استارتاپ

فیش دلیوری؛ پلتفرم غذاهای دریایی تازه

فیش دلیوری، پلتفرمی برای عرضه آنلاین محصولات دریایی است. این استارتاپ در ادامه مسیر ۲۰ ساله فعالیت‌های سنتی شرکتی به نام دریابازار شکل گرفته است.

به گفته مدیران این مجموعه، هدف از ایجاد استارتاپی به نام فیش دلیوری، پر کردن خلا فعلی بازار است؛ تا کاربران بتوانند با قیمت‌های منصفانه از هر جای ایران به انواع ماهی و میگوی تازه و محصولات دریایی دسترسی داشته باشند و از خرید آنلاین ماهی و سایر غذاهای دریایی لذت ببرند.

در ادامه جزییات این گفت‌وگو را می‌خوانید.

با معرفی خودتان شروع کنیم.

محبوبه وحیدان پور هستم، بنیان‌گذار فیش دلیوری و مدیرعامل شرکت دریابازار که مالک فیش دلیوری محسوب می‌شود.

از حدود ۲۰ سال پیش به سراغ حوزه شیلات رفتیم و حاصل سالها تلاش در این حوزه، مجموعه دریابازار بود. دریابازار به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین خرده فروش و عمده فروشان محصولات دریایی در سطح استان اصفهان و ایران فعالیت دارد و به عنوان یکی از برندهای خوش نام این حوزه شناخته می‌شود.

چطور شد که به سراغ ایده فیش دلیوری رفتید؟

فیش دلیوری زیرمجموعه شرکت دریابازار است.

این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت‌های داخلی و خارجی، بررسی بازار و نیاز مشتریان، به این نتیجه رسید که با تلفیق فضای سنتی و فناوری روز و با توجه به سال‌ها تجارب تیم دریابازار در این حوزه، محصول فیش دلیوری را ارائه کند.

هدف از راه اندازی فیش دلیوری علاوه بر نگاهی که مدیران این مجموعه بر ارتقای سلامت افراد و سبک تغذیه سالم دارند، آسان‌سازی دسترسی علاقمندان غذاهای دریایی به نیازهای خود و تکمیل شعار «از دریا تا بازار» بوده است؛ این شعار شرکت دریابازار است که با راه اندازی فیش دلیوری این شعار بصورت «از بازار به خانه» تکمیل شد.

فیش دلیوری چه‌کار می‌کند؟

فیش دلیوری پلتفرمی جهت عرضه آنلاین انواع خوراکی‌های دریاییست. از آبزیان دریایی شامل انواع ماهی، میگو، لابستر، صدف و… گرفته تا انواع غذاهای دریایی و سایر محصولات مکملی که عاشقان غذاهای دریایی نیاز دارند. همان طور که از نام فیش دلیوری پیداست، رسالت آن رساندن ماهی و محصولات دریایی با کیفیت بالا، طعم عالی و نهایت تازگی به دست مشتریان و درب منازل آن‌ها در زمانی کوتاه است.

وجه تمایز فیش دلیوری نسبت به رقبا چیست؟

بزرگترین مزیت فیش دلیوری، پشتوانه آن یعنی مجموعه بزرگ دریابازار است که باعث می‌شود در تامین، تازگی، قیمت و تنوع محصول بتوانیم بی‌رقیب باشیم.

قیمت‌های فیش دلیوری با سایر فروشگاه‌ها به هیچ وجه قابل قیاس نیست.

پروسه کاملا آنلاین سفارش، بسته‌بندی‌های ویژه برای حفظ تازگی، ارسال‌ هوایی، مشاوره قبل از خرید برای انتخاب بهترین ماهی، ارائه محتواهای آموزشی و… همگی از ویژگی‌های فیش دلیوری هستند که سعی ما همواره بر این است که در عمل در تمام این موارد بهترین باشیم؛ نه صرفا در حد شعار!

پروموشن‌های متنوع، آفرهای فوق العاده جذاب تخفیفی و باشگاه مشتریان از دیگر مزیت‌های فیش دلیوریست که خریدهای شما را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند؛ چرا که از خریدهایتان سود خواهید کرد!

محصولات فیش دلیوری را خودتان تامین می‌کنید؟

مرکزیت بازار و کارگاه شرکت دریابازار یا بهتر است بگوییم فیش دلیوری، در شهر اصفهان واقع شده و محصولات خود را از شهرهای چابهار، جاسک، بوشهر و بندرعباس تامین می‌کند.

سال‌ها ارتباطات قوی و بالای دریابازار با صیادان و تامین کنندگان از نقاط قوت و موفقیت این مجموعه است که همین مزیت باعث شده در فیش دلیوری نیز بتوانیم با کیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین محصولات را از طریق این ارتباطات به مشتریان عزیزمان عرضه کنیم.

در حال حاضر تمرکزتان بر چیست؟

سایت و اپلیکیشن فیش دلیوری مسیر آسانی را جهت خرید آنلاین ماهی و میگو با کیفیت و تازه برای هموطنان عزیزمان ایجاد کرده تا بتوانند بهترین دسترسی را به محصولات تضمین شده داشته باشند. در حال حاضر تمرکز ما بر سه نکته است، اول ارتقا کیفیت سرویس دهی از سریع‌تر کردن زمان ارسال‌ها تا توسعه شبکه حمل و ارسال. دوم تولید و ارائه محصولات جدید دریایی و سوم ارائه راهکارهای ویژه فروش‌های عمده و سازمانی…

چه برنامه‌ای برای آینده فیش دلیوری دارید؟

در حال توسعه فاز دیگری از فیش دلیوری هستیم تا بتوانیم مارکت‌پلیس جامعی را ارائه کنیم تا بزودی فیش دلیوری به اولین و بزرگترین مرجع خدمات و محصولات دریایی تبدیل شود. پلتفرمی که علاوه بر امکان خرید آنلاین ماهی و میگوی تازه و مطمئن از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل‌زندگی‌تان، تمام نیازهای مرتبط با دریا و خوراکی‌های دریایی شما از سفارش غذاهای دریایی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به شما گرفته تا دوره‌های آموزشی آشپزی دریایی و حتی رزرو اقامتگاه‌های ساحلی و دریایی را رفع می‌کند!

نکته پایانی؟

امیدوارم در سال ۱۴۰۲ که آغاز فعالیت‌های رسمی فیش دلیوریست، بتوانیم تنوع کالایی فیش دلیوری را به حداکثر ممکن برسانیم و فازهای جدیدی از فیش دلیوری را هم برای خدمت رسانی به کاربران آماده و ارائه کنیم و بتوانیم با ارائه خوش قیمت‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات دسترسی عموم را به محصولات دریایی آسان‌تر کنیم و سهم خود را در سلامتی جامعه و ارتقای سرانه مصرف آبزیان در کشور که در حال حاضر حدود ۱۴ کیلوگرم است ایفا کرده باشیم.

نوشته های مشابه

‫413 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا