استارتاپ

سرویس گنجه برای کسب‌وکارهای کوچک رایگان می‌شود

طبق اعلام حساب کاربری گنجه در توییتر، این کمدهای هوشمند تا انتهای سال ۱۴۰۲ به صورت رایگان در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی با حجم سفارش پایین قرار می‌گیرند.

گنجه‌ها کمدهای هوشمندی هستند که در سطح شهر توزیع شده‌اند و در دریافت بسته‌های ارسالی به شما کمک می‌کنند. بدین صورت که خرید شما از فروشگاه‌های آنلاین، در نزدیک‌ترین گنجه به محل زندگی شما قرار داده می‌شود و شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با مراجعه به آن بسته خود را بردارید. با وجود گنجه‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی و کاربران آن‌ها تجربه خوشایندی در ارسال و دریافت محصولات تجربه خواهند‌ کرد.

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بر روی اینترنت کشور در سال ،۱۴۰۱ فروش بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین روند نزولی به خود گرفت. همزمان افزایش هزینه‌های حمل‌و‌نقل و لجستیک نیز کاهش سودآوری را برای آن‌ها در پی داشت.

یکی از دغدغه‌های فروشگاه‌های اینترنتی، تعدد نقاط تحویل بسته‌ها در سطح شهر به مشتریان است. پیک فروشگاه و یا شرکای لجستیکی برای تحویل بسته‌ها، مسافت زیادی را در محله‌های یک شهر طی می‌کنند. گنجه یک نقطه تحویل حضور در هر محلی است که می‌تواند میزبان تمامی مرسوله‌های فروشگاه‌های اینترنتی باشد. تا با صرفه‌جویی در زمان و مسافت ارسال، کاهش هزینه‌‌ی زیادی را برایشان به همراه داشته باشد.

گنجه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نگهداری و تحویل بسته‌های ارسالی کاربران فروشگاه‌های اینترنتی با تعداد سفارش کمتر از ۲۰۰ بسته در روز را به صورت رایگان برعهده خواهد گرفت تا در هر محله یک نقطه‌ی تحویل حضوری هوشمند داشته باشند.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که به هر دلیلی بخواهید کالایی را اینترنتی بخرید ولی در زمان رسیدن بسته، در آدرسِ محل تحویل حضور نداشته باشید. تحویل گرفتن سفارش‌های اینترنتی خریداری شده از طریق گنجه و در شهرهای بزرگ، امکان ویژه‌ای برای مشتریان دیجی‌کالا است که در حال حاضر این فرصت برای سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیز فراهم شده. مشتریان شما دیگر لازم نیست در ساعت یا بازه زمانی مشخصی در مکانی ثابت باشند. کمدهای هوشمند شهری بسته‌های آن‌ها  را تحویل می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا