اینترنت

وزیر میراث فرهنگ و گردشگری: پیگیر سیم‌کارت گردشگران خارجی هستیم

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هئیت دولت اعلام کرد که پیشنهاد ارائه سیم‌کارت به گردشگران خارجی از طرف او به وزیر ارتباطات مطرح شده و اگر قرار است به کسی در این زمینه انتقاد شود اوست نه وزیر ارتباطات

عزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه نمی‌توان به گردشگران خارجی گفت از پلتفرم‌های داخلی استفاده کنند، تاکید کرد که مهمترین نیاز گردشگران خارجی اینترنت و دسترسی به سکوهای خارجی است و دسترسی به این سرویس‌ها مانند نان شب و هوا برای آنها لازم است. 

او در این مورد گفت: «باید به گردشگران خارجی حداقل خدمات و سرویس داده شود. اینکه چرا گردشگر خارجی وارد کشور نمی‌شود، دلایل زیادی دارد که یکی از آن‌ها به عدم دسترسی به اینترنت و پلتفرم‌های بین‌المللی است.»

او ادامه داد: « نمی‌توان به گردشگر خارجی گفت از بله یا ایتا استفاده کنید. نیاز آن‌ها به اینترنت و سکوهای بین‌المللی مانند نان شب و هواست و برایشان لازم است.»

ضرغامی با اشاره به دستگیری برخی گردشگردان خارجی در ایران و عدم دسترسی آن‌ها به خانواده‌هایشان با استفاده از این پلتفرم‌ها، تأکید کرد که از وزیر ارتباطات خواسته است تا چنین سیم‌کارتی را با دسترسی به پلتفرم‌های جهانی برای آن‌ها فراهم کند.

ضرغامی ابراز امیدواری کرد که روزی سکوهای داخلی جایگاهی پیدا کنند که در سطح جهان مورد استفاده قرار بگیرند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا