ارز دیجیتال

۵۰ هزار شیبا جایزه، برای ارتقای سطح کاربری در نوبیتکس

سامانه احراز هویت خودکار نوبیتکس رونمایی شد‌.

کاربران نوبیتکس که از امروز هشتم مرداد ۱۴۰۲، تا یک ماه آینده از طریق احراز هویت خودکار یا احراز هویت عادی برای ارتقاء از سطح یک کاربری به سطح ۲ در نوبیتکس اقدام کنند، ۵۰ هزار شیبا جایزه دریافت خواهند کرد.

جایزه ۵۰ هزار شیبا به کاربرانی تعلق می‌گیرد که در این بازه زمانی احراز هویت خود را کامل کرده و به سطح ۲ کاربری نوبیتکس ارتقاء پیدا کرده باشند. این جایزه به‌صورت روزانه به حساب کاربری افراد واریز می‌شود.

 

تفاوت سطح یک و سطح ۲ کاربری در نوبیتکس چیست؟

کاربران سطح یک در نوبیتکس، افرادی هستند که صرفا ایمیل، کد و کارت ملی و اطلاعات حساب بانکی‌شان را در نوبیتکس ثبت کرده‌اند. سقف واریز ریالی برای کاربران این سطح ۵۰۰ هزار تومان در ۲۴ ساعت است و سقف برداشت روزانه نیز ۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. البته سقف واریز رمزارز در این سطح نامحدود بوده و سطح برداشت رمزارز نیز معادل ۱۰۰ میلیون تومان در ۲۴ ساعت خواهد بود.

اما کاربران برای ارتقاء به سطح ۲ کاربری در نوبیتکس، پس از ثبت ایمیل، باید این مراحل را نیز طی کنند: ثبت تلفن همراهی که به نام کاربر باشد، ثبت کد ملی و ضط ویدئوی موافقت با قوانین برای احراز خودکار (هوشمند) و عکس سلفی با در دست داشتن کارت ملی، کارت بانکی و موافقتنامه برای احراز هویت عادی.

در روش احراز هویت عادی با عکس تایید هویت، کاربر باید بین یک تا دو روز کاری منتظر تایید تصویر خود باشد، اما در روش «احراز هویت هوشمند یا خودکار» فرآیند تایید نهایتا یک روز کاری زمان می‌برد.

قابلیت احراز هویت خودکار در سایت و همچنین آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید و IOS نوبیتکس برای تمامی کاربران فعال شده است.

کاربران سطح ۲ با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی با هر کد ملی می‌توانند حداکثر ۲۵ میلیون تومان روزانه به صرافی‌های رمزارز از جمله نوبیتکس واریز داشته باشند. همچنین امکان مبادله در بازارهای رمزارز به رمزارز و رمزارز به ریال به‌صورت نامحدود برای کاربران این سطح وجود خواهد داشت. سقف برداشت رمزارز و ریال در مجموع در ۲۴ ساعت، معادل ۵۰۰ میلیون تومان (۳۰۰ میلیون تومان سقف برداشت ریالی و ۲۰۰ میلیون تومان سقف برداشت رمزارز) است. سقف مجموع درخواست‌ها برای کاربران این سطح در ۳۰ روز، ۳ میلیارد تومان است.

به این ترتیب با ارتقاء به سطح ۲ کاربری در نوبیتکس، سقف واریز و برداشت ریالی و رمزارزی در نوبیتکس افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

علاوه بر کاربرانی که در حال حاضر در سطح یک قرار دارند، سایر افرادی که هنوز در نوبیتکس ثبت نام نکرده‌اند نیز می‌توانند با ثبت نام در سطح یک و درخواست ارتقاء به سطح ۲، در کمپین نوبیتکس شرکت کرده و جایزه ۵۰ هزار شیبایی دریافت کنند.

ثبت نام در نوبیتکس برای همه کاربران ساده است؛ می‌توانید با ورود به صفحه احراز هویت هوشمند نوبیتکس، ویدئوی آموزشی برای احراز هویت و ارتقاء به سطح ۲ را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا