گوناگون

بهترین برند دوربین مداربسته چیست؟

 مقایسه برند داهوا و هایک ویژن

زمانی که صحبت از بهترین برند دوربین مداربسته به میان می‌آید، انتخاب یکی از بهترین برندها همواره کار سخت و پرچالشی است. از بهترین برندها در بین سیستم‌های حفاظتی می‌توان به برندهای داهوا و هایک ویژن اشاره کرد. جهت مقایسه بین تولیدات این دو شرکت باید نکات و فاکتورهای مهمی را مد نظر قرار داد. اصلی‌ترین گزینه‌های مقایسه بین دوربین‌های مداربسته کیفیت تصویر و صدا، نحوه نصب، تنوع محصول، مقاومت بالا، پشتیبانی فنی و… هستند. بهترین برند دوربین مداربسته باید وضوح تصویر و صدای فوق‌العاده، قابلیت تنظیمات چندگانه، دسترسی از راه دور، نحوه نصب آسان، مقاومت و طول عمر بالایی داشته باشد. بنابراین با بررسی این فاکتورها در لیست بهترین برندهای سیستم حفاظتی می‌توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

بهترین برند دوربین مداربسته چیست؟

زمان انتخاب یک سیستم حفاظتی باید نوع دوربین، دستگاه ضبط صدا و تصویر، نحوه نصب و کابل‌کشی و قیمت در نظر گرفته شوند. نکات مهمی که در بررسی بهترین برند دوربین مداربسته باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

  • فناوری روز دنیا: بهتر است دوربین مداربسته‌ای را انتخاب کنید که مجهز به تکنولوژی IP (تحت شبکه) باشد. دوربین‌های تحت شبکه از دوربین‌های HD (آنالوگ) کاربردی‌تر هستند.
  • نوع دوربین‌ها: هر کدام از دوربین‌ها مناسب محیط و شرایط خاصی طراحی می‌شوند، باتوجه به نوع کاربرد دوربین باید دوربین مداربسته مناسب را انتخاب کنید. دوربین‌های خارج ساختمان، داخل ساختمان و دوربین‌های دید در شب کاربردهای متفاوتی دارند.
  • ویژگی دوربین مداربسته: هر کدام از انواع دوربین‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. دوربین‌ها از لحاظ کیفیت تصویر، ویژگی Pan/Tilt، سنسورهای حرکت و صدا، دید در شب دسترسی از راه دور و… با یکدیگر متفاوت هستند.
  • دستگاه ضبط: معمولاً دوربین‌های مداربسته برای ضبط از دستگاه DVR یا دستگاه NVR استفاده می‌کنند. بهترین برند دوربین مداربسته ظرفیت ضبط و ذخیره بالایی دارد.
  • نحوه نصب و راه‌اندازی: نصب دوربین‌های بی‌سیم و تحت شبکه از دیگر مدل‌ها معمولاً ساده‌تر است، زیرا نیازی به سیم‌کشی ندارند؛ اما به‌طور کلی سهولت نصب دوربین مداربسته به موقعیت و مکان نصب و هدف کاربر از راه‌اندازی سیستم بستگی دارد.
  • پشتیبانی: هر سیستم حفاظتی نیاز به پشتیبانی و گارانتی دارد. بدون پشتیبانی و برنامه‌ریزی منظم، سیستم شما به مرور زمان فرسوده می‌شود. بهترین برند دوربین مداربسته از پشتیبانی و گارانتی برخوردار است تا سرویس‌های دوره‌ای آن به موقع انجام شوند. سیستم‌های حفاظتی معمولاً ۳ سال گارانتی دارند.
  • قیمت نهایی: هرگز قیمت یک محصول را ملاکی بر انتخاب بهترین برند قرار ندهید. شما اگر خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید با کمک فروشنده و دریافت راهنمایی‌ها لازم می‌توانید بهترین برند دوربین مداربسته را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا از سال ۲۰۰۱ به تولید انواع سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی و حفاظتی مشغول است و تمام تولیدات آن مربوط به دوربین‌های مداربسته می‌شوند. سیستم‌های حفاظتی تولید شده این شرکت براساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند. دوربین مداربسته داهوا در دو نوع HD (آنالوگ) و IP (تحت شبکه) به تولید می‌رسند. دوربین‌های مداربسته داهوا تحولی عظیم در ضبط تصویر و صدا و انتقال آن ایجاد کرده‌اند. داهوا در بین کاربران با دوربین‌های امنیتی دید در شب و ضبط‌کننده‌های صدا باکیفیت به شهرت رسیده‌اند. دوربین‎های این سیستم‌های حفاظتی بین ۱ تا ۱۲ مگاپکسل هستند.

دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته داهوا

مزایای دوربین مداربسته داهوا

دوربین‌های مداربسته این برند محبوب مزیت‌های فراوانی دارند. مزیت‌های این محصول سبب گردیده‌اند تا دوربین‌های داهوا در لیست بهترین برندهای دوربین مداربسته قرار گیرند. این مزیت‌ها عبارتند از:

  • کیفیت تصویر بالا
  • قابلیت دید در شب
  • امنیت بالا
  • استحکام و طول عمر قال قبول
  • ضدآب و ضدگردوغبار
  • نصب سریع و آسان
  • پشتیبانی فنی و گارانتی
  • قابلیت تنظیم چندگانه
  • قابلیت دسترسی از راه دور از طریق موبایل و لپ‌تاپ
  • قابلیت ذخیره‌سازی ابری

معایب دوربین مداربسته داهوا

برند شناخته شده داهوا در بین سیستم‌های حفاظتی و امنیتی به‌دلیل برخورداری از کیفیت ضبط تصویر و صدا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از معایب انگشت‌شمار این محصول می‌توان قیمت نسبتاً بالا و در برخی از موارد امکان هک شدن دوربین را نام برد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از برترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته، شرکت هایک ویژن نام دارد. این شرکت نیز از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه تجهیزات امنیتی آغاز کرده و همچنان پرقدرت پیش می‌رود. محصولات تولید شده شرکت هایک ویژن از لحاظ کیفیت، استحکام، نحوه عملکرد و… در بالاترین سطح خود قرار دارند. تکنولوژی به‌کار رفته در ساخت سیستم‌های امنیتی هایک ویژن به دو شکل HD (آنالوگ) و IP (تحت شبکه) انجام شده است.

دوربین سیستم‌های امنیتی تولید شده در هایک ویژن با قابلیت دید در شب، نمایش سرعت حرکت ماشین‌ها، تشخیص چهره، وضوح تصویر در نور بسیار کم و… امکان ضبط تصاویر با بالاترین کیفیت را فراهم می‌آورد. دوربین مداربسته هایک ویژن در هر موقعیت و شرایطی بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد. محصولات شرکت هایک ویژن براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا به تولید رسیده و به بازار ارائه می‌شوند.

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن سیستم‌های حفاظتی ساخت خود را براساس آخرین فناوری روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. این تولیدات همگی براساس طراحی بدنه، عملکرد و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند و هر نوع نیازی را برطرف می‌نمایند. امکانات و مزایای سیستم‌های حفاظتی هایک ویژن به‌صورتی هستند که این محصولات را در بازار جهانی به یکی از محبوب‌ترین برندها در سیستم حفاظتی تبدیل کرده‌اند. مهم‌ترین مزایای دوربین مداربسته هایک ویژ عبارتند از:

  • قابلیت فناوری دید در شب
  • وجود فناوری POC در کابل کشی دوربین‌ها
  • لنزهای باکیفیت و ارتقاء یافته
  • برخورداری از فناوری هیبریدی
  • مجهز به تراشه هوشمند
  • برخورداری از گارانتی و پشتیبانی فنی
مزایا و معایب دوربین مداربسته هایک ویژن
مزایا و معایب دوربین مداربسته هایک ویژن

معایب دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن در تمام مدت فعالیت خود سعی بر تولید محصولات باکیفیت و جلب رضایت کاربر داشته است. این برند مطرح و محبوب به‌دلیل تولید محصولات باکیفیت و متنوع همواره در لیست بهترین برندهای دوربین مداربسته قرار دارد. در بین تمام مزیت‌های سیستم‌های حفاظتی هایک ویژن چند مورد به عنوان معایب این سیستم‌های امنیتی شناخته شده‌اند. این معایب عبارتند از:

  • قیمت نسبتاً بالا
  • ساپورت نکردن دوربین‌های هایک ویژن از فناوری CVI
  • عدم وجود صدا روی دوربین‌های مدل HD

نتیجه‌گیری

فرقی ندارد شما ساکن کدام کشور یا شهر باشید، وجود سیستم‌های امنیتی در محل کار و منزل شما یکی از ملزومات زندگی امروزه به حساب می‌آید. مسلماً همه ما انتظاری که از دوربین مداربسته داریم ضبط تصاویر و صدا با وضوح و کیفیت بالا است. دو شرکت هایک ویژن و داهوا با تولید سیستم‌های امنیتی باکیفیت و ارتقاء یافته در بازار جهانی همواره در حال رقابت هستند و به عنوان گزینه انتخابی در نظر گرفته می‌شوند. اگر شما نیز به‌دنبال سیستم امنیتی با کیفیت مناسب و با قابلیت‌های بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به تحقیق و مطالعه در خصوص بهترین برندها در این حوزه بپردازید. در این خصوص مشورت و کسب راهنمایی از متخصصین و مشاورین می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین دوربین محیط مورد نظر شما کمک‌کننده باشد. جهت دریافت مشاوره کاملا رایگان و خریدی مطمئن به وب سایت ایمن موج ثامن مراجعه کنید. ایمن موج ثامن نمایندگی رسمی برند‌های داهوا و هایک ویژن.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا