استارتاپموبایل

بهترین مدل‌های گوشی شیائومی و سامسونگ را بشناسید

گوشی‌های شیائومی و سامسونگ جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند. دلایل اصلی محبوبیت این گوشی‌ها سیستم عامل اندروید و قیمت مناسب آن‌ها است. اگر تا قبل از زمستان ۱۴۰۲ قصد خرید اقساطی گوشی‌های شیائومی و سامسونگ را دارید، در این مقاله مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی و انواع مدل‌های گوشی‌های سامسونگ را بررسی کرده و بهترین مدل‌های را معرفی می‌کنیم.

مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی در سال ۱۴۰۲

شرکت شیائومی سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا است. در بین انواع گوشی‌های شیائومی، محصولات پرچم‌دار و میان‌رده متنوعی وجود دارد. اگر بخواهیم بهترین‌های گوشی‌های شیائومی را معرفی کنیم، در ابتدا باید شناخت کلی از انواع گوشی‌های شیائومی داشته باشیم. این شرکت در سال ۲۰۲۳، شیائومی ۱۳ تی را به عنوان یک پرچمدار فوق‌العاده عرضه کرده است. علاوه‌بر این محصول، گوشی رد می نوت ١٢، شیائومی اولترا، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو جزو جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این شرکت چینی هستند. در گروه گوشی‌های میان‌رده شیائومی هم باید گوشی ‍۱۲ لایت و ردمی نوت ۱۲ نسخه 4G اشاره کنیم. در بخش بعدی، بهترین گوشی‌های شیائومی را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی

در این بخش، با بررسی گوشی‌های شیائومی موجود در بازار، بهترین گوشی‌های شیائومی معرفی می‌کنیم و به ویژگی‌های مختلف گوشی مثل صفحه نمایش و کیفیت دوربین توجه می‌کنیم.

گوشی موبایل شیائومی 13T 5G

این موبایل جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد دارد. ظرفیت گوشی ۲۵۶ گیگابایت و رم آن ۱۲ گیگابایت است. شیائومی ۱۳ تی از  +HDR10 پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش پرنوری دارد. در ساختار موبایل از تراشه Mediatek Dimensity 8200 Ultra با ۸ هسته استفاده شده است.

دوربین‌های اصلی گوشی ۳ گانه هستند. لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسل و لنز ۱۲ مگاپیکسلی اوترا از مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ تی است. اگر می‌خواهید ویدئوهای شما کیفیت 4k و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشند، موبایل شیائومی 13T 5G برای شما مناسب است. همچنین، این موبایل یک لرزشگیر الکترونیکی دارد؛ بنابراین لازم نیست نگران لرزیدن دست‌هایتان حین فیلم‌برداری باشید. در نهایت، باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است و قدرت نگهداری شارژ بالایی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro 5G

اگر خاصیت ضد آب گوشی برای شما مهم است، ما گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم. این موبایل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و سخت‌افزار قدرتمندی دارد. همچنین، در صورتی‌که به بازی‌ها و برنامه‌های سنگین علاقه‌مند هستید، گوشی 13T Pro برای شما مناسب است. حافظه‌های این گوشی ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت هستند و ۱ رم ۱۲ گیگابایتی هم در گوشی وجود دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 5G

این گوشی با اندروید ۱۲ کار می‌کند و تراشه Snapdragon 4 Gen 1 دارد. وجود این تراشه باعث شده است که رد می‌ نوت ۱۲ از قدرت سخت‌افزاری خوبی برخوردار باشد. صفحه نمایش گوشی ۶.۶۷ اینچ و از نوع امولد است. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت از مشخصات اصلی گوشی هستند.

درباره مشخصات دوربین رد می نوت ۱۲ باید بگوییم که این گوشی دوربین ۳ گانه دارد. لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل واید است و ۲ لنز دیگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند.

شیائومی ردمی نوت ۱۲

در بین مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی ، شیائومی ردمی نوت ١٢ قیمت مناسبی دارد. ردمی نوت ۱۲ با نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن +FHD ساخته شده است. همچنین، نرخ نوسازی گوشی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی آن ۷۰۰ نیت است. درباره قدرت سخت‌افزاری گوشی هم باید بگوییم که شیائومی ردمی نوت ۱۲ از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ استفاده می‌کند و پردازش گرافیکی و قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد.

انواع مدل‌های گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳

بررسی گوشی های سامسونگ

اگر به جز گوشی سامسونگ سراغ خرید موبایل دیگری نمی‌روید و به محصولات این شرکت وفادار هستید، می‌توانید روی انواع گوشی‌های سامسونگ دست بگذارید. با بررسی گوشی‌های سامسونگ متوجه می‌شویم که موبایل‌های گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S22 پلاس بهترین گوشی‌های سامسونگ هستند. در ادامه مقاله، مشخصات و ویژگی‌های بهترین گوشی‌های سامسونگ را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ

در این بخش با بررسی گوشی‌های سامسونگ، بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم. در ابتدا، بهتر است بدانید که در بین بهترین گوشی‌های سامسونگ، گوشی‌های میان‌رده یا ارزان‌قیمت وجود ندارند و همه محصولات با قیمت بالایی فروخته می‌شوند. در صورتی‌که برای خرید محصولات این شرکت بودجه کافی ندارید، می‌توانید از روش خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ استفاده کنید.

گلکسی زد فولد ۵

در بین انواع مدل‌های گوشی‌های سامسونگ ، گلکسی زد فولد ۵ جزو جدیدترین‌هاست. این گوشی یک قاب شیشه‌ای در قسمت جلو و یک فریم آلومینیومی دارد. این فریم آلومینیومی از موبایل در مقابل ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. گلکسی زد فولد ۵ گواهی ضد آب IPX8 دارد و می‌توانید آن را به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب قرار دهید.

صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۵ از نوع Dynamic AMOLED 2X و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش گوشی ۷.۶ اینچ و وضوح تصاویر ۲۱۷۶ پیکسل است. اگر کیفیت دوربین اولویت بالایی برای شما دارد، بهتر است بدانید که دوربین اصلی گلکسی زد فولد ۵۰ مگاپیکسل است و دوربین تله فوتو آن هم با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی کار می‌کند.

گلکسی زد فلیپ ۵

خیلی از متخصص‌های تلفن همراه با بررسی گوشی‌های سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۵ را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ معرفی می‌کنند. این گوشی از نوع تاشدنی است و ظاهر جذابی دارد. صفحه نمایش اصلی گوشی ۶.۷ اینچ و از نوع  Dynamic AMOLED X2 است.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، صفحه نمایش بیرونی ۳.۴ اینچ، اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 از دیگر مشخصات این موبایل باکیفیت هستند. گلکسی زد فلیپ ۵ دو دوربین در پشت گوشی دارد. دوربین اول با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل است. باتری گوشی هم ۳۷۰۰ میلی‌آمپر است و در مدت زمان طولانی کار می‌کند.

گلکسی زد فولد ۴

این گوشی هم جزو گوشی‌های تاشو سامسونگ است. اگر قصد خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ را دارید و دنبال محصولی خاص و خارق‌العاده هستید، گلکسی زد فولد ۴ انتخاب مناسبی برای شماست. این گوشی به گران‌ترین گوشی سامسونگ معروف است و به حالت عمودی تا می‌شود.

دوربین‌های گلکسی زد فولد ۴ شامل دوربین‌های اصلی، دوربین فوق‌عریض و تله فوتو هستند که به ترتیب با سنسورهای ۵۰، ۱۲ و ۱۰ کار می‌کنند. دوربین‌های سلفی هم با کیفیت ۱۰ و ۴ مگاپیکسلی عکس می‌گیرند. باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، شارژ سریع ۲۵ واتی، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از قلم از دیگر ویژگی‌های گلکسی زد فولد ۴ هستند.

گلکسی S23 اولترا

با بررسی گوشی‌های سامسونگ، متوجه می‌شویم که گلکسی S23 اولترا بهترین پرچمدار غیرتاشو است. این گوشی بهترین محافظ را دارد و تا حدودی از نظر ظاهری شبیه به S22 اولترا است. گلکسی اس ۲۳ اولترا گواهی IP68 دارد و خیال مشتریان را بابت نفوذ آب و گرد و غبار راحت می‌کند.

نمایشگر گوشی ۶.۸ اینچی و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. در بین انواع گوشی‌های سامسونگ، گلکسی S23 اولترا دوربین بسیار عریضی دارد. دوربین اصلی گوشی ۱۲ مگاپیکسل است و تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو با ۱۰ مگاپیکسل کار می‌کنند. دوربین سلفی هم ۱۲ مگاپیکسل است. نکته آخر اینکه، باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و به سرعت شارژ می‌شود.

گوشی های شیائومی

خرید قسطی تلفن‌های همراه در ایران

حالا که بهترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ آشنا شدید، بهتر است بدانید که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت ارز، امکان خرید قسطی تلفن‌های همراه در ایران وجود دارد. شما می‌توانید در سایت‌های خرید اعتباری عضو شوید و گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید. در صورتی‌که قصد خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ یا شیائومی را دارید، از بین گوشی‌هایی که معرفی کردیم، یکی از گوشی‌ها را انتخاب کنید و خرید اقساطی را شروع کنید.

سوالات متداول

برای خرید اقساطی گوشی‌های شیائومی به چه مدارکی احتیاج دارید؟

برای خرید قسطی بهترین گوشی‌های شیائومی به مدارک فردی و بانکی و چک صیادی احتیاج دارید.

بهترین گوشی سامسونگ چیست؟

در حال حاضر، S23 اولترا بهترین گوشی سامسونگ است. این گوشی نمایشگر و دوربین فوق‌العاده‌ای دارد.

بهترین گوشی شیائومی چیست؟

شیائومی 13T 5G جدیدترین و بهترین گوشی شیائومی در بازار است. این گوشی از نظر کیفیت دوربین بالاترین نمره را دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا