ایراناینترنت

قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان باعث اختلال در اینترنت ایران شد

آی‌تی ایران- از ظهر امروز برخی کاربران و مدیران فنی شرکت‌های ارتباطی از اختلال در اینترنت بین‌الملل خبر دادند. طبقه ادعای این افراد و همچنین اطلاعاتی که رادار ابر آروان نشان می‌دهد، اینترنت از امروز (۲ تیر) از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه دچار اختلال شدید شده است. حالا با گذشت چند ساعت از این اختلال لحظاتی پیش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای دلیل اختلال اینترنت امروز ظهر را قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان اعلام کرده است.

رگولاتوری در این مورد اطلاعیه‌ای صادر کرده و گفته که ، امروز (جمعه) راس ساعت ۱۲:۲۲ برخی از لینک‌های اینترنت بین‌الملل، ورودی از سمت کشور ارمنستان در خاک کشور گرجستان قطع شده است.

در این اطلاعیه آمده که باتوجه به تمهیدات قبلی به سرعت و در کوتاه ترین زمان، پهنای باند مورد نیاز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت از دیگر مسیرهای ورودی تامین شده است.

طبق این اطلاعیههم اکنون میزان پهنای باند بین الملل حداقل به اندازه دو برابر نیاز کاربران کشور وجود دارد و وضعیت ارتباطی کشور در شرایط پایدار قرار دارد.

این اطلاعیه در حالی صادر می‌شود که مدیران شرکت‌های اینترنتی و کارشناسان فنی هنوز از وجود اختلال در اینترنت خبر می‌دهند و رادار ابر آروان نیز وجود اختلال تا این ساعت را تایید می‌کند.

این اختلال در حالی رخ می‌دهد که انتهای هفته گذشته وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد شب و روز در تلاش هستند تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند. این صحبت‌های او با اعتراض و انتقاد بسیاری از کارشناسان و کاربران اینترنتی مواجه شد.

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. Хотите получить идеально ровные стены в своем доме или офисе? Обратитесь к профессионалам на сайте mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru! Мы предлагаем услуги по механизированной штукатурке стен любой сложности и площади, а также гарантируем качество работ и доступные цены.

  2. Хотите получить идеально ровный пол в своей квартире или офисе? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по устройству стяжки пола в Москве и области, а также гарантируем доступные цены и высокое качество работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا