اینترنتتجارت

طراحی ویژه اپلیکیشن‌ها بر پایه TWA در کیان تجارت

طراحی اپلیکیشن بهترین راهکار برای ایجاد یک ارتباط پیوسته، همیشگی و سریع با کاربر است؛ به همین خاطر کسب و کارها تنها به وب سایت اکتفاء نمی‌کنند زیرا می‌توانند از گزینه تکمیل کننده اپلیکیشن سود بیشتری به دست بیارند. از طرفی اپلیکیشن‌ها با ترکیب این دو باهم، سرعت و سهولت را در ارائه خدمات و محصولات به کار می‌بندند. از برترین مزیت‌های اپلیکیشن‌ها، دسترسی آزاد و بدون محدودیت زمانی و مکانی در دسترسی و دریافت خدمات می‌باشد. در حال حاضر اعمال شیوه ی نوینی از طراحی به نام TWA در طرح‌های اپلیکیشن، بر تعامل بیشتر توسعه دهندگان با مرورگرها و فروشگاه‌ها افزوده است.  شرکت مهندسی کیان تجارت با اتکاء به این سبک جدید در توسعه اپلیکیشن، یک خروجی قابل نصب از آن را در اندروید ارائه می‌کند. برای شناخت بیشتر دنیای پیشرفته و جدید طراحی اپلیکیشن‌ها با کیان تجارت شریف همراه باشید.

تأثیر اپلیکیشن بر توسعه کسب‌وکارها

اغلب توسعه دهندگان، اپلیکیشن‌های خود را هم در نسخه موبایل و هم به صورت وب اپلیکیشن توسعه می‌دهند تا با این کار دسترسی به سرویس‌های خود را برای کاربران راحت‌تر نمایند طراحی. وب اپلیکیشن با کارکردی مشابه به طراحی اپلیکیشن در فضای وب، به آسانی از طریق هر مرورگری قابل دسترسی و اجرا است اما این برنامه یک تفاوت عمده با سایت دارد که در «کاربرد» آن خلاصه می‌شود. علاوه بر این، هزینه توسعه وب اپ نسبت به توسعه اپلیکیشن‌ها پایین‌تر است. شرکت کیان تجارت نمونه کارهای بسیاری در طراحی و پیاده سازی وب اپلیکیشن‌ها در موضوعات مختلف دارد. این شرکت تاکنون در دسته تولید وب اپلیکیشن‌های خدماتی و فروشگاهی موفق عمل کرده است.

چگونه TWA موجب کارایی بیشتر اپلیکیشن‌های فروشگاهی شده است؟

پیش از این بارگذاری PWAدر مارکت‌ها و سایت‌های فروشگاهی نظیر: مایکت، بازار، گوگل پلی و… ممکن نبود؛ از این رو گوگل با ارائه TWA که امکان نصب و راه اندازی دارد؛ بارگذاری وب اپلیکیشن‌ها را در مارکت‌ها ممکن کرده است. شرکت کیان تجارت تمرکز خود را بر ارائه نسخه TWAوب اپلیکیشن‌ها گذاشته است تا بدین صورت افراد بتوانند بدون صرف وقت، به طور مستقیم از طریق گوشی موبایل به خدمات مد نظر دست یابند. در واقعTrusted Web Activity (TWA) برنامه‌های کاربردی در ارتباط مستقیم با وب اپ‌های پیش رونده (PWA) می‌باشند. با ظهور TWA در بستر گوگل، نسخه جدید یک وب سایت به صورت تمام صفحه، بدون نوار ابزار مرورگر و در حالت APK (بسته اندروید) اجرا می‌شود.

بهترین گزینه در طراحی وب اپلیکیشن
 طراحی اپلیکیشن‌های فروشگاهی

طراحی به‌روز اپلیکیشن‌های حرفه‌ای در کیان تجارت

پیشتر یکی از موانع توسعه وب اپلیکیشن ها، در فروشگاه‌های اپ موبایل مطرح بوده است اما با ظهور برنامه‌های وب پیشرفته قابل اعتماد این وعده محقق شد. برنامه نویسان و طراحان کیان تجارت شریف با استفاده از متد طراحی وب اپلیکیشن در قالب TWA راه حلی را به مشتریان ارائه می‌دهند که روی هر دستگاه اندروید یا پلتفرم اندرویدی قابل اجرا است. این ویژگی جدید با نام کامل Trusted Web Activities، امکان انتشار وب اپ را در فروشگاه Google Play و دیگر مارکت‌های داخلی و خارجی فراهم می‌کند. از این رو تیم کیان تجارت شریف با طراحی وب اپلیکیشن در قالب وب مورد اعتماد (TWA)، راهی را برای تبدیل وب اپ‌های فروشگاهی به بسته‌های اندروید فراهم کرده است. بدین صورت شما وب اپلیکیشن خود را در قالب یک بسته اندرویدی، در فروشگاه‌های داخلی و خارجی منتشر می‌کنید.

طراحی بروز اپلیکیشن‌های حرفه‌ای در کیان تجارت
طراحی بروز اپلیکیشن‌های حرفه‌ای در کیان تجارت

بهترین گزینه در طراحی وب اپلیکیشن

شما نیازی به ایجاد تغییرات جدی در وب اپلیکیشن فعلی خود ندارید. همچنین به نصب ابزارهایی مانند Android Studio یا نوشتن کدهای پیچیده نیز نیازی نیست. ارائه وب اپ‌ها در قالب جدید، به کشف و دسترسی بهتر و سریع‌تر برنامه شما کمک می‌کند. البته لازم است بدانید که TWA چیزی متفاوت از طراحی وب اپلیکیشن قدیمی یاPWAنیست؛ در واقع فرایندی است که کار را راحت‌تر کرده است. در حالت قبلیِ استفاده از وب اپلیکیشن‌ها بدون تبدیل به بسته اندرویدی، PWA امکان استفاده از ابزارها، push notification ها، کارکرد آفلاین و تجهیزات سخت افزاری و… را به راحتی در مرورگر فراهم کرده بود. با کیان تجارت شریف شما می‌توانید اپ خود را هم در نسخه موبایل و هم در قالب وب اپلیکیشن توسعه یافته در اختیار همگان قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا