اینترنتتجارت

چرا دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای آنلاین شاپ‌ها اهمیت دارد؟

با گسترش کسب و کار فروشگاه‌های آنلاین، بیشتر افراد تمایل دارند به جای مراجعه مستقیم به فروشگاه و اتلاف وقت و انرژی، کالاهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنند. ابزار پرداخت در این روش، درگاه‌های پرداخت اینترنتی هستند. به این ترتیب که فروشندگان برای دریافت هزینه کالا و خدماتی که ارائه می‌کنند، سایت خود را به یک درگاه پرداخت الکترونیکی متصل کرده و مشتریان از طریق پایانه‌های بانکی هزینه محصول را پرداخت می‌کنند. این خرید از طریق تمام کارت‌های بانکی و با داشتن شماره کارت، رمز دوم پویا، CVV2 و تاریخ انقضای کارت امکان‌پذیر است. آنلاین شاپ‌ها می‌توانند برای فروشگاه اینترنتی خود درگاه پرداخت مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کنند.

در حقیقت درگاه پرداخت اینترنتی یک بستر امن و معتبر برای پرداخت‌های مشتریان است که فرایند فروش را بسیار آسان‌تر می‌کند. شرکت‌های مختلفی وجود دارند که درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می‌کنند و کاربران این درگاه‌ها به ازای هر تراکنش کارمزد آن را به شرکت ارائه دهنده پرداخت می‌کنند. در ادامه اهمیت دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی برای آنلاین شاپ‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای آنلاین شاپ‌ها

درگاه پرداخت الکترونیکی را می‌توان دروازه تجارت الکترونیک برای هر کسب‌وکاری دانست. با انتخاب درست این درگاه آنلاین، افزایش مشتری، افزایش فروش و سودآوری بالایی را تجربه خواهید کرد. این موضوع هم برای کسب و کارهای نوپا و هم برای کسب و کارهای قدیمی بسیار مهم است. البته درگاه پرداخت باید ساده و استفاده از آن برای مشتریان راحت باشد. پنلی که درگاه در اختیار کسب‌وکار قرار می‌دهد، نباید پیچیدگی داشته و فرایند پرداخت در آن برای تمام کاربران در کمترین زمان امکان‌پذیر باشد.

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای آنلاین شاپ‌ها
اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای آنلاین شاپ‌ها

همچنین کسب‌وکارهایی که از درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، به کسب‌وکار آنلاین خود اعتبار می‌بخشند و خیال مشتریان خود را از بابت خریدی که انجام می‌دهند، آسوده می‌کنند. تجربه نشان داده، فروشگاه‌های اینترنتی که درگاه پرداخت آنلاین امن و راحتی دارند فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد و تعداد بیشتری از سبدهای خرید آن‌ها تکمیل می‌شود. البته این موضوع به شرایط و موارد دیگری هم بستگی دارد.

نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای اینستاگرام

مزایای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای آنلاین شاپ‌ها

آنلاین شاپ‌ها با گسترش ویروس کرونا در دنیا رونق بیشتری پیدا کردند. امروزه با وجود پایان پاندمی کرونا، مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین و از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی انجام دهند. با این کار آن‌ها دیگر گرفتار ترافیک سنگین نخواهند بود و می‌توانند از خانه به راحتی و با چند کلیک ساده اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. اما شرط مهم برای هر کسب‌وکار آنلاین، داشتن درگاه پرداخت مناسب است. دریافت درگاه پرداخت آنلاین برای صاحبان کسب‌وکارها و مشتریان آن‌ها مزایایی به همراه دارد که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

کاهش هزینه برای استخدام نیروی انسانی

یکی از مزایایی که دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای صاحبان کسب و کارها به همراه دارد، این است که نیروی انسانی کمتری برای کسب و کار خود استخدام می‌کنند. در روش‌های قدیمی پرداخت با پول نقد، حواله و چک، یک نیروی انسانی را استخدام می‌کردند تا کارهای مالی را انجام داده و پروسه پرداخت را تکمیل کند. اما استفاده از درگاه پرداخت آنلاین خودکار بوده و هیچ نیروی انسانی برای این کار استخدام نمی‌شود. بنابراین به این طریق، صاحبان آنلاین شاپ‌ها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند.

سرعت بالای تراکنش

سرعت تراکنش بالا از مزایای درگاه پرداخت اینترنتی برای مشتریان است. آن‌ها به کمک این درگاه‌ها به سرعت تراکنش‌ها را انجام داده و از رفتن به بانک و منتظر ایستادن در صف‌های طولانی بی‌نیاز خواهند بود. حتی دیگر نیازی نیست که برای پرداخت از دستگاه‌های خودپرداز نیز استفاده کنند. مشتریان می‌توانند در هر مکانی که باشند در صورت دسترسی به اینترنت پرسرعت، محصولات خریداری شده را از طریق درگاه پرداخت آنلاین پرداخت کنند.

این فرایند معمولا چند دقیقه طول می‌کشد. برای پرداخت نیاز نیست که حتماً از کامپیوتر استفاده کنید، بلکه با داشتن یک گوشی موبایل هوشمند نیز می‌توانید خرید خود را نهایی کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. این امر به طور غیرمستقیم در افزایش فروش صاحبان کسب‌وکار نیز تاثیر دارد. چرا که اگر فرایند خرید تا حد امکان سریع و ساده باشد، باعث افزایش تعداد مشتری خواهد شد.

دسترسی آسان برای مشتریان

دسترسی آسان برای مشتریان
دسترسی آسان برای مشتریان

فرایند خرید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به حدی ساده و سریع است که مشتری برای خرید از این طریق، حتی نیازی به همراه داشتن کارت بانکی خود نیز ندارد. بلکه تنها با دسترسی به اطلاعات آن از جمله شماره کارت و CVV2 می‌تواند پرداخت خود را نهایی کند. فرایند خرید از آنلاین شاپ‌ها از طریق درگاه بانکی به موقعیت جغرافیایی محدود نمی‌شود. بلکه مشتریان می‌توانند از سراسر کشور اقدام به خرید اینترنتی کنند. همچنین فروش محدودیت زمانی ندارد و مشتریان می‌توانند به راحتی در روزهای تعطیل نیز خرید کنند. این مسئله افزایش تعداد مشتری و فروش محصولات را برای صاحبان کسب‌وکارها به همراه دارد.

امنیت پرداخت بالا

مهم‌ترین مزیتی که درگاه‌های پرداخت اینترنتی دارد، امنیت بسیار بالای آن‌ها است. صاحبان کسب‌وکارها برای تامین امنیت و تهیه درگاه اختصاصی، از رمزگذاری برای ارسال اطلاعات پرداخت به وب سایت فروشگاه خود استفاده می‌کنند.

آن‌ها به این طریق از اطلاعات مشتریان در برابر مجرمان سایبری محافظت می‌کنند و بستری امن برای پرداخت و عدم سواستفاده از اطلاعات حساب مشتریان فراهم می‌کنند. پرداخت از طریق درگاه‌های آنلاین روشی بسیار قابل اطمینان و امن برای مشتریان است. همچنین صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند بدون هیچ ریسک و دردسری هزینه کالاها را به سرعت دریافت کنند.

جلب اعتماد مشتری

آنلاین شاپ‌هایی از نظر مشتریان معتبر و قابل اعتماد هستند که درگاه پرداخت آنلاین را از طریق پلتفرم فروش خود ارائه کنند. با اعتماد مشتریان بیشتر به آنلاین شاپ‌ها فروش آن‌ها بالاتر می‌رود و سودآوری بیشتری برای آن‌ها به همراه دارد. همچنین با پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های الکترونیکی، مشتریان از خطرات کلاهبرداری محفوظ می‌مانند و در صورتی که کالای خریداری شده را دریافت نکنند برگشت پول آنها تضمین شده خواهد بود.

افزایش فروش

اگر شما برای کسب‌وکار خود یک درگاه پرداخت آنلاین اختصاصی داشته باشید، برند کسب و کار شما در فضای مجازی دیده می‌شود و همین امر باعث حفظ برندینگ شما و افزایش مشتری و سود شما خواهد شد. مشتریانی که پرداخت‌های الکترونیک خود را در بستر پرداخت با پلتفرم دیجیتالی انجام می‌دهند، ترغیب می‌شوند که خریدهای خود را با آزادی عمل بیشتری به اتمام برسانند. آن‌ها تصمیم‌های نهایی خود را از این طریق بدون محدودیت مکانی و زمانی خواهند گرفت و به خرید بیشتر از آنلاین شاپ‌ها ترغیب خواهند شد که منجر به سودآوری برای آنلاین شاپ شما خواهد شد.

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی پادروشاپ؛ انتخاب حرفه‌ای‌ها

حال که از اهمیت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آگاه شدید، باید بدانید یکی از مهم‌ترین موارد برای رشد کسب‌وکار شما انتخاب یک درگاه پرداخت اینترنتی معتبر و امن است. پادروشاپ یک پلتفرم بسیار حرفه‌ای برای کاربران محسوب می‌شود و استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی پادروشاپ برای فروشنده و خریدار مزایای بسیاری به همراه دارد.

با انتخاب فروشگاه ساز پادروشاپ می‌توانید یک لینک اختصاصی برای درگاه فروش فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. درگاه پرداخت موجود در فروشگاه‎ساز پادروشاپ، مسیری امن و مطمئن برای پرداخت مشتریان کسب‌وکار شماست و به آنها این امکان را می‌دهد تا بدون کارمزد در هر ساعتی از شبانه‌روز خرید خود را انجام دهند.

درگاه پرداخت برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین مزایایی همچون مدیریت آسان و سریع رسیدهای پرداختی، صدور فاکتور آنلاین، اطمینان از اعتبار تراکنش‌ها و تسویه روزانه را به همراه دارد و پادروشاپ این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین پادروشاپ، امکان صدور فاکتور آنلاین وجود دارد و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را رهگیری کرده و از خرید ۲۴ ساعته خود رضایت کافی داشته باشند. کسب رضایت مشتریان به فروش بیشتر و سودآوری آنلاین شاپ شما کمک خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با پادرو، ساخت فروشگاه اینترنتی در پادروشاپ، دریافت درگاه پرداخت اینترنتی یا استفاده از خدمات جمع‎آوری و ارسال کالا در پادروپین، به سایت www.podro.com مراجعه کنید و برای ارتباط با پشتیبانی پادرو از طریق شماره ۹۱۰۳۲۲۲۲-۰۲۱ با ما در تماس باشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا