لپ‌تاپ

بررسی استقبال مردم از خرید لپ تاپ استوک

این روزها استقبال مردم از خرید لپ تاپ استوک رشد فزاینده‌ای داشته است. در این پست سعی داریم به چرایی این ماجرا پرداخته و دلیل آن را بیابیم. اولین نکته ای که باعث شده است تا مردم به خرید لپ تاپ کارکرده روی بیاورند، عدم تولید این محصول در کشور است. از طرف دیگر نیز قیمت تمام شده محصولات وارداتی و دست دوم، تا 30 درصد ارزان تر از لپ تاپ های گارانتی دار برآورد می شود. از همین رو، مردم ترجیح می دهند از لپ تاپ استوک اما با کیفیت ارزان استفاده کنند. خوب است بدانید، لپ تاپ های کارکرده پانزده درصد نیاز مردم ایران را به این محصول برآورده می‌کنند. جالب تر این که عمده لپ تاپ‌های دست دوم از طریق امارات متحده عربی وارد ایران می‌شوند. ناگفته نماند، امارات متحده عربی در بین کشورهای منطقه بیشترین برندها و مدل ها را در بازارهای خود دارد.

خرید لپ تاپ استوک چه مزایایی برای خریداران دارد؟ 

شاید برای شما نیز این سوال مطرح شده باشد که خرید لپ تاپ استوک برای خریداران ایرانی چه مزایایی دارد. به طور مسلم اولین مزیت خرید این گونه لپ تاپ ها، قیمت های مقرون به صرفه آنهاست. نکته مهم دیگر این که ، این محصولات از نظر کیفیت و کارایی نیز تفاوتی با مدل های آکبند خود ندارند. محصولات استوک را اگر از مراکز معتبر خریداری کنید، می توانید درباره سلامت سخت افزاری و قطعات داخلی آن اطمینان داشته باشید. خوب است بدانید، این لپ تاپ ها بیشتر توسط سازمان ها و موسسات معتبر که به لپ تاپ با کیفیت و با دوام نیاز دارند، سفارش داده می شوند. این نوع محصولات عمدتا دارای بهترین برند و قطعات با کیفیتی هستند که به دلایل تحریم، نوع آکبند آن با محدودیت های بسیار  وارد ایران می شوند.

لپ تاپ های استوک پس از ورود به ایران، مورد بازبینی و تست فنی قرار می گیرند. چنانچه از مراکز فروش معتبری مانند جهان بازار این لپ تاپ ها را خریداری می کنید، می توانید از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید. این فروشگاه ها با بازبینی و بررسی تک‌تک محصولات وارداتی، تمامی قطعات آنها را ارزیابی می کنند. چنانچه لپ تاپی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، این کار توسط کارشناسان خبره انجام می‌شود. در نهایت محصولی که به دست مصرف کننده می رسد، تفاوتی از نظر عملکرد و استفاده بهینه از لپ تاپ های آکبند و نو نخواهند داشت. 

لپ تاپ استوک چه معایبی دارد؟ 

لپ تاپ استوک در کنار همه مزایایی که دارد می تواند از یک سری معایب نیز برخوردار باشد. محدودیت خرید در این زمینه اولین مسئله ناگواری است که فرد خریدار با آن مواجه است. لپ تاپ های زیادی وارد ایران می شوند که از نظر رنگ و مدل از تنوع بالایی برخوردار نیستند. محدودیت دیگری که می توان برای این نوع محصولات در نظر گرفت، پیدا نکردن برندی است که مدنظر شماست. متاسفانه همه شرکت های معروف، لپ تاپ دست دوم به ایران وارد نمی کنند. ممکن است شما لپ تاپی بخواهید که ویژگی های سخت افزاری خاصی داشته باشد که برخی نرم افزارها را پشتیبانی کند. پیدا کردن این گونه لپ تاپ ها کار آسانی نیست. مسئله دیگر این که این محصولات معمولا از ضمانت نامه کیفی محصول نیز برخوردار نیستند.

حتی امکان دارد لپ تاپ استوک ضمانت نامه داشته باشند اما پشتیبانی رسمی آن ها به انتها رسیده باشد. در این صورت دیگر از طرف شرکت سازنده، این لپ تاپ ها حمایت نمی شوند. مشکل دیگر در زمینه خراب بودن برخی قطعات است. اگر احیانا لپ تاپی خراب باشد، برای تعمیر نیاز به بررسی دارد. از همین رو، این محصولات می بایست حتما توسط تکنسینی ماهر و دوره دیده تعمیر شده یا قطعه معیوب تعویض شوند. پیشنهاد ما این است که حتما در هنگام خرید، لپ تاپ را از نظر فنی و سخت افزاری بررسی کنید.

 

مقایسه لپ تاپ استوک با نو

در حالت کلی لپ تاپی که نو و دست اول نباشد، لپ تاپ استوک نام دارد. اساسی ترین فرق بین لپ تاپ دست دوم با لپ تاپ های نو در این است که شما مالک اول آنها نیستید. ممکن است لپ تاپ شما کم کار کرده باشد یا این که به شدت مستعمل به نظر آید. مدت زمان استفاده از این نوع لپ تاپ ها روی ظاهر آن تاثیر می گذارد. حتی ممکن است برخی قطعات داخلی آن نیز بخشی از کارایی و کیفیت خود را از دست داده باشند یا که نه همچنان کارآمد و مفید باشند. یکی از دلایل اختلاف قیمت های لپ تاپ کارکرده در همین زمینه است. لپ تاپ های دست دوم را بر اساس میزان کارکردشان قیمت گذاری می کنند. هر چه ظاهر لپ تاپ بدون خش و ضربه خوردگی باشد و از نظر فنی و سخت افزاری نیز سالم باشد، قیمت آن بیشتر می شود.

لپ تاپ استوک هر چه سال تولید آن به روزتر باشد، جدید و قدرتمندتر خواهد بود. لپ تاپ هایی هستند که تاریخ تولید آنها قدیمی تر است و به همان میزان نیز قطعات سخت افزاری آن ها نیز قدیمی می باشند. در این صورت، این لپ تاپ ها امکان ساپورت نرم افزارهای جدید را نخواهند داشت.

بررسی استقبال مردم از خرید لپ تاپ استوک

 

از کجا می توان لپ تاپ دست دوم خریداری کرد؟ 

خرید لپ تاپ استوک از هر فروشگاهی مجاز نیست. اگر قصد دارید با هزینه کم، صاحب یک لپ‌تاپ حرفه‌ای شوید، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید. قبل از خرید، شناخت کاملی از مراکز فروش لپ‌تاپ‌های دست دوم، مزایا و معایب آنها به دست آورید. یکی از مراکز فروش و معتبری که در فروش لپ تاپ‌های سالم، حرفه‌ای و دست دوم فعالیت دارد “جهان بازار استوک” نام دارد. لپ تاپ‌ های استوک لنوو، دل، اچ پی و … از جمله لپ تاپ‌ هایی است که دارای 7 روز مهلت تست است و در صورت درخواست مشتری تا 12 ماه ضمانت‌نامه کتبی صادر می شود. شما می‌توانید پس از خرید و حتی استفاده از آن به مدت یک هفته چنانچه مشکلی در لپ تاپ خود پیدا کردید، آن را مرجوع فرمایید. در واقع کلیه مدل‌ها و برندهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، دارای یک هفته مهلت تست هستند.

در فروشگاه آنلاین جهان بازار، امکان سفارش سازی نیز برای شما امکان پذیر است، مثلا می توانید رم لپ تاپ استوک خود را از مقدار 4 گیگابایت به 8 گیگابایت تغییر دهید. حتی در صورت لزوم شرکت ها و موسسات می توانند محصولات را با تیراژ بالایی خریداری کنند. تمامی این لپ تاپ ها تست شده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند. با این همه به مشتری این فرصت داده می شود تا یک هفته با آن کار کند. در صورت عدم رضایت مشتری (نیازمند علت قابل پذیرش) کالای مرجوعی پذیرفته خواهد شد. در این سایت درباره تمامی محصولات توضیح داده شده و قیمت آن نیز درج شده است. شما می توانید با دیدن تصاویر با کیفیتی که در این سایت بارگذاری شده است کاملا با مشخصات فیزیکی آن ها آشنا شوید. کارشناسان وب سایت جهان بازار نیز آماده اند تا درباره سوالات شما پاسخ های روشن ارائه دهند.

همچنین اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید با مراجعه به لینک زیر اطلاعات بیشتری در رابطه با لپ تاپ استوک بدست بیاورید: مشاهده

بررسی استقبال مردم از خرید لپ تاپ استوک

معرفی فروشگاه اینترنتی جهان بازار 

جهان بازار، یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات متنوعی را به کاربران وب سایت خود عرضه می کند. یکی از این محصولات، لپ تاپ استوک است. این فروشگاه که قدمتی بالای ده سال دارد با تجربه و اندوخته های خود سه اصل اساسی را مدنظر قرار داده است. این سه اصل عبارت هستند از پرداخت وجه در محل، تضمین بهترین قیمت کالای استوک و تضمین اصالت کالا. برمبنای همین سه اصل کاربران بسیاری به این وب سایت اعتماد کرده و از آن خرید می‌کنند. از همین رو می توان چنین مدعی شد که این فروشگاه یکی بزرگترین و امن ترین وب سایت های فروشگاهی کشور است. مزیت دیگر این وب سایت، تنوع و گوناگونی محصولاتی است که در آن موجود است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا