اسنپ

تمدید تخفیف ویژه موسسات نیکوکاری به مناسبت روز جهانی خیریه

اسنپ، با هدف تسهیل حمل‌و‌نقل و کاهش هزینه‌های خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این موسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف به مناسبت روز جهانی خیریه تا انتهای سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

نتایج استقبال از تخفیف ویژه موسسات نیکوکاری

به گزارش روابط عمومی اسنپ، طرح تخفیف ویژه اسنپ برای موسسات نیکوکاری از آذر ۱۴۰۰ آغاز شد. از زمان شروع این طرح تا امروز  ۵۱ موسسه نیکوکاری از این تخفیف بهره‌مند شده‌اند.

مجموع تخفیف اختصاص داده شده به موسسات نیکوکاری از آذر ۱۴۰۰ تا انتهای مرداد ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰۶٬۹۰۴٬۰۰۰ تومان برای ۵۶,۴۱۴ بار درخواست خودرو یا موتور بوده است.

تخفیف ویژه اسنپ برای خیریه‌ها گام کوچکی در راستای حمایت از موسسات نیکوکاری و تلاش‌های خیرخواهانه این موسسات به شمار می‌رود. هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه‌ها و آسان‌سازی حمل‌و‌نقل برای این سازمان‌هاست.

تمدید تخفیف ویژه موسسات نیکوکاری

اسنپ به مناسبت روز جهانی خیریه‌ طرح تخفیف ویژه موسسات نیکوکاری را تا پایان اسفند ۱۴۰۲ تمدید کرد.

روش دریافت تخفیف

  • موسسات نیکوکاری که قبلا عضو پنل سازمانی اسنپ شده‌اند: این موسسات کافی است شماره تماس، نام فرد مسئول و مجوز خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند، در صورت تایید مدارک تخفیف به طور خودکار اعمال می‌شود. 
  • موسسات نیکوکاری که قبلا عضو پنل سازمانی اسنپ نبوده‌اند: این موسسات ابتدا باید شماره تماس، نام فرد مسئول و مجوز خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند. در صورت تایید مدارک، مسئول بخش پنل سازمانی با این موسسات تماس می‌گیرد و مراحل ثبت‌نام در پنل سازمانی را برایشان انجام می‌دهد. 

همچنین موسساتی که قبلا در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، تخفیف ۲۰درصدی به طور خودکار برایشان تمدید می‌شود.

آشنایی با روز جهانی خیریه

سال ۲۰۱۲، سازمان ملل متحد به منظور بزرگداشت خیریه‌ها بابت تاثیری که بر جامعه خود و سراسر جهان دارند، ۵ سپتامبر مصادف با ۱۴ شهریور را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرد. هدف اصلی از نامگذاری این روز بالا بردن آگاهی عمومی نسبت به خیریه‌ها و فعالیت‌های نوع‌دوستانه در جهان است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا