ایران

چهار پیام رسان بومی به هم متصل شدند

پس از چند ماه تاخیر بالاخره چهار پیام‌رسان ایتا، بله، گپ و آی‌گپ به هم متصل شدند. در گام بعدی نیز قرار است به این چرخه اتصال پیام‌رسان‌های سروش پلاس و روبیکا اضافه شوند.

اسفند ماه سال گذشته بود که معاون سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد تست‌های اولیه اتصال میان پیام‌رسان‌های بومی بله و ایتا با موفقیت انجام شده است.

در همین زمینه نیز اواسط فرودین ماه وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد که تا پایان فروردین ماه بله و ایتا و آی‌گپ به هم متصل می‌شوند.

کاربران این پیام‌رسان‌ها برای ارتباط با یکدیگر کافی است نسخه به‌روزرسانی شده جدید این سه پیام‌رسان را دریافت کنند. در نهایت با مراجعه به حریم خصوصی پیام‌رسان خود اجازه اتصال به پیام‌رسان‌های دیگر را بدهند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. Web hosting hizmetimiz, çeşitli sektörlerden farklı ölçekteki web siteleri için uygun bir seçenektir. Bu hizmetle müşterilerimiz, paylaşımlı hosting veya özel hosting planları arasından seçim yapabilirler. Web sitelerinin hızlı bir şekilde açılması ve güvenli bir şekilde barındırılması, müşterilerimizin web sitelerinden en iyi şekilde yararlanmalarını sağlar.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا