استارتاپایران

«فرزین فردیس» مدیرعامل سرآوا شد

آی‌تی‌ایران- فرزین فردیس از افراد نام آشنای حوزه فناوری اطلاعات و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا انتخاب شد.

براساس خبری که روابط عمومی سرآوا منتشر کرده، هیات مدیره جدید «فرزین فردیس» را به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کرده است.

پیش از این علی‌ فیاض‌بخش مدیرعامل این شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپی کشور بود. فرزین فردیس در کارنامه کاری خود عضویت در هئیت رییسه اتاق بازرگانی تهران، عضو در هئیت مدیره شرکت‌های پارس سامان و صباسل آریا را دارد. او دانش آموخته مهندسی برق و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف است.

تغییرات جدی در سرآو از زمستان سال گذشته شروع شد، زمانی که بعد از سال‌ها دوری سعید رحمانی، پایه‌گذار و اولین مدیرعامل سرآوا توانست به جمع اعضای هیئت مدیره این شرکت سرمایه‌گذاری بازگردد.

تا شهریور ماه سال ۱۳۹۸ سعید رحمانی، مدیرعامل سرآوا بود که در نهایت با خروج از کشور از مدیریت این شرکت به صورت غیرمستقیم خارج شد. در نهایت این جدایی، علی سمساریلر به عنوان مدیرعامل بر این صندلی تکیه زد. اما تنها ۵ ماه از شروع فعالیت او در این سمت نگذشته بود که به دنبال فشارها مجدد او نیز از مدیرعاملی سرآوا کنار گذاشته شد.

در گام بعدی نیز بعد از فرازونشیب‌های بسیار در یک پوست‌اندازی جدی علی فیاض‌بخش در بهمن ۱۳۹۸ بر صندلی پرحاشیه مدیریت سرآوا نشست. در آن زمان با اضافه شدن اعضای جدیدتر به هیئت مدیره سرآوا این شرکت سعی کرد جای پای سعید رحمانی را از این شرکت کمرنگ‌تر کند تا شرکت‌هایی که سرآوا روی آنها سرمایه‌گذاری کرده بود برای فعالیت خود و همچنین ورود به بازار بورس دچار مشکل نشوند.

حالا بعد از گذشت تقریبا ۴ سال از مدیریت علی فیاض بخش، هئیت مدیره جدید تصمیم گرفته است که فرزین فردیس را برای صندلی مدیریت این شرکت انتخاب کند.

آنطور که روابط عمومی سرآوا در خبری که روی این سایت قرار گرفته ادعا کرده، با انتخاب فردیس به عنوان مدیرعامل جدید سرآوا در راستای تقویت تیم مدیریت این شرکت و انتخاب هیات مدیره جدید در مجمع عمومی سالانه شرکت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ توسط سهامداران شرکت و بازگشت سعید رحمانی خضری، موسس و مدیرعامل اسبق سرآوا در مقام عضو هیات مدیره و نایب رییس، و نقش آفرینی سهامداران عمده این شرکت در این روزها، سرآوا بار دیگر نقش مهمی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ایفا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا