اپل

به‌روزرسانی iOS 17.1 عرضه شد

اپل ساعاتی پیش به‌روزرسانی iOS 17.1 را برای دارندگان گوشی‌های آیفون خود عرضه کرد. 

آپدیتی که با نصب آن، شاهد تغییراتی همچون بهبود عملکرد ایردراپ، اضافه شدن گزینه‌های کنترل بیشتر در Standby، قابلیت‌های جدید اپل موزیک، و امکانات شخصی‌سازی بیشتر برای فوتوشافل در لاک اسکرین گوشی خواهیم بود. 

همچنین اپل اعلام کرده که با دریافت iOS 17.1، چند باگ و مشکل موجود در این پلتفرم برطرف خواهد کرد. به گفته این شرکت، تما‌می‌آیفون‌های تولیدشده از سال 2018 به بعد ‌می‌توانند این اپدیت را دریافت کنند که برای دریافت آن نیز باید مسیر General، سپس About و در نهایت Software Update را دنبال کنند.

همانطور که اشاره شد یکی از تغییرات جدید در این آپدیت، بهبود عملکرد ایردراپ است که به کاربر اجازه ‌می‌دهد حتی اگر محدوده ایردراپ را نیز ترک کند، از طریق اینترنت، فرآیند انتقال محتوا را ادامه دهد. قابلیتی که ‌می‌تواند به کم کردن انتقال‌های ناموفق بسیار کمک کند.

چند ویژگی جدید به اپل موزیک نیز اضافه شده که از جمله آنها ‌می‌توان به امکان اضافه کردن آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، پلی‌لیست‌ها به Favorites اشاره کرد که این موارد در لایبرری به نمایش در‌می‌آیند. 

همچنین کاورهای هنری با قابلیت تغییر رنگ به همراه پیشنهادات موزیک در انتهای لیست‌های پخش، از دیگر تغییرات در اپل موزیک است. به گفته اپل، این قابلیت‌های جدید به دریافت به‌روزرسانی macOS Sonoma 14.1 که به تازگی برای سیستم‌های مک عرضه شده، به این دستگاه‌ها اضافه خواهند شد. 

علاوه بر این، در iOS 17.1 پشتیبانی از کلید Home برای Matters Lock اضافه شده و مشکل جفت شده با اپل نیز برطرف شده است. این مشکل، باعث ‌می‌شد که تنظیمات حریم خصوصی Significant Location ریست شود. 

اپل ساعاتی پیش، به‌روزرسانی iOS 17.1 را به همراه واچ او اس 10.1 و مک او اس سونوما 14.1 برای دستگاه‌های خود عرضه کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا