استارتاپ

تسهیلات ویژه پادرو برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

اشتراک پادروشاپ رایگان شد.

پادرو با هدف کمک به رشد و فروش بهتر فروشگاه‌های اینستاگرامی و همه کسب و کارهای کوچک در بستر اینترنت اقدام به رایگان کردن سرویس فروشگاه‌ساز پادروشاپ کرده است. در این طرح همه فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی قادر خواهد بود از خدمات پایه پادروشاپ برای ساخت ویترین، ارسال سفارش‌ها و درگاه پرداخت امن و ساده بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی پادرو این طرح به منظور توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک بعد از دوران رکود طولانی در بازار آنلاین راه‌اندازی شده است و به همه کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا بتوانند از خدمات بهتری برای فروش محصولات خود استفاده کنند. 

پشوتن پورپزشک مدیرعامل پادرو درباره شرایط ویژه این طرح می‌گوید:« همه کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی که از خدمات پادروشاپ استفاده می‌کنند می‌توانند از این امکان ويژه برخوردار باشند. با طرح پایه پادروشاپ امکان استفاده از خدمات لجستیک که یکی از ضروری‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین است برای همه کسب‌وکارها فراهم می‌شود.»

پورپزشک، انگیزه پادرو برای فراهم کردن این تسهیلات را کمک به کسب‌وکارهای مستعد برای رشد و افزایش فروش اعلام می‌کند: « قطعا توسعه، رشد و تاب‌آوری بیشتر فروشگاه‌های اینستاگرامی که از ذی‌نفعان اصلی پادروشاپ به حساب می‌آیند، یکی از اهداف جدی ماست. این‌موضوع به رشد پادروشاپ و شکل‌گیری گروهی از کسب‌وکارهای قوی و باثبات منجر می‌شود. کمک به ثبات کسب‌وکارهای کوچک که از خدمات پادرو استفاده می‌کنند، در نهایت رشد و ثبات پادرو را تقویت می‌کند.»

طرح اشتراک رایگان پادروشاپ می‌تواند به کسب و کارهای کوچک که سفارش‌های اندکی دارند کمک کند تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند و یا برای کارآفرینانی که در نقطه آغازین مسیر کسب و کار خود هستند، کمکی باشد تا دغدغه لجستیک برای ارسال مرسولات خود نداشته باشند و در نهایت بر رشد و توسعه کسب‌وکارشان خود متمرکز باشند.»

پادرو به‌عنوان حامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طرح‌های متعددی را برای کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک شکل گرفته در شبکه‌های اجتماعی تدارک دیده است. ارائه اشتراک رایگان و ارائه خدمات ویژه برای توسعه در بخش آفلاین از جمله امکاناتی است که پادرو در نظر دارد تا پایان تابستان در اختیار فروشگاه‌های کوچک قرار دهد.

پادرو ارائه دهنده خدمات زیرساختی برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در فضای آنلاین است و علاوه بر ارائه امکانات ويژه لجستیک و ارسال سفارش‌ها، خدمات پرداخت، مدیریت سفارش را برای فروشگاه‌های کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا