ارز دیجیتال

روز بیت کوین پیتزا در نوبیتکس

بیست‌ودوم می‌سال ۲۰۱۰، نخستین خرید بیت‌کوینی در دنیا انجام شد و یک برنامه‌نویس آمریکایی به نام لازلو برای خرید ۲ پیتزا، ۱۰ هزار بیت کوین پرداخت کرد. قیمت ۱۰ هزار بیت کوین در آن زمان، ۴۱ دلار بود. علاقمندان به بازار رمزارز این روز را با سفارش پیتزا جشن می‌گیرند و دوشنبه اول خرداد هم نوبیتکس، به مناسبت همین روز، میزبان جمعی از فعالان صنعت رمزارز و بلاکچین در ایران بود.  

هدف نوبیتکس از برگزاری این برنامه‌ها، هم‌افزایی کامیونیتی رمزارزی ایران، تبادل دانش و تازه‌های این حوزه بین محققان، برنامه‌نویسان و فعالان و علاقمندان این صنعت و همچنین آشنایی فعالان جدید صنعت بلاکچین با فعالان قدیمی‌تر است.  

این برنامه پس از چند ماه وقفه در ایونت‌های رمزارزی نوبیتکس برگزار شد و این پلتفرم اعلام کرده قصد دارد در ادامه نیز مثل سال گذشته نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور متخصصان صنعت بلاکچین برگزار کند.  

دورهمی نوبیتکس در روز «پیتزای بیت‌کوین» در قالب درهمی‌های بلاک‌دیز برگزار شد و فعالان صنعت، ساعاتی با هم معاشرت و تبادل نظر کردند. اعضای تیم بلاکچین نوبیتکس نیز در این دورهمی حضور داشتند.  

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. SMM Panel Sağlayıcı : SMM panel sağlayıcı, sosyal medya hesaplarınızın büyütülmesinde kullanacağınız hizmetleri sunan bir şirkettir. Zedmedya.net olarak, smm panel sağlayıcı konusunda uzmanız. Farklı sosyal medya kanalları için takipçi, beğeni, yorum ve paylaşım gibi farklı hizmetleri en uygun fiyatlarla sunuyoruz. Ayrıca, smm panel ana sağlayıcı olarak sizlere en kaliteli hizmeti sunmaya özen gösteriyoruz. Hesabınızın organik büyümesine katkıda bulunmak için bize güvenebilirsiniz.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا