شبکه‌های اجتماعی

قابلیت جدید واتساپ برای خروج زمان‌بندی شده از گروه‌ها

واتساپ این روزها در حال تست قابلیتی جدید در پلتفرم خود است که امکان حذف یا خروج زمان‌بندی شده از گروه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.  

این ویژگی می‌تواند برای آنهایی که بنا بر دلایل مختلف به یک گروه واتس اپی اضافه می‌شوند و فراموش می‌کنند آن را حذف کنند، کاربردی باشد. این ویژگی تحت عنوان Expiring Group شناخته می‌شود.  

واتساپ اعلام کرد که فعلا در حال تست این قابلیت روی نسخه آی او اس اپلیکیشن خود است و کاربران می‌توانند زمان اکسپایر شدن گروه‌های خود را تعیین کنند.  

بر اساس اسکرین‌شاتی که از این قابلیت منتشر شده، گزینه Expiring Group در تنظیمات گروه‌ها قابل مشاهده هست و کاربر می‌تواند از میان یکی از گزینه‌های روز، هفته و یا بازه سفارشی، زمان اکسپایر شدن را انتخاب کند.  

همچنین این امکان فراهم شده تا در صورت منصرف شدن، زمان انتخابی را لغو کنند. ناگفته نماند که هرگونه تغییر از قبیل خروج از گروه در بازه زمانی انتخاب شده، تنها مختص به خود آن فرد خواهد بود و گروه همچنان پابرجا خواهد ماند.  

این قابلیت شباهت‌هایی با ویژگی پیام‌های حذف شونده‌ای که دارد که چند ماه پیش به این شبکه اجتماعی اضافه شد. در واقع، با Expiring Group علاوه بر کاهش شلوغی‌های صفحه از تعدد گروه‌ها، می‌تواند از اشغال فضای ذخیره‌سازی دستگاه با داده‌های موجود در این گروه‌ها نیز جلوگیری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا