وال استریت – آکادمی بیت پین (bitpin.ir)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا