استارتاپ

استفاده از الگوریتم‌های هوشمند در ارائه سرویس اسباب‌کشی «نوبار»

مدیرعامل نوبار درتولد ۵ سالگی این سرویس با اشاره به کیفیت بالا و ارزان‌بودن نوبار اعلام کرد کاربران می توانند از باربری‌های دیگر هم قیمت‌ها را استعلام کنند و اگر قیمت آنها پایین‌تر بود، تعهد نوبار این است که اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد.

به گزارش روابط‌ عمومی نوبار؛ این استارت‌آپ و سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری، به تازگی ۵ سالگی خود را جشن گرفته است. نوبار دراین سال‌‌ها با ارائه سرویس‌های متعدد از صفر تا صد در کلیه فرآیند اسباب‌کشی مانند بسته‌بندی کامل وسایل، جابه‌جایی اسباب منزل و چیدمان وسایل بعد از اسباب‌کشی، با بهترین کیفیت و تخصص در کنار مشتریان بوده است.

یکی از مهم‌ترین سرویس‌های نوبار، قیمت‌گذاری هوشمند و شفاف آن است. از نظر پرهام قبادی، مدیرعامل نوبار، این نوع قیمت‌گذاری یکی از راه‌حل‌های نوبار برای دستیابی هرچه بیشتر به حقوق مشتریان و تیم‌های جابجایی نوبار است.

او با اشاره به اینکه نوبار ارزان‌ترین سرویس را به کاربران ارائه می‌دهد، گفت: «کاربران می توانند قیمت را از باربری‌های دیگر استعلام کنند و اگر قیمت کمتر از نوبار اعلام کردند تعهد نوبار این است تا اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد.»

پرهام قبادی ادامه داد: «در محاسبه قیمت نهایی جابه‌جایی به صورت هوشمند الگوریتم‌هایی مانند مسافت، ترافیک، تعداد طبقات، تعداد کارگر، تعداد وسایل سنگین و غیره تاثیر دارند. نوبار با بهینه‌سازی فرآیندهای خود مانند تخصیص بهینه بار به تیم‌های باربری، استفاده از داده‌های ۶‌ساله فعالیت در این صنعت برای بهینه‌سازی همیشگی الگوریتم‌های خود و هماهنگی بین تیم‌های مختلف مانند عملیات، رانندگان، فروش و مارکتینگ، به ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین شرکت باربری و اسباب‌کشی تبدیل شده است.»

مدیرعامل نوبار با اشاره به اینکه اسباب کشی در نوبار محدودیت زمانی ندارد، گفت: «هرچقد اسباب‌کشی زمان ببرد، قیمت استعلام شده یک ریال افزایش پیدا نخواهد کرد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا