ارز دیجیتال





 چیدمان کلاسیک نوبیتکس؛ پنلی جذاب برای بورسی‌ها

نوبیتکس پس از آنکه در پنل جدید خود با عنوان چیدمان حرفه‌ای، امکانات تازه‌ای برای آسانی دسترسی به بخش‌های مختلف و تجربه کاربری بهتر را در اختیار کاربران قرار داد، حالا با ایجاد چیدمان کلاسیک در صفحه بازار خود، برای افرادی که تجربه فعالیت در بازار بورس را دارند، امکان تجربه مشابهی ایجاد کرده است.

کاربرانی که پیش از ورود به بازار رمز ارز تجربه استفاده از فضای بازار بورس را داشته‌اند، عموما تمایل دارند سفارش‌های خرید و فروش را در اردربوک مقابل هم ببینند. در چیدمان حرفه‌ای اُردربوک به صورت عمودی و بالا و پایین نمایش داده می‌شود، اما در چیدمان کلاسیک سفارش‌های خرید و فروش رو‌به‌روی هم نمایش داده شده است.

در چیدمان حرفه‌ای یعنی چینش فعلی موجود در پنل جدید، برای مشاهده قیمت هر بازار نیاز است تا از لیست بازارها، بازار مد نظر جست‌و‌جو و انتخاب شود و سپس قیمت بازار مشاهده شود. اما در چیدمان کلاسیک در یک بخش اختصاصی قیمت همه بازارها نمایش داده می‌شود. چیدمان حرفه‌ای، چیدمان پیش‌فرض بازار نوبیتکس در پنل جدید است و چینش بخش‌های مختلف در آن مانند چینش بیشتر پلتفرم‌های تبادل جهانی است. این چیدمان برای کاربرانی که در بازارهای جهانی فعالیت دارند، آشناتر است.

در چیدمان کلاسیک، دو پنل برای مشاهده آخرین معاملات و ترین‌های بازار (صعودی‌ترین، نزولی‌ترین و  جدیدترین ارزها) قرار داده شده است تا کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

همچنین در چیدمان کلاسیک، فیلدهای ارسال سفارش خرید و فروش به‌صورت همزمان نمایش داده می‌شود و این امکان وجود دارد که کاربر به‌طور همزمان اقدام به سفارش‌گذاری خرید و فروش کند. در چیدمان حرفه‌ای، سفارش خرید و فروش در قالب دو تب نمایش داده می‌شود که در هر زمان قابلیت مشاهده یکی از آن‌ها وجود دارد.

از سوی دیگر، چارت معاملات در وسط صفحه قرار گرفته است که این ساختار از نظر بصری به‌ویژه برای کاربرانی که تجربه حضور در بازار بورس را دارند مناسب‌تر خواهد بود. البته اگر کاربر پنل قدیم هستید و هنوز از پنل حرفه‌ای استفاده نمی کنید، چیدمان کلاسیک برای شما جذابتر خواهد بود.





 چیدمان کلاسیک نوبیتکس؛ پنلی جذاب برای بورسی‌ها

برای تغییر چیدمان از حرفه‌ای به کلاسیک باید وارد صفحه  بازار بشوید و پس از کلیک روی علامت چرخدنده در گوشه سمت چپ بالای صفحه بازارها که در عکس زیر مشخص شده، وارد منوی تنظیمات شوید.

در منوی بازشده، می‌توانید تنظیمات مربوط به حالت تاریک (دارک مود)، زبان و نمایش فارسی یا انگلیسی اعداد را تغییر دهید. تغییر چیدمانِ صفحه بازار به دو حالت «حرفه‌ای» و «کلاسیک» هم از طریق همین منو در دسترس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا