شبکه‌های اجتماعی

نمایش توییت‌های کاربران «توییتر بلو» در تب For You 

به زودی تمامی توییت‌هایی که کاربران در قسمت For You مشاهده خواهند کرد، متعلق به کاربران نسخه پولی توییتر یا همان توییتر بلو خواهد بود.  

ایلان ماسک، رئیس توییتر اعلام کرد که این شبکه اجتماعی از ۱۵ آوریل در تب For You، تنها توییت‌هایی را که از کاربران توییتر بلو منتشر شده باشند، نمایش خواهد داد.  

ماسک توضیح داد هدف این شرکت از اتخاذ این تصمیم، مبارزه با بات‌های هوش مصنوعی و تنها راهی است که می‌تواند از تسلط بات‌های پیشرفته هوش مصنوعی بر محتوای این پلتفرم جلوگیری کند.  

وی همچنین اعلام کرد اگر توییتر به چنین روش‌هایی برای مقابله با این بات‌ها متوسل نشود، در این مبارزه موفق نخواهد شد. با این حال، ماسک این نکته را نیز یادآور شد که بات‌های هوش مصنوعی حتی می‌توانند با پرداخت حق اشتراک، جزو کاربران توییتر بلو شوند و توییت‌هایشان در تب For You نمایش داده شود.  

در تب For You، تنها توییت‌های متعلق به اکانت‌های فالوشده توسط کاربر به نمایش در نمی‌آید و برخی توییت‌ها با توجه به لایک‌ها و یا ارتباطاتی که کاربر با دیگر افراد دارد، نمایش داده می‌شود.  

این قابلیت در ماه ژانویه به نسخه آی او اس اپلیکیشن توییتر اضافه شد. البته هنوز بسیاری از کاربران نتوانسته‌اند با آن ارتباط برقرار کنند و آن را بپذیرند. از این رو، توییتر با انتشار یک به‌روزرسانی، شرایطی را فراهم کرده که در نسخه‌های وب و اپلیکیشن موبایلی، توییت‌ها در تب تایم‌لاین به نمایش درمی‌آیند.  

با این تصمیم، ایلان ماسک قصد دارد تا کاربران بیشتری را به خرید اشتراک و استفاده از نسخه پولی توییتر ترغیب کند. این شرکت همچنین اخیرا اعلام کرد که تیک‌هایی آبی که قبل از خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک به کاربران داده شد، از یکم آوریل حذف خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا