بازی

نینتندو در رویداد گیمینگ E3 2023 شرکت نمی‌کند

شرکت نینتندو اعلام کرد که تصمیمی‌برای حضور در رویداد بازی E3 2023 که در ماه ژوئن امسال برگزار می‌شود، ندارد. 

 نینتندو در بیانیه خود نوشت که مشارکت این شرکت در رویدادهای مختلف، با توجه به شرایط حاکم متغیر خواهد بود و همواره به طرق مختلف با طرفداران خود در ارتباط هستیم.

در ادامه آمده است: از آنجایی که نمایشگاه E3 امسال مطابق با برنامه‌ها و شرایط حاکم بر شرکت نبود، تصمیم گرفتیم که در آن شرکت نکنیم. با این حال، ما همواره از جمله حامیان سرسخت رویداد E3 و برگزارکنندگان آن (ESA) بوده‌ایم.

اما با نگاهی به سابقه این رویداد می‌توان گفت که نینتندو غالبا در E3 حضور داشته و برنامه‌های مختلفی را نیز در این گردهمایی بزرگ برای مخاطبان و طرفداران خود دنبال می‌کند. این شرکت در سال 2019 که E3 به صورت حضوری برگزار شد، شرکت داشت و در سال 2021 نیز که به صورت تمام دیجیتال برگزار شد، حضور داشت. 

این رویداد در سال‌های 2020 و 2022 که همه‌گیری کرونا بر جهان غالب شد، برگزار نشد. اما در اوایل ماه جاری میلادی بود که وب‌سایت IGN در گزارشی مدعی شد که شرکت‌های سونی، نینتندو و مایکروسافت قصد شرکت در E3 امسال را ندارند. البته سونی از سال 2018 در این رویداد شرکت نکرده اما هیچ یک از این دو شرکت (سونی و مایکروسافت) به صورت رسمی، این شایعه را تایید نکرده‌اند. 

به هر روی، مایکروسافت امسال قصد دارد حضور پررنگی را در E3 داشته باشد و با دستی پر به لس انجلس بیاید. فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش بازی مایکروسافت اخیرا از تصمیم این شرکت برای اعلام خبرهای مهمی‌در این رویداد که از 13 تا 16 ژوئن برگزار می‌شود، خبر داد. 

در این میان. برخی از منابع خبری از برگزاری رویداد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) در اواسط ماه ژوئن خبر داده‌اند. برخی شنیده‌ها نیز از تصمیم بخش پلی استیسشن سونی برگزاری مراسمی‌اختصاصی قبل از رویداد E3 خبر داده‌اند. 

مراسم E3 در حالی برگزار خواهد شد که حتی غیبت یکی از این سه شرکت بزرگ عرصه بازی، می‌تواند ضربه بزرگی برای E3 باشد.

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. Ищете профессионалов для устройства стяжки пола в Москве? Обратитесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по залитию стяжки пола любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا