شبکه‌های اجتماعیمتا

قابلیت جدید واتساپ؛ راه‌اندازی دو اکانت در یک گوشی

واتساپ از اضافه شدن قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری در یک گوشی خبر داد.

این یعنی، کاربرانی که از یک اکانت شخصی و یک اکانت تجاری در اپلیکیشن واتساپ استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به همراه داشتن دو گوشی نخواهند داشت و می‌توانند به هر دو روی یک گوشی دسترسی داشته باشند.

البته به گفته این شرکت، این امکان تنها در گوشی‌های دو سیم‌کارت و یا آنهایی که از eSIM پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود. همچنین واتساپ اعلام کرد که برای دسترسی به اکانت دوم، نیازی به خروج از حساب کاربری نخست نخواهد بود.

برای استفاده از این قابلیت، کاربران می‌بایست وارد بخش تنظیمات شده و روی فلشی که در کنار نام خود مشاهده می‌کنند، تپ کنند تا گزینه «اضافه کردن حساب کاربری» یا همان Add Account ظاهر شود.

همچنین هر اکانت به طور جداگانه، تنظیمات مربوط به حریم شخصی و نوتیفیکیشن‌های خاص به خود را دارد و از این رو، کاربر می‌تواند مشخص کند از چه اکانتی، نوتیفیکیشن دریافت کند و این ویژگی را در دیگر غیرفعال کند.

این قابلیت جدید پس از آن توسعه یافت که واتساپ در اوایل سال جاری میلادی، امکان دسترسی به اکانت را در چند دستگاه برای کاربران فراهم کرده بود. این شرکت، در حالی از مواضع سخت‌گیرانه‌ خود برای دسترسی به اکانت‌ها اندکی کوتاه آمده که تا پیش از این، کاربران را به داشتن یک اکانت روی هر گوشی محدود می‌کرد.

ناگفته نماند که این شرکت در ماه اوریل امسال نیز قابلیت همگام‌سازی یک اکانت با حداکثر چهار گوشی را در دسترس کاربران قرار داد. واتساپ اعلام کرد که این امکان، طی هفته‌های پیش رو برای کاربران نسخه اندروید این اپلیکیشن عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا