اینترنت

تک نت، خدمات متنوع برای کاربران خانگی و سازمانی

شرکت حسابگر پرداز غرب با برند تک نت به عنوان یکی از با سابقه‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت و راهکارهای یکپارچه‌ی سازمانی در ایران به شمار می‌رود. این شرکت با تکیه بر بیش از ۲۵ سال سابقه در این عرصه و نیروهای متخصص و جوان خود، توانسته خدماتی بی‌نظیر را در حوزه فناوری آماده عرضه کند.

تک نت با رشد و پیشرفت فناوری‌های مربوط به اینترنت، زیرساخت‌ها و فرایندهای خود را به‌روز کرده و همگام با تغییرات، بهبود پیدا کرده است. خدمات اینترنت خانگی و راهکارهای سازمانی منعطف و مقیاس‌پذیر این شرکت از طرف کاربران و مشتریان سازمانی هم با استقبال بسیار زیادی روبرو شده و این مسئله تبدیل به انگیزه‌ای مهم برای بهبود کیفیت و گسترش سبد محصولات و خدمات شده است.

تک نت همیشه به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو در زمینه‌ی اینترنت خانگی و راهکارهای سازمانی شناخته شده و برای حفظ این شهرت، همیشه برای بهبود تلاش کرده است. در این راستا بررسی تکنولوژی‌های جدید برای به کارگیری در زیرساخت‌ها و محصولات و خدمات جدید برای ارائه به مشتریان قدیمی و جدید، بخش مهمی از فعالیت‌های تیم تحقیق و توسعه این برند بوده و هست.

خدمات اینترنت سازمانی تک نت

خدمات تک نت برای کاربران خانگی

تک نت ارائه‌ی خدمات متنوع برای دسترسی آسان کاربران خانگی به اینترنت پرسرعت را سرلوحه‌ی کار خودش قرار داده است. این شرکت با تکیه بر زیرساخت به‌روز و گسترده‌ای که در اختیار دارد، به آسانی توانسته بیشترین پوشش اینترنت TD-LTE را در کشور به کاربران ارائه دهد. در واقع شرایط پوشش اینترنت TD-LTE تک نت به گونه‌ای است که در هر نقطه از ایران، اگر یک دکل BTS را با چشم ببینید، اینترنت LTE هم در اختیار خواهید داشت. مزیت‌های اینترنت TD-LTE تک نت عبارت‌اند از:

  • پوشش‌دهی سراسری
  • سرعت بالا و پینگ کم
  • قیمت به‌صرفه و مناسب
  • امکان جابه‌جایی

پرطرفدارترین سرویس اینترنت پرسرعت تک نت بعد از TD-LTE، اینترنت همراه با مودم جیبی است. این سرویس با انعطاف‌پذیری بسیار زیاد، امکان برقراری اینترنت پرسرعت را در هر نقطه و مکانی از ایران به کاربر می‌دهد. اینترنت همراه تک نت از شبکه FD استفاده می‌کند که همین امر باعث بهره‌مندی آن از بیشترین پوشش دهی ممکن و البته سرعت بسیار بالا می‌شود. مهم‌ترین مزیت‌های اینترنت همراه تک نت با مودم جیبی عبارت‌اند از:

  • بی‌نیاز از پریز برق
  • مودم کوچک و کارآمد
  • سرعت بسیار بالا
  • بهره‌مندی از پوشش گسترده‌ی شبکه‌ی FD-LTE

LTE تنها راه دسترسی مشترکین تک نت به اینترنت پرسرعت و پایدار نیست. یکی دیگر از خدماتی که توسط این شرکت ارائه می‌شود و طرفداران خاص خود را هم دارد، اینترنت ADSL است. این سرویس که به عنوان راهکاری با سابقه در بازار اینترنت ایران شناخته می‌شود، با حداکثر سرعت ۱۶ مگابیت، دسترسی کاربران به اینترنت جهانی را میسر می‌کند. مزیت‌های اینترنت ADSL2+ تک نت عبارت‌اند از:

  • سرعت و پایداری بالا
  • به‌صرفه و اقتصادی

تک نت برای کاربران خانگی در تعداد بالا (مثل افرادی که در یک مجتمع مسکونی بزرگ و یا برج‌های بلند مرتبه زندگی می‌کنند) راهکار ارائه اینترنت پرسرعت با ویژگی‌های خاص دارد. اینترنت برج‌ها و مجتمع مسکونی این شرکت امکان برقراری دسترسی با سرعت بسیار بالا و کیفیت بی‌نظیر را به اینترنت پرسرعت برای تعداد زیادی از کاربران خانگی در مقیاس بزرگ، فراهم می‌کند. مزیت‌های اینترنت برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی تک نت عبارت‌اند از:

  • سرعت بالا
  • تجهیزات امانی
  • به‌صرفه در مقیاس

اینترنت پرسرعت تک نت، به خاطر بهره‌مندی از زیرساخت‌های پیشرفته و گسترده، از طرق مختلف، کاربران را با سرعت بسیار بالا به اینترنت متصل کرده و امکان آنلاین بودن در هر زمان و مکانی را در پهنه‌ی کشورمان میسر می‌کند.

راهکارهای سازمانی تک نت، منعطف و مقیاس پذیر

تک نت در کنار ارائه خدمات اینترنت به کاربران خانگی، راهکارهای سازمانی منعطف و مقیاس پذیر را هم به کاربران سطح سازمانی عرضه می‌کند. راهکارهای سازمانی تک نت شامل خدمات و محصولاتی منعطف و مقیاس‌پذیر هستند که به سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای پیشرفت در اهدافشان کمک می‌کنند.

پهنای باند اختصاصی

یکی از بهترین و مهم‌ترین راهکارها در سبد راهکارهای سازمانی تک نت، سرویس پهنای باند اختصاصی است. اینترنت پوینت تو پوینت با پهنای باند اختصاصی بهترین راهکار برای تأمین اینترنت یک سازمان در مقیاس بزرگ بوده و برای مشترکین سازمانی امتیازات بسیار زیادی دارد که عبارت‌اند از:

  • انعطاف‌پذیری بالا مطابق با نیازهای سازمان
  • مقیاس‌پذیری همگام با تغییرات سازمان
  • سرعت بالا
  • پایداری بی‌رقیب

تلفن اینترنتی VoIP

وقتی یک سازمان نیاز به برقراری ارتباط مؤثر درون سازمانی و بیرون از آن دارد، راه‌اندازی سرویس تلفن سازمانی VoIP تبدیل به یک ضرورت می‌شود. با استفاده ازتلفن اینترنتی VoIP به راحتی می‌توان از موانعی که خطوط تلفن سنتی برای کسب‌وکار ایجاد می‌کنند عبور کرد و ارتباطات شرکت را به صورت دقیق‌تر و کارآمدتر مدیریت کرد. مزیت‌های اصلی VoIP تکفون عبارت‌اند از:

  • تک نت تنها ارائه دهنده راهکار یکپارچه تلفن VoIP در ایران
  • امکان دریافت پیش شماره‌ی استانی با سرشماره‌ی ۹۱۵۵
  • بهره‌مندی از مزیت‌های ذاتی VoIP به همراه اینترنت تک نت

سرویس تلفن اینترنتی VoIP تک نت

سرور اختصاصی و اشتراکی

خدمات سرور مجازی که به صورت اشتراکی و اختصاصی ارائه می‌شود، با پشتوانه زیرساخت قدرتمند تک نت تبدیل به یک گزینه‌ی کارآمد و بهینه برای سازمان‌هایی شده است که به دنبال دریافت خدمات یکپارچه از یک تأمین کننده هستند. امتیاز بزرگ این خدمات، یکپارچگی آن با دیگر محصولات سازمانی است که هزینه‌های پشتیبانی و نگهداری را کاهش می‌دهد. مزیت‌های خدمات سرور و دیتاسنتر تک نت عبارت‌اند از:

  • سخت‌افزار مدرن و به‌روز
  • تأمین بدون وقفه برق و تهویه کارآمد در دیتاسنترهای پیشرفته
  • پهنای باند و سرعت اتصال بسیار بالا

سرور اختصاصی و اشتراکی

سرویس VPLS تک نت، ارتباط دائمی، کارآمد و بی‌وقفه بین دفاتر و نیروهای دورکار را تضمین می‌کند. با استفاده از این سرویس به راحتی می‌تواند ارتباطات شبکه در سطح LAN را شبیه‌سازی کرده و در اختیار تمام شعب و کارمندان خود قرار دهید. این سرویس می‌تواند تمام دغدغه‌های ارتباطی شرکت‌های بزرگ با چند دفتر و حتی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را که پراکندگی نیروی کار دارند، از بین ببرد. بزرگ‌ترین امتیازات خدمات VPLS تک نت عبات‌اند از:

  • شبکه ارتباطی پایدار با پشتوانه‌ی اینترنت تک نت
  • امکان نظارت دائم و مداوم
  • ادغام و ترکیب آسان با راهکارهای سازمانی دیگر

راهکارهای سازمانی تک نت که طیف وسیعی از نیازهای یک کسب‌وکار را پوشش می‌دهند، بسته به نیازها و درخواست مشتریان تجاری، منعطف و مقیاس‌پذیر هستند. با این مزیت بزرگ راهکارهای سازمانی، هر کسب‌وکاری با هر اندازه‌ای می‌تواند از خدمات متناسب با نیاز و بودجه‌ی خود استفاده کرده و با رشد و گسترش، خدمات دریافتی را هم ارتقا دهد. این روش ارائه سرویس، باعث صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه‌های عملیاتی سازمان‌ها خواهد شد.

گسترش و پیشرفت خدمات تک نت

تک نت با سابقه طولانی حضور در حوزه‌ی ICT کشور به تجربیات گران‌بهایی دست یافته که از آن‌ها برای ارتقاء هرچه بیشتر کیفیت و تنوع خدمات استفاده می‌کند. گسترش روز افزون و فزاینده‌ی نیاز به فناوری‌های ارتباطی جدید، باعث شد تا این شرکت هم همگام با تغییرات رشد و توسعه پیدا کند.

تک نت، با بهره‌مندی از نیروی متخصص و جوان و کمک گرفتن از مشاوران کارکشته‌ی این صعنت، هر روز برای بهتر شدن تلاش می‌کند. روندهای بازار کشور و تغییرات تکنولوژی در سطح جهان پیگیری می‌شوند تا همیشه بتواند همگام با رهبران صنعت ICT گام بردارد و حتی در بعضی از راهکار از آن‌ها پیشی بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا