هوش مصنوعی

اپلیکیشن ChatGPT در آیپد با قابلیت‌‌های جدید به‌روزرسانی شد

شرکت Open AI ساعاتی پیش آیدیتی جدید را به اپلیکیشن ChatGPT خود در آیپد اضافه کرد تا کاربران بتوانند از کل فضای نمایشگر این دستگاه، بهتر استفاده کنند.

بر اساس اعلام این شرکت، در نسخه به‌روز شده آی و اس –iOS- اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی، قابلیت‌های جدید دیگری همچون کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)، پشتیبانی از دستیار صوتی سیری و ادغام با Shortcuts اضافه شده است.

با اضافه شدن پشتیبانی از سیری در آیپد، اکنون اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی در آیپدهای اپل، به جای اجرا شدن در اندازه گوشی‌های آیفون، به صورت تمام‌صفحه اجرا می‌شود. همچنین امکان کشیدن و رها کردن نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و کاربران می‌توانند پیام‌ها را از رابط چت، خارج کرده و به دیگر برنامه‌ها منتقل کنند.

افزون بر این، با این به‌روزرسانی شما می‌توانید چت‌جی‌پی‌تی را از طریق دستیار صوتی سیری فراخوانی کنید. همچنین می‌توان یک سوال از این چت‌بات را در Shortcuts ایجاد و یک چت جدید را آغاز کرد.

اگر خاطرتان باشد OpenAI در ماه گذشته میلادی، نسخه آی او اس اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی را منتشر کرد و به تدریج، قابلیت‌های آن را بهبود بخشید. در آپدیت اخیر نیز سابقه چت و ورودی‌های صوتی ارتقا یافته است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در آینده نزدیک، نسخه اندروید این بات هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. OpenAI در ماه فوریه، یکی اشتراک پریمیوم تحت عنوان چت‌جی‌پی‌تی پلاس را راه‌اندازی کرد که برخی دسترسی‌های اضافی به همراه امکان استفاده از آخرین مدل GPT-4 با هزینه اشتراک ۲۰ دلار در ماه ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا