گوگل

گوگل بخشی از کارمندان Waze را اخراج می‌کند

گوگل، مالک اپلیکیشن ویز (Waze) از تصمیم خود برای تعدیل نیرو در این اپلیکیشن مسیریاب خبر داد.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، کریس فیلیپس، معاون و مدیر ارشد بخش Geo گوگل اعلام کرد که این شرکت قصد دارد ویز را به سیستم تبلیغات خود اضافه کند و این به معنی کاهش هزینه‌ها، بازاریابی و عملیات‌های مربوط به این اپلیکیشن مسیریاب خواهد بود. 

اگرچه وی از تعدیل نیرو در ویز خبر داده اما هنوز حرفی از تعداد کارکنانی که قرار است اخراج شوند، نزده است. بنابر آخرین گزارش‌ها، در حال حاضر بیش از 500 نیرو در این بخش مشغول به کار هستند. 

مجموعه ویز نیز با انتشار بیانیه‌ای این اخراج‌ها را تایید کرد. کارولین بوردو، رئیس روابط عمومی‌این اپلیکیشن گفت: گوگل عمیقا خود را نسبت به رشد برند Waze متعهد می‌داند و در جهت، افزایش محبوبیت و تعداد کاربران اقدام می‌کند. 

بوردو ادامه داد که اقدام اخیر در راستای ارائه یک تجربه بهتر برای تبلیغ‌کنندگان در ویز صورت می‌گیرد و به زودی سیستم تبلیغات موجود در این اپلیکیشن به فناوری گوگل ادز (Google Ads) منتقل خواهد شد.

وی افزود: به عنوان بخشی از این تغییر، کارمندانی را که در بخش Waze Ads مشغول به کار بودند، تعدیل کردیم.

این تصمیم گوگل در حالی اجرا می‌شود که این شرکت چند ماه پیش اعلام کرده بود، ویز را به تیم Geo خود اضافه می‌کند؛ گروهی که در آن محصولات و سرویس‌هایی چون گوگل ارث، گوگل مپس و استریت ویو حضور دارند. البته وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که گوگل در ابتدا، تصمیمی‌به تعدیل نیرو در ویز نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا