ارز دیجیتال

معرفی امن‌ترین کیف پول‌های دوج کوین ۲۰۲۲

کیف‌پول‌های دیجیتالی یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در بازارهای معاملاتی محسوب می‌شوند، چراکه امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین از این طریق وجود دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید کیف‌پول‌ها باید به آن‌ها توجه کنید، میزان اعتبار و امنیت آن‌هاست، بنابراین بهتر است که برای حفظ دارایی‌های خود، از یک پول امن و معتبر استفاده کنید. با ما همراه باشید تا معتبرترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتالی دوج را بشناسید:

کیف‌پول سخت‌افزاری Ledger Nano S

اولین اقدامی که بعد از خرید دوج کوین باید انجام شود، انتخاب یک کیف‌پول امن و معتبر است. لجر نانو اس یک کیف‌پول سخت‌افزاری معتبر است که برای ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین کاربرد دارد. این کیف‌پول کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت‌افزاری امن نگه‌داری می‌کند. در عین حال امکان دسترسی کاربر به ارز دیجیتالی دوج را فراهم می‌کند. درواقع ویژگی‌ای که این کیف‌پول را به یک کیف‌پول امن و پرطرفدار تبدیل کرده‌است، ترکیبی از امنیت و دسترسی راحت به ارزهای دیجیتالی است. استفاده از این کیف‌پول از طریق یک صفحه‌نمایش انجام می‌شود که کاربران از طریق آن می‌توانند معاملات خود را تأیید کنند.

معتبرترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتالی دوج
معتبرترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتالی دوج

کیف‌پول KeepKey

کیف‌پول کیپ کی بعد از کیف‌پول لجر، یکی از بهترین انتخاب‌های سخت‌افزاری به جهت حفظ و نگه‌داری ارزهای دیجیتالی است. این کیف‌پول بیش از ۴۰ ارز دیجیتالی مختلف مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و… را پشتیبانی می‌کند. قابلیت اصلی این کیف‌پول این است که امنیت فوق‌العاده‌ای دارد و هیچ‌کس به‌جز خودتان نمی‌تواند از آن استفاده کند. استفاده از keepkay به شما این اطمینان را می‌دهد که هکرها هرگز نمی‌توانند به محتویات کیف شما دسترسی پیدا کنند، زیرا این کیف‌پول دارای استانداردهای امنیتی بالا در برابر هکرها و ویروس‌هاست.

کیف‌پول Jaxx

یکی دیگر از کیف‌پول‌هایی که برای نگه‌داری و خرید Doge مورداستفاده قرار می‌گیرد، جکس است که از طریق آن، امکان دریافت و ارسال ارزهای مختلف دیجیتالی وجود دارد. این کیف‌پول در سال ۲۰۱۴، توسط آنتونی دیوریو، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، ایجاد شد. کیف‌پول جکس برای افرادی که با ارزهای دیجیتالی مختلف کار می‌کنند بسیار مناسب است، چراکه این کیف‌پول از ارزهای دیجیتالی مطرح و ابتدایی نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این کیف‌پول، پشتیبانی از پلتفرم‌های موبایلی مانند اندروید، آی‌اواس و همچنین دسکتاپ است. بیش از یک‌میلیون کاربری که از این کیف‌پول استفاده می‌کنند، امکان تبدیل ارزهای دیجیتالی در این کیف‌پول را از بزرگ‌ترین مزایای تهیهٔ آن می‌دانند. جکس دارای یک سرویس به نام ShapeShift است که از طریق آن امکان تبادل ارزها به یکدیگر وجود دارد. این ویژگی در زمان کاهش قیمت دوج کوین و سایر رمز ارزها بسیار کارآمد است، زیرا در زمان کاهش قیمت Doge، امکان تبادل سایر ارزها به ارز دیجیتالی دوج وجود دارد که سبب افزایش سود معاملات می‌شود.

کیف‌پول موبایلی Coinomi

کیف‌پول موبایلی کوینومی والت یک کیف‌پول ارز دیجیتالی است که از سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده‌است. کوینومی توسط میلیون‌ها کاربر برای ارسال و دریافت رمز ارزها در تریدهای ارز دیجیتال مانند خرید Doge به کار می‌رود. این کیف‌پول برای حفظ جایگاه خود در بین معتبرترین کیف‌پول‌های دوج کوین، همواره ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران تمام دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف همچون اندروید، آی‌اواس، ویندوز، مک و لینوکس، امکان دسترسی به این کیف را دارند.

مهم‌ترین ویژگی این کیف‌پول این است که به جهت امنیت بیشتر، کلیدهای خصوصی شما را روی لوکال هاست دستگاه ذخیره می‌کند و این بدان معنی است که دسترسی به کلیدها فقط توسط شخص امکان‌پذیر است و هکرها نمی‌توانند به آن نفوذ کنند.

کیف‌پول سخت‌افزاری Trezor
کیف‌پول سخت‌افزاری Trezor

کیف‌پول سخت‌افزاری Trezor مدل One

کیف‌پول سخت‌افزاری ترزور وان، یکی از بهترین کیف‌پول‌های نگه‌داری و خرید دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتالی است که از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. این کیف پول با انواع سیستم‌عامل‌ها سازگاری دارد و هم‌چنین از طریق رابط USB می‌تواند با انواع دستگاه‌های لینوکسی، ویندوزی و اندروید، ارتباط برقرار کند. همچنین به‌دلیل عدم وجود سیستم‌عامل، هیچ راهی برای نفوذ ویروس‌ها و نرم‌افزارهای مخرب به این کیف‌پول سخت‌افزاری وجود ندارد. این کیف‌پول قابلیت بکاپ‌گیری دارد و این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از کلمهٔ کلیدی داده‌شده از قبل، به محتویات کیف‌پول خود دسترسی داشته باشید.

کیف‌پول سخت‌افزاری Trezor مدل T

ترزور تی دومین نسل از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری است که توسط شخصی به نام ساتوشی لبز (Satoshi Labs) در سال ۲۰۱۴ تولید شد که از همان ابتدای عرضه به بازار با استقبال خوبی روبه‌رو شد. این نسخه تا حد زیادی شبیه به نسخهٔ ترزور وان است. بزرگ‌ترین تفاوت آن با Terzor One، داشتن صفحه‌نمایش رنگی و حذف دکمه‌های فیزیکی است. ویژگی‌های امنیتی این کیف آنقدر فوق‌العاده است که از آن می‌توان حتی در کامپیوترهای دارای بدافزار نیز استفاده کرد.

یک کیف‌پول امن چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک کیف‌پول امن دوج کوین دارد، این است علاوه‌بر رابط کاربری ساده و آسان، خدمات پشتیبانی ارائه می‌کند تا در صورت لزوم، امکان تماس با واحد پشتیبانی وجود داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های یک کیف‌پول امن، می‌توان به قابلیت چندامضایی یا احراز هویت دوعاملی کیف اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها، امکان سوءاستفاده از کیف‌پول به حداقل می‌رسد.

بازیابی و پشتیبان‌گیری از دیگر نکاتی هستند که در زمان خرید کیف‌پول باید به آن‌ها توجه داشته باشید. اگر کیف انتخاب شما قابلیت تبدیل ارز را دارد، برای خرید آن معطل نکنید، چراکه با استفاده از این ویژگی می‌توانید در زمان کاهش قیمت ارزهای دیجیتالی مانند کاهش قیمت دوج کوین به‌راحتی، ارزهای خود را به ارز دوج تبدیل کنید تا در زمان افزایش قیمت Doge، آن را به فروش برسانید و سود خوبی را کسب کنید. شما می‌توانید برای مطالعه تاریخچه قیمت دوج کوین اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

کیف‌پول Ledger، Jaxx و Terzor از بهترین و امن‌ترین کیف‌های دوج کوین است که امکانات بهتری را نسبت‌به سایرین ارائه می‌دهد. امنیت، رابط کاربری ساده، پشتیبانی از خدمات و به‌روزرسانی سرویس‌ها از مهم‌ترین نکاتی هستند که در زمان خرید یک کیف‌پول باید به آن‌ها توجه کنید. از نظر شما یک کیف‌پول خوب دیجیتالی چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا