اینترنت

۵ مورد از بهترین افزونه‌های جدید و خاص وردپرس

افزونه‌های وردپرسی برای تکمیل کردن امکانات سایت شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این رو وجود آن‌ها به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های بیشتری در اختیار داشته باشید. به افزونه‌ها پلاگین هم گفته می‌شود. پلاگین‌ها درواقع کدهای خاصی هستند که برای بهتر شدن سایت استفاده می‌شوند. از آنجا به احتمال زیاد برای بهبود عملکرد سایت خود به این کدهای خاص نیاز پیدا خواهید کرد، بهتر است هر چه زودتر با شماری از افزونه‌های ضروری وردپرس آشنا شوید. ما در این مطلب به شما ۵ مورد از بهترین پلاگین‌های موجود را با بررسی دقیق هر کدام معرفی می‌کنیم تا بتوانید در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

با افزونه‌های ضروری وردپرس، سایت کارآمدتری داشته باشید

قالب‌های وردپرسی ظاهر کلی سایت را مشخص می‌کنند. اما هیچ کدام از قالب‌های موجود کاملا بی‌نقص نیستند و از این رو نیاز است تا کدهایی برای جبران این نقص‌ها ایجاد بشوند. افزونه ها، کدهایی هستند که می‌توانند سایت شما را بهتر از همیشه به نمایش در بیاورند. در این بخش تعدادی از پرکاربردترین پلاگین‌ها بررسی می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید عیوب سایت خود را رفع کنید.

افزونه المنتور پرو

ظاهر کلی سایت به وسیله قالب‌های وردپرسی که وجود دارد، مشخص می‌شود اما افزونه‌ها ابزاری هستند که برای جذاب‌تر شدن سایت استفاده می‌شوند.  افزونه المنتور پرو ویژگی‌های بسیار جالبی دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی بخش‌های سایت، از قبیل رنگ، ظاهر، فرم و موارد دیگر را شخصی سازی کنید. با افزونه المنتور نگران نحوه نمایش سایت خود در تلفن همراه، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره نیستید؛ چرا که این افزونه واکنش‌گرا است و در تمامی سایت‌ها به شکل جذابی به نمایش در خواهد آمد. سرعت افزونه المنتور پرو می‌تواند اجرای قابلیت‌های متفاوت در سایت شما را بسیار سریع کند.  این افزونه عمدتا با افزونه‌های دیگر مانند yoast سازگار است و از این رو سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

افزونه دیجیتس

حتما تا به حال قابلیت ثبت نام در سایت‌های مختلف با کمک رمز عبور یکبار مصرف یا همان پیامک تایید ورود را تجربه کرده اید. این قابلیت برای بسیاری از سایت‌های فروشگاهی می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ از این رو است که در حال حاضر در تعداد زیادی از سایت‌ها وردپرسی استفاده می‌شود.  پلاگین دیجیتس از افزونه‌هایی است که این قابلیت را به سایت شما اضافه می‌کند. این افزونه می‌تواند مقدار باقی مانده پنل پیامکی را به شما نمایش بدهد و در صورت نیاز به سرعت بروزرسانی شود. دیجیتس در تمامی قالب‌های سایت وردپرسی قابلیت اجرا دارد و همین امر امکان استفاده از آن را در تمامی سایت‌ها فراهم می‌کند.

افزونه رنک مث

دسترسی به جایگاه مناسب در گوگل با استفاده از سئو مناسب امکان پذیر است. به همین دلیل مهم است که بتوانید با ابزارهای مناسب، سئو سایت خود را بررسی کنید.  افزونه رنک مث ابزار رایگان و بسیار کاربردی است که می‌تواند به شما در رعایت هر چه بیشتر سئو کمک کند.  این ابزار در حقیقت بیشتر برای سنجش میزان رعایت سئو در سایت شما طراحی شده است. در حقیقت این افزونه به شما کمک می‌کند تا تغییراتی را در سایت خود انجام بدهید که بتوانید با کمک آن تغییرات، عملکرد بهتری در موتورهای جستجوی گوگل داشته باشید.

نباید انتظار داشته باشید که بدون رعایت اصول سئو و تنها با استفاده از این پلاگین ها، در جستجوها بهترین رتبه را بگیرید.  بلکه رنک مث تا یک ابزاری کمکی و مکمل با سئو است که به سایت شما در کسب نتایج بهتر کمک می‌کند.  رنک مث از افزونه‌های رایگانی است که نتایج استفاده از آن در بسیاری از سایت‌ها و از نظر بیشتر سئوکاران، قابل توجه بوده. پس اگر تا به حال از آن استفاده نکرده اید، بهتر است آن را به کار بگیرید و نتایج بهتری به نسبت قبل کسب کنید.

افزونه یواست سئو

یکی از افزونه‌های ضروری وردپرس برای بهینه شدن سایت در نتایج جستجوی گوگل،  افزونه یواست سئو است. برای قرار گرفتن در جایگاه‌های اول نتایج گوگل، مهم است که بتوانید نکات مد نظر ربات‌های گوگل و مواردی که توسط کاربران بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد را رعایت کنید. پلاگین یواست سئو ابزاری است که این موارد را در محتواهای سایت شما بررسی کرده و به شما راهکاری جهت بهبود آن‌ها می‌دهد. پس با وجود این پلاگین، بهینه شدن جایگاه شما بسیار راحت‌تر از قبل انجام می‌شود. این افزونه پشتیبانی بسیار قوی و بروزرسانی‌های منظمی دارد که به شما کمک زیادی می‌کند.

افزونه راکت

همان طور که تا حدودی از نامش هم پیداست، افزونه راکت در جهت افزایش سرعت لود اطلاعات در سایت شما استفاده می‌شود.  این افزونه با اضافه کردن قابلیت کش (cache)  سایت، کمک می‌کند تا سرعتی بالاتر از گذشته تجربه کنید و بتوانید راحت‌تر اطلاعات مد نظر خود را در سایت قرار دهید. این پلاگین با سایز افزونه‌هایی که استفاده می‌کنید، هماهنگ است و می‌تواند فایل‌های شما را در حجم کمتری ارائه کند. سازگار بودن با cloudflare از دیگر ویژگی‌های است که افزونه راکت در کنار موارد گفته شده به شما ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا