شبکه‌های اجتماعیهوش مصنوعی

چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی تیک‌تاک راه‌اندازی شد

تیک‌تاک در حال آزمایش یک چت‌بات هوش مصنوعی درون‌برنامه‌ای و جدید به نام Tako است. این چت‌بات قرار است با هدف پیشنهاد محتوای ویدیویی به کاربران در تیک‌تاک شروع به کار کند. تیک‌تاک برای فاز آزمایشی این چت‌بات، کاربران فیلیپینی را انتخاب کرده است.

چت‌بات Tako قابلیت این را دارد که بر اساس درخواست‌های مطرح‌شده توسط کاربران، ویدیوهای مرتبطی را به آن‌ها پیشنهاد دهد. متخصصان حوزه تاکنون متفق‌القول بوده‌اند که با راه‌اندازی یکپارچه این چت‌بات، مبحث جست‌وجوهای درون‌برنامه‌ای و پیمایش برنامه می‌تواند دچار تحولات بزرگی شود و تجربه کاربری اپ‌ها را تا همیشه تغییر دهد.

تیک‌تاک در اکانت توییتر خود در این‌باره توضیحاتی داده است؛ توضیحاتی مثل اینکه آزمایش Tako در حال حاضر با جامعه محدودی از کاربران فیلیپینی در حال انجام است و پس از این فاز، قرار است درباره اضافه شدن چت‌بات مذکور تصمیم‌گیری شود. تیک‌تاک همچنین شرح داده است که Tako یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران در جست‌وجوی محتوا و اکتشافات بیشتر کمک خواهد کرد.

باید دید فاز آزمایشی Tako چطور پیش می‌رود و تصمیم نهایی مدیران این شبکه اجتماعی در خصوص اضافه کردن یک چت‌بات هوش مصنوعی جدید برای جست‌وجو درون برنامه پرطرفدار تیک‌تک چیست.

منبع
مارتک ۳۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا