مایکروسافت

ارسال پیام اشتباه مایکروسافت به کاربران برای نصب ویندوز ۱۱

برخی از کاربران اعلام کردند اگرچه رایانه‌شان از حداقل مشخصات مورد نیاز بای دریافت ویندوز ۱۱ برخوردار نیست، اما پیامی‌مبنی بر ارتقا به ویندوز ۱۱ را در سیستم خود دریافت کرده‌اند.  

در این پیام که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده، مایکروسافت از کاربران صاحب دستگاه‌های ناسازگار با ویندوز ۱۱ خواسته تا پلتفرم خود را به این نسخه جدید آپدیت کنند.  

یکی از کاربران با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرده، علی‌رغم آنکه سیستم وی از یک رم  2 گیگابایتی بهره می‌برد، پیام نصب ویندوز ۱۱ برای او ارسال شده است.

مایکروسافت اما در واکنش به انتشار این گزارش‌ها از سوی کاربران گفت: پیشنهاد ارتقا به ویندوز ۱۱ به طور اشتباه برای برخی از کاربران نسخه ۲۱H۲ ویندوز ۱۰ اسال شده است.  

در ادامه آمده است: این دستگاه‌های ناسازگار قادر به ارائه مقدمات نصب ویندوز ۱۱ نیستند و در نتیجه، ‎فرآیند نصب این نسخه روی سیستم‌هایشان تکمیل نخواهد شد. با این حال، این مسئله در همان روز شناسایی و حل شد.

همانطور که در وب‌سایت ورج ذکر شده، این اولین اشتباه مایکروسافت در این رابطه نیست و این شرکت پیشتر نیز به اشتباه، پیام‌هایی را برای کاربران به منظور ترغیب آنها به نصب ویندوز ۱۱ ارسال کرده است.  

در سال گذشته، صدهای کاربر تست‌کننده بتای ویندوز اینسایدر می‌توانستند بدون آنکه سیستمشان از حداقل مشخصات مورد نیاز برخوردار باشد، این نسخه را روی دستگاه نصب کنند.  

تکرار این اتفاق‌ها نشان می‌دهد که مایکروسافت احتمالا به هر روشی برای ترغیب کاربران به نصب ویندوز ۱۱ متوسل شده و حتی دیگر به حداقل الزامات نصب این نسخه نیز توجهی ندارد.

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا