اینترنت

آموزش حرفه‌ای سئو برای کسانی که به دنبال رتبه یک گوگل هستند.

آموزش سئو بهینه‌سازی سایت به صورت کاملا حرفه‌ای، اصطلاحات تخصصی سئو و پروژه محور زیر نظر بهترین استاد

آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای رسیدن به فروش بالا

تعاریف زیادی برای مفهوم سئو ارائه شده است که اصلی‌ترین و ساده‌ترین مفهومش می‌تواند این باشد که کوتاه شده‌ای از عبارت بهینه سازی سایت با موتور‌های جستجو است. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم سئو به تمام تلاش‌هایی اطلاق می‌شود که برای بالا بردن رتبه سایت و رساندن آن به لینک‌های صفحه اول گوگل انجام می‌شود.

گوگل توجه ویژه‌ای به رضایت کاربران دارد و همیشه سایت‌هایی را که محتوای آن باعث رضایت کاربر باشد، در رتبه‌های بالاتری می‌گذارد.

ضرورت آموزش سئو برای صاحبان کسب و کار

حتی اگر کسب‌وکار شما از کیفیت عملکرد بالایی برخوردار باشد، بدون سئو کاربران نمیتوانند آن را در میان انبوه اطلاعاتی در که اینترنت موجود است بیابند.  از سوی دیگر سئو می‌توان این اطمینان را برای کاربران ایجاد کند که سایت‌هایی که در رتبه‌های بالاتر نمایش داده شده‌اند، به احتمال زیاد از کیفیت عملکردی بالاتری برخوردار باشند و اعتماد به آنها ساده‌تر شود. همانطور که اشاره کردم سئو برای بالابردن رتبه و بازدید سایت براساس الگوریتم خاص گوگل و موتور‌های جستجوی گوگل انجام می‌شود و برای بالابردن بازدید بسیار زیاد سایت مفید است و امروزه هر کسب و کاری که سایت مجزای خود را دارد نیاز به سئو دارد که بیشتر دیده شود و درامد بیشتری کسب کند.

 سئوی مناسب تضمین فروش و درامد

 من به شما تضمین میکنم که هرسایت که به درستی و براساس اصول و قوانین سئو شود صد در صد به درامد بسیار مناسب و بسیار بیشتر از قبل برسد.

اگر سایت شما به درستی و بر اساس الگوریتم و قوانین گوگل و موتور‌های جستجوی ان باشد یعنی سایت شما به درستی سئو شده است؛ به شرطی که جزو رتبه‌های تاپ گوگل در یک کلمه کلیدی آن کسب و کار باشد و وقتی به این رتبه رسید کاربران آن فروشگاه به راحتی میتوانند اعتماد کنن و در نتیجه بازدید و خرید کسب و کار بالا رفته و درامد خیلی بیشتر میشود.

مسیر یادگیری اصولی سئو 

یادگیری اصولی سئو به شرح زیر است:

  • مطالعه و درک اصول و مبانی سئو، شامل مفاهیم کلیدی مانند برچسب‌ها، لینک سازی داخلی و خارجی، ساختار سایت، کلمات کلیدی که جزو بخش‌های مهم است.
  • بررسی و فهم عملکرد الگوریتم‌های موتور‌های جستجو و همچنین فهم نحوخ رتبه بندی و عوامل موثر در آن.
  • بررسی و تحلیل تمامی رقبا در ان حوزه و کسب وکار، پیدا کردن و شناسایی کلمات کلیدی بسیار مهم براس صفحه خود و نیز استفاده از ابزار‌های تحلیل.
  • بهبود ساختار و کلمات سایت شامل عناوین، مفاهیم، توضیحات سایت و…
  • ایجاد لینک‌های برگشتی معتبر از سایت‌های دیگر به سایت خود

آموزش سئوی تکنیکال

آموزش سئو بهینه سازی سایت

آموزش سئوی تکنیکال یکی از بخش‌های مهم یادگیری سئو است که از جمله بخش‌های مهم سئوی داخلی به حساب می‌آید. این روش با استاندارد کردن ساختار فنی سایت باعث می‌شود که ربات‌های جستجو درک بهتری از صفحات ما داشته باشند.

اگر این صفحات به درستی و با تکنیک خاصی سئو شود این اتفاق میوفتد و سایت شما به رتبه‌های اول گوگل صعود می‌کند. ما در دوره‌های خود تمامی این تکنیک‌ها و مفاهیم رو به شما به صورت کامل و پروژه محور آموزش می‌دهیم.

آموزش سئوی داخلی

 سئوی داخلی یک نوع استراتژی سئو است که در آن تلاش می‌شود بخش‌های داخلی وبسایت خود را بهینه کنید تا در رتبه بندی موتور‌های جستجو نتیجه بهتری بگیرید.

در زیر توضیحات کوتاهی درمورد عوامل موثر در رتبه‌بندی ارائه می‌دهیم:

  • استفاده از عناوین جذاب و صحیح در هر صفحه.
  • ایجاد توضیحات meta دقیق و جذاب که مخاطبین و موتور‌های جستجو را برای محتوای صفحه جذب کند.
  • ایجاد URL مناسب.
  • استفاده مناسب از کلمات کلیدی در عناصر مختلف صفحه.
  • ایجاد لینک‌های داخلی با استفاده از کلمات کلیدی مناسب بین صفحات مختلف.

آموزش سئوی خارجی

سئوی خارجی به بخشی از سئو گفته می‌شود که به صورت مستقیم با وبسایت شما در ارتباط نیست. این قسمت معطوف به هدایت کاربران از سایت‌های دیگر به سایت‌های شما است و از این طریق باعث افزایش بازدید می‌شود. از سوی دیگر می‌تواند بخشی از اعتبار آن رسانه‌ها نزد کاربران را به سمت کسب‌وکار شما هدایت کند.

تکنیک‌های زیادی برای سئو خارجی و افزایش رتبه سایت در گوگل از طریق سئوی خارجی وجود دارد که یکی از این تکنیک‌ها میتوان به تکنیک بک لینک اشاره کرد .

ما در آموزش‌های خود به تمامی این تکنیک‌ها و چگونگی کار با این تکنیک ها را به شما یاد می‌دهیم.

بازار کار داغ سئو

اگر بخواهیم از این شغل و نیز جذابیت آن حرف بزنیم، باید این موضوع رو بدانید که بازار کار خدمات سئو در جهان بیش از ۶۳ میلیارد دلار ارزش شده و گفته شده است که تا سال ۲۰۲۶ این عدد به ۱۳۴ میلیارد دلار میرسد.

از این رو کمپانی‌های بزرگ و شرکت‌ها میلیارد‌ها برای استخدام یک کارشناس سئو هزینه میکنند، به این دلیل که سئو خیلی از روش‌های بازاریابی مقرون به صرفه‌تر است و زودتر نیس به نتیجه میرسد و همچنین بازدهی خیلی فراتری دارد.

یک کارشناس سئو چه در ایران و چه در کشور‌های دیگه درامد بسیار خوب و مناسبی دارد و سئو به عنوان یکی از شغل‌های پر درامد شناخته شده است.

مدرسه برنامه نویسی دودکانی

مدرسه برنامه نویسی دودکانی یکی از معتبر‌ترین مراکز آموزش سئو به صورت کاملا عملی و کاربردی است. در این مدرسه به آموزش سئو تکنیکال، آموزش سئو داخلی، آموزش سئو خارجی و تمامی تکنیک‌های مهم و حرفه‌ای سئو و همچنین آموزش برنامه نویسی، آموزش زبان پایتون و… پرداخته می‌شود. کافیست در دوره جامع سئو مدرسه برنامه نویسی دودکانی شرکت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا