ارز دیجیتال

۱۰ رمزارز جدید به صرافی بیتمکس اضافه شد

صرافی بیتمکس، زیرمجموعه خانواده هلدینگ ماموت، به‌تازگی ۱۰ رمزارز جدید را به لیست رمزارزهای موجود خود اضافه کرده است.

لیست رمزارزهای جدید بیتمکس:

  • الگوراند ALGO: ارز دیجیتال الگوراند ALGO یک بلاکچین مستقل، غیرمتمرکز و چند منظوره است که تنها به انتقال ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود، بلکه یک زیرساخت برای اجرای انواع برنامه‌ها و استفاده‌های متنوع در دنیای دیجیتال فراهم می‌کند.
  • مجیک MAGIC: ارز دیجیتال MAGIC به‌عنوان یک توکن حاکمیتی در اکوسیستم Treasure شناخته می‌شود. این اکوسیستم، یک بستر غیرمتمرکز برای NFTها در بلاک چین آربیتروم است.
  • مونرو XMR: مونرو رمزارزی است که بر اساس اصول پیوندناپذیری (Unlinkable) و غیرقابل ردیابی بودن ساخته شده است.
  • هدرا HBAR: هدرا یک شبکه بلاک چین با کارایی بالا و مقیاس‌پذیر است که از الگوریتم اجماع PoS استفاده می‌کند. این شبکه برای توسعه‌دهندگان dAppها و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز طراحی شده است.
  • آپتوس APT: آپتوس یک پروتکل دیفای است که بر روی شبکه سولانا ساخته شده است. این پروتکل از قراردادهای هوشمند و فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند وام‌های غیرمتمرکز، معاملات حاشیه‌ای و صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند.
  • سولانا SOL: سولانا یک پروژه منبع باز یا اوپن سورس open source با کارایی بالا و غیرمتمرکز است.
  • سلستیا TIA: شبکه سلستیا اولین شبکه ماژولار است که لایه‌های اجماع و داده را از یکدیگر جدا می‌کند.
  • نوترون NTRN: نوترون امن‌ترین پلتفرم قرارداد هوشمند در دیفای است که بر بستر Cosmos SDK راه‌اندازی شده است و از فناوری تندرمینت استفاده می‌کند. این پلتفرم نیازی به مجوز ندارد و به‌وسیله ابزارهای مختلف خود، امکان تعامل با سایر پروتکل‌ها و App-chainها را فراهم می‌کند.
  • ثورچین RUNE: ثورچین یک بلاک چین مستقل است که با استفاده از SDK Cosmos ساخته شده است و به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای (DEX) فعالیت می‌کند.
  • اپتیمیسم OPT: ارز دیجیتال اپتیمیسم (Optimism) با نماد OP، رمزارز شبکه اپتیمیسم و یکی از بهترین راهکارهای لایه دو اتریوم برای حل مشکل مقیاس‌پذیری است.

 

بیتمکس هر هفته، ۵ رمزارز جدید را به لیست ارزهای موجود خود اضافه می‌کند و همواره در تلاش است تا با ارائه طیف گسترده‌ای از رمزارزها، نیازهای کاربران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

به گفته بیتمکس، این تصمیم با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها گرفته شده است. این صرافی معتقد است که اضافه شدن رمزارزهای جدید، تنوع سبد محصولات را افزایش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید تمامی این رمزارزها در بازار معامله سریع بیتمکس، در کم‌تر از چند ثانیه به‌صورت مستقیم، بخرید و بفروشید.

صرافی بیتمکس با پشتیبانی ۲۴/۷، امنیت و راحتی کاربران خود را تضمین می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا