ارز دیجیتال

لوگوی جدید نوبیتکس رونمایی شد

کاربران پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس، از این پس، این برند را با لوگوی جدید که در همه بخش‌های این پلتفرم نیز اعمال شده، خواهند دید.  

نوبیتکس، از اسفند ۱۳۹۶ به‌عنوان یک برند فناورانه، با هدف تسهیل خرید و فروش رمزارزها برای کاربران ایرانی، با جمعی کوچک و جوان پا گرفت؛ جمعی چهار نفره از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور که به مرور بزرگتر شد و حالا به بیش از ۲۷۰ نفر رسیده و اعتماد بیشتر از چهار و نیم میلیون کاربر ایرانی را جلب کرده است.  

صنعت بلاکچین و رمزارز هر روز دستخوش تحولات جدیدی است و مخاطبان نیز انتظار دارند که یک پلتفرم تبادل رمزارز، همواره پویا و بروز باشد.  

حالا در پنج سالگی تاسیس نوبیتکس و در آستانه ورود به ششمین سال فعالیت، این برند با چهره‌ای جدید در کنار کاربران بازار بزرگ رمزارزها خواهد بود؛ چهره‌ای که گویای پویایی و شتاب این مجموعه است و با وجود پیچیدگی‌های صعنت بلاکچین، نشان از سادگی و رابط کاربری آسان این پلتفرم دارد.  

سرعت تحولات در بازار رمزارزها و صنعت بلاکچین به قدری بالاست که فعالان حرفه‌ای این حوزه همواره باید همراه این تحولات حرکت کنند تا از دانش و فناوری روز دنیا عقب نمانند. نوبیتکس تلاش کرده با نیم‌نگاهی به نمادهای این صنعت همچون نودهای بلاکچین و نهنگ‌ها در بازار رمزارز، نشانی از تحرک و داینامیک بودن این صنعت را در لوگوی جدید خود داشته باشد.  

لوگوی جدید نوبیتکس: 

لوگوی جدید نوبیتکس رونمایی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا