اینترنت

چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

بازدیدهای یک سایت می‌تواند از منابع مختلفی مانند سئو، تبلیغات، برندینگ، شبکه‌های اجتماعی و… تامین شود. با توجه به اینکه صرفا تعداد بازدیدهای سایت، همه چیز نیست و مواردی مانند بازدیدهای هدفمند از اهمیت بالاتری برخوردار است. به این معنی که اگر سایت ما ۱۰.۰۰۰ بازدید هدفمند داشته باشد بهتر از حالتی است که ۵۰.۰۰۰ یا حتی ۱۰۰.۰۰۰ بازدید غیر هدفمند داشته باشد. به این دلیل که برای بازدیدهای هدفمند قابلیت‌هایی مانند ارائه خدمات، برقراری تعامل و مواردی از این دست وجود دارد اما برای بازدیدهای غیر هدفمند، نمی‌توان چنین هدفی را در نظر گرفت و یا در بهترین حالت میزان بازخورد به شکل مطلوبی نخواهد بود.

جذب بازدید کننده از سئو

یکی از کم هزینه‌ترین اما پرزحمت‌ترین راه‌های رسیدن به بازدید بالا، سئو است! البته باید توجه داشت که این موضوع، نسبی است و امکان دارد یک سایت هزینه بسیار بالایی برای سئو کرده باشد اما در کل، سئو  جزو مباحث تخصصی بوده و برای رسیدن سایت به مرحله‌ای که خواست موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل باشد راه پرافت و خیزی را باید طی کرد. یکی از بهترین روش‌های رسیدن به بازدیدهای هدفمند با سئو، بهره گیری از استراتژی بازاریابی محتوایی (Content Marketing) است. در این روش با جذب مخاطب از طریق محتوا، آنها را به سمت خدمات مورد ارائه خود هدایت می‌کنیم. برای مثال اگر سایت ما در حوزه دندانپزشکی فعالیت دارد می‌توان با محتواهایی مانند عناوین زیر، مخاطبین مستعد این حوزه را به سایت خود جذب کرده و خدمات خودمان را به آنها ارائه کنیم:

  • درمان فوری دندان درد
  • روش‌های سفید کردن دندان ها
  • آموزش مسواک زدن

و هزاران مورد دیگر…

جذب بازدید کننده از تبلیغات

تبلیغات برای سایت می‌بایست به شکل بسیار حرفه‌ای و بابرنامه انجام شود. با توجه به هزینه بالای مدل‌های تبلیغاتی، اینکار باید بصورت هوشمندانه و با استراتژی‌های ری تارگتینگ انجام شود تا نهایتا تبلیغات بصورتی انجام شود که بالاترین سطح بازخورد و هدفمندی را برای سایت داشته باشد.

جذب بازدید کننده از برندینگ

برندینگ نیز یکی از عوامل بسیارمهم و تاثیرگذار در اغلب حوزه هاست. اما اینکار نیز غالبا هزینه زیادی داشته و حفظ اعتبار برند نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

جذب بازدید کننده از شبکه‌های اجتماعی

ایده جذب مخاطب از شبکه‌های اجتماعی و هدایت آن به سایت، کمی غیربهینه است! چون تغییر محیط از بسترهایی مانند اینستاگرام، تلگرام و… به روی سایت، حس خوبی به کاربر نمی‌دهد و شانش جذب مخاطب هدفمند را کاهش می‌دهد. البته اگر به شکل مناسبی کار شود این موضوع به حداقل می‌رسد و می‌توان روی آن حساب کرد.

جذب بازدید کننده از سایر بسترها

از روش‌های دیگری مانند ایمیل مارکتینگ، اس‌ام اس مارکتینگ، تبلیغات محیطی، رسانه‌های خبری مانند تلویزیون و رادیو برای سای می‌توان استفاده کرد اما هر کدام از این روش‌ها بسته به شرایط جای بحث دارد.

تفاوت مدیریت و میزبانی سایت پربازدید با سایت‌های عادی

نحوه مدیریت و میزبانی سایت‌های پربازدید، بسیار متفاوت با سایت‌های عادی است! برای مثال نمی‌توان به دلیل کمبود منابع و کیفیت پایین از هاست‌های معمولی برای میزبانی سایت‌های پربازدید استفاده کرد. بنابراین می‌بایست یک سرور مجازی یا اختصاصی را برای میزبانی آنها در نظر گرفت. اما چالشی که وجود دارد بحث مدیریت سرور و هزینه‌های تامین سرور و… است که می‌تواند کار را برای صاحبان سایت‌ها پربازدید، دشوار کند.

میزبان فا تنها ارائه‌دهنده سرورهای مدیریت شده مخصوص میزبانی سایت‌های پربازدید در ایران

سرورهای مدیریت شده مخصوص میزبانی سایت‌های پربازدید در ایران
سرورهای مدیریت شده مخصوص میزبانی سایت‌های پربازدید در ایران

اگر سایت پربازدیدی دارید تنها کافیست آن را به میزبان فا منتقل کنید و از نهایت کیفیت و کارایی، بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است سرورها در میزبان فا بصورت مدیریت شده ارائه می‌شوند و نیازی نیست به فکر مدیر سرور باشید! اینکار بصورت رایگان برای شما انجام می‌شود. همچنین تمامی ابزارهای لازم مانند سیستم عامل، وب سرور، کنترل پنل و… بصورت کاملا رایگان در اختیار شماست و تنها کافیست هزینه سرور را پرداخت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت میزبان فا مراجعه نمایید: mizbanfa.net

آشنایی با سرورهای مجازی میزبان فا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا