گوناگون

خرید و قیمت سقف متحرک پارچه ای آرتا در

سقف متحرک پارچه‌ای می تواند یکی از زیباترین راهکارهای ایجاد فضای شخصی در حیاط خانه باشد. این سقف جذاب می‌تواند محیطی برای استراحت در کنار استخر فراهم کند. در واقع سقف‌های پارچه‌ای توانسته‌اند محبوبیت بالایی در مقایسه با دیگر مدل‌های سقف متحرک پیدا کنند. کسانی که می‌خواهند از فضای حیاط یا حتی تراس منزل خود بهتر استفاده کنند، می‌توانند اقدام به خرید سقف متحرک پارچه‌ای نمایند.

خوشبختانه با رشد طراحی و تولید سقف‌های پارچه ای، استفاده arta-door.com از آن‌ها در محیط‌های مختلف امکان پذیر شده است. در حقیقت با فراهم کردن امکان اتصال انواع سنسورهای باد و باران به سقف متحرک پارچه ای، می‌توانید لذت بیشتری از نصب این مدل سقف‌ها ببرید. در واقع مهندسان و کارشناسان تلاش کرده‌اند که ایرادات سقف‌های متحرک پارچه‌ای را با تولید قطعات و سنسورهای هوشمند برطرف نمایند. بدین ترتیب استفاده از این مدل سقف متحرک به همه ی مردم توصیه می‌شود. از این رو می‌توان از آن به عنوان بهترین سقف متحرک حیاط هم یاد کرد.

پوشش مورد استفاده در طراحی سقف‌های متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه‌ای را از چه پارچه‌ای می‌سازند؟ کدام مدل پارچه از نفوذ باران به فضای زیرین سقف‌های متحرک جلوگیری می‌کند؟ از کدام پارچه می‌توان جهت نصب سقف‌های پارچه‌ای پارکینگ و رستوران استفاده کرد؟

انتخاب نوع پارچه تاثیر زیادی در عملکرد مطلوب سقف متحرک پارچه‌ای دارد.  کرکره برقی در واقع از آن جا که ۹۰ درصد پوشش این مدل سقف‌ها از پارچه است، باید در انتخاب جنس و حتی طرح و نقش آن دقت کافی به خرج داد.

انتخاب صحیح جنس پارچه نقش مهمی در ایستایی صحیح سقف و رگلاژ بودن آن دارد. به بیان دیگر پارچه‌های بی‌کیفیت و نامرغوب که در اثر تغییرات دمایی دچار تغییر در بافت خود می‌شوند، به هیچ وجه گزینه مناسبی برای سقف‌های متحرک پارچه‌ای نیستند.

اگر می‌خواهید از سقف متحرک پارچه‌ای به طور مداوم استفاده کنید، باید پارچه باکیفیت، با ضخامت مناسب و مقاوم در برابر پوسیدگی را خریداری نمایید.

بهترین نمونه از پارچه‌های مناسب برای نصب سقف متحرک پارچه ای، پارچه مهلر آلمان و پارچه فراری فرانسه می‌باشند.

سقف متحرک پارچه ای 2

مزیت‌های خرید سقف متحرک پارچه ای

شاید بپرسید چرا بین انواع مختلف سقف متحرک از جمله سقف متحرک پاسیو، سقف متحرک فلزی و حتی سقف متحرک جمع شونده، مدل‌های پارچه‌ای طرفداران زیادی دارند؟

مگر خرید سقف متحرک پارچه‌ای چه مزیت‌هایی دارد؟ در این بخش به معرفی مهم‌ترین مزایای این مدل از سقف‌های متحرک می‌پردازیم:

استفاده از نورپردازی زیر سقف یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بکار بردن سقف متحرک (اتوماتیک)  پارچه‌ای در محیط‌های مختلف است. در واقع با وجود این مدل از سقف‌ها هر مدل لامپ را می‌توانید در محیط استفاده کنید.

قیمت سقف متحرک پارچه‌ای در مقایسه با دیگر مدل‌ها بسیار مناسب است. عواملی مثل نوع و شکل سقف، موتورهای استفاده شده و همچنین جنس پارچه می‌توانند بر قیمت نهایی سقف‌های متحرک اثرگذار باشند. در ضمن خدمات نصب هم می‌توانند هزینه جداگانه‌ای در پی داشته باشند.

پایین بودن وزن، امکان نصب در انواع تکیه گاه‌های مختلف و عایق بودن در مقابل نیروی حرارتی هم از جمله دیگر مزایای خرید و قیمت سقف متحرک پارچه‌ای محسوب می‌شوند.

مزیت های خرید سقف متحرک پارچه ای
مزیت‌های خرید سقف متحرک پارچه ای

خرید اینترنتی سقف متحرک پارچه ای

هنگام خرید سقف متحرک پارچه‌ای باید حتما به کیفیت پارچه، جنس و نوع برند موتورهای تعبیه شده در آن توجه کنید. اگر می‌خواهید فضای حیاط منزل یا حتی محیط کار خود را به کمک سقف‌های متحرک بپوشانید، بایستی یک فروشگاه معتبر پیدا کنید.

در حال حاضر به دلیل افزایش استقبال مردم از سقف‌های متحرک پارچه ای، این محصولات به طور ویژه در مراکز متعددی عرضه می‌شود. برای انتخاب بهترین مدل سقف متحرک، می‌توانید با کارشناسان این مراکز ارتباط بگیرید.

خرید سقف متحرک حیاط و رستوران در مدل‌های مختلف را می‌توانید بدون خروج از منزل انجام دهید. در واقع اگر می‌خواهید بدون دردسر سقف پارچه‌ای تاشو را در حیاط، گلخانه، رستوران، کافه، استخر و حتی تراس خانه خود استفاده کنید، می‌توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

رشد سایت‌های اینترنتی باعث شده تمام فعالیت‌ها به شکل آنلاین قابل انجام شوند. یعنی حتی سقف‌های متحرک مورد نیاز برای آماده سازی فضای سرپوشیده هم می‌توان به صورت اینترنتی سفارش داد. به همین دلیل از تمام نقاط کشور می‌توانید فقط با اتصال به اینترنت و ورود به سایت‌های فروشگاهی، سقف متحرک پارچه‌ای را سفارش دهید. ثبت سفارش اینترنتی باعث می‌شود بتوانید از خدمات مراکز معتبر حتی از راه دور هم دریافت نمایید.

مراکز معتبر زیادی در حیطه سقف‌های متحرک فعالیت دارند. از این رو می‌توانید به دلخواه از خدمات آن‌ها استفاده نمایید و مدل‌های مختلف سقف متحرک را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا