ارز دیجیتال

نحوه خرید و فروش باینری ایکس چیست؟

پلتفرم باینری ایکس سیستم پشتیبانی از بازی‌های مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance است. این پلتفرم در ابتدا برای بازی CyberDragon طراحی شده بود. در این بازی کاربران می‌توانند درآمدزایی کرده و توکن‌های واقعی کسب کنند که در دنیای واقعی ارزشمند هستند. در حال حاضر، پلتفرم باینری ایکس در حال کار بر روی توسعه بازی متاورس خود است که با نام CyberDragon شناخته می‌شود. این بازی دارای یک سیستم کلاسیک MMORPG با مجموعه‌ای از ویژگی‌های DeFi است. به عنوان مثال، وسایل بازی که به عنوان مشتقات آن استفاده می‌شوند، عمدتاً NFT هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از حالت‌های مختلف داشته باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد باینری ایکس و پیش بینی قیمت BNX اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

باینری ایکس (BNX) چیست؟

یکی از بزرگ‌ترین ایده‌هایی که در سال ۲۰۲۱ دنیای ارزهای دیجیتال را طوفانی کرد، ایده متاورس بود. مفهوم دنیای مجازی که در آن افراد با یکدیگر تعامل و تجارت می‌کنند.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ارتباط عمیقی با متاورس دارند. این توکن‌ها حق انحصار و مالکیت قطعات هنری دیجیتال فردی است. افرادی که در متاورس هستند از NFT برای تزئین فضای زندگی خود استفاده می‌کنند. از آنجایی که NFT‌ها توکن‌های ارز دیجیتال هستند، بنابراین می‌توان آنها را با سایر ارزهای دیجیتال یا ارزهای فیات مبادله کرد و به خرید و فروش آنها پرداخت.

اما راه بالقوه دیگری وجود دارد که مردم می‌توانند NFT به دست بیاورند. در برخی از بازی‌های متاورس بازیکنان به عنوان پاداش برای شکست دادن حریفان در نبردهای آنلاین، یا برای تکمیل وظایف در بازی با NFT‌ها پاداش می‌گیرند. این امر بیانگر کسب درآمد بازیکنان است. گرچه هیچ تضمینی برای این کسب درآمد وجود ندارد. در سال‌های گذشته متاورس، NTF ها و گیم پلی‌های مختلف رشد چشمگیری داشته‌اند و خود را به عنوان بخش مهمی از دنیای ارزهای دیجیتال تثبیت کرده‌اند.

سه نکته مهم

  • یکی از پلتفرم‌های گیم پلی برای کسب NFT باینری ایکس است. بازی نقش‌آفرینی CyberDragon، بازی تعویض کارت CyberArena و CyberChess از بازی‌های این پلتفرم هستند.
  • ارز دیجیتال اصلی باینری ایکس با نام اختصاری BNX نیز شناخته می‌شود. توکن BNX به عنوان نوعی پرداخت در بازی‌های سیستم استفاده می‌شود.
  • باینری ایکس اسامی بنیانگذاران خود را فهرست نمی‌کند؛ اما این اتفاق در دنیای ارزهای دیجیتال نادر نیست.

پیش بینی قیمت باینری ایکس

در این مرحله مهم است که به پیش‌بینی‌های قیمت باینری ایکس (قیمت BNX) اشاره کنیم. همچنین لازم به یادآوری است که پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت ارزهای دیجیتال مخصوصاً قیمت باینری ایکس (قیمت BNX) اغلب با استفاده از یک الگوریتم انجام می‌شوند. بنابراین ممکن است در یک لحظه تغییر کنند.

PricePrediction

ابتدا، PricePrediction یک پیش‌بینی قیمت باینری ایکس (قیمت BNX) ارائه کرد. طبق این پیش بینی باینری ایکس می‌توانست در سال ۲۰۲۲ به ۱۶۵/۶۱ دلار و در سال ۲۰۲۳ به ۲۴۲/۹۸ دلار و سال بعد به ۳۵۲/۹۹ دلار برسد. این سایت اعلام کرد که باینری ایکس می‌تواند به ارزش ۵۱۷/۸۴ دلار و در سال ۲۰۲۶ به قیمت ۷۵۹/۷۴ دلار برسد که در سال ۲۰۲۷ قیمت باینری ایکس از مرز ۱۰۰۰ دلار گذشته و به ۱۰۹۳/۱۰ دلار می‌رسد. در این سایت قیمت باینری ایکس تا سال ۲۰۳۰ پیش بینی شد که در آن سال می‌توانست به ۳۴۵۱/۷۳ دلار افزایش یابد.

CoinCodex

CoinCodex نیز یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت در مورد قیمت باینری ایکس (قیمت BNX) منتشر کرد که نشان می‌داد این باینری ایکس می‌توانست تا ۲۷ نوامبر ۲۰۲۲ به ۰۷/۱۵۴ دلار کاهش یابد و تا ۲۳ دسامبر به ۱۳/۱۵۸ دلار برسد. تحلیل تکنیکال سایت صعودی بود که با ۲۳ اندیکاتور در مقابل چهار نشانگر نزولی، سیگنال‌های مثبت ایجاد می‌کردند.

CaptainAltCoin

سایت CaptainAltCoin فکر می‌کرد که اوضاع می‌تواند خیلی زود برای باینری ایکس نزولی باشد. چرا که ممکن است قیمت باینری ایکس (قیمت BNX) در ژانویه ۲۰۲۳ به ۴۱/۱۰۹ دلار کاهش یابد و در نوامبر سال آینده به ۴۹/۲۳۸ دلار بازگردد. این سایت قیمت باینری ایکس را برای سال ۲۰۲۵ پیش بینی کرد که می‌تواند به ۷۹/۳۸۵ دلار برسد. اما طبق گفته این سایت باینری ایکس می‌تواند تا نوامبر ۲۰۲۷ بی‌ارزش شده و در سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ کاملاً ارزش خود را از دست خواهد داد.

WalletInvestor

در نهایت، WalletInvestor در مورد پیش‌بینی قیمت باینری ایکس (قیمت BNX) کمی خوش‌بین‌تر بود. این سایت پیش‌بینی کرد که باینری ایکس در طول سال‌های آینده روند صعودی داشته و در نوامبر سال ۲۰۲۳ می‌تواند به ۷۴/۲۵۴ دلار برسد. همچنین حدود ۱۴/۶۵۵ دلار در مدت پنج سال رشد کند.

سوالات متداول

چگونه اقدام به خرید باینری ایکس (BNX) کنم؟

بر خلاف بسیاری از پیشرفت‌های تجاری بلاک چین، پلتفرم باینری ایکس از ترکیب بی‌نظیر سرگرمی و کسب درآمد به طور همزمان استفاده کرده‌اند. این امر افراد بیشتری را به دنیای GamFi و حتی توکن‌های واگذار شده جذب کرده است. با دنبال کردن روش زیر می‌توان اقدام به خرید باینری ایکس (خرید BNX) کرد:

  • یک حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال ایجاد کنید.
  • مقدار مشخصی از ارز فیات را به کریپتو تبدیل کنید.
  • خرید باینری ایکس (خرید BNX) را انجام دهید.

آیا خرید باینری ایکس (خرید BNX) به صورت نقدی امکان پذیر است؟

خیر. زیرا هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید مستقیماً خرید باینری ایکس (خرید BNX) را با پول نقد انجام دهید. برای خرید باینری ایکس (خرید BNX) با پول نقد ابتدا باید از صرافی‌های ایرانی برای خرید بیت کوین یا تتر اقدام کرده و بیت کوین خود را با باینری ایکس معامله کنید.

در اروپا، سریع ترین راه برای خرید باینری ایکس (خرید BNX) چیست؟

در اروپا، خرید ارزهای دیجیتال به روش‌های آسان و سریع انجام می‌شود. چرا که در اروپا بانک‌های آنلاینی ایجاد شده که به خریداران کمک می‌کند تا به سادگی یک حساب باز کرده و پول را به صرافی‌هایی مانند Coinbase و Coinmama منتقل کنند.

آیا می‌توانم از پلتفرم‌های جایگزین برای خرید باینری ایکس (خرید BNX) یا بیت کوین با کارت‌های اعتباری استفاده کنم؟

بله، برخی از صرافی‌های آنلاین مانند Changelly خرید باینری ایکس (خرید BNX) یا بیت کوین را با کارت‌های اعتباری فراهم کرده‌اند.

کدام کیف پول رمزنگاری از باینری ایکس (BNX) پشتیبانی می‌کند؟

پلتفرم PTPWallet از بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند باینری ایکس (BNX) به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. به دلیل کاربرد وسیع آن، به یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌ها تبدیل شده است؛ زیرا به عنوان صرافی و موتوری برای کشف سایر ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به راحتی از PTPWallet به عنوان کیف پول باینری ایکس خود استفاده کنند، زیرا یک رابط ساده و تعاملی ارائه می‌کند که باعث می‌شود افراد به راحتی در سیستم آن حرکت کنند.

کلام آخر

به خاطر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند. همین امر پیش‌بینی دقیق قیمت یک کوین یا توکن را دشوار می‌کند. حتی ارائه تخمین‌های بلندمدت به تحقیق و محاسبه بسیاری نیاز دارد. بنابراین احتمال خطا و اشتباه در تحلیلگران و پیش‌بینی‌کنندگان مبتدی بسیار است. پیشنهاد می‌شود طبق الگوریتم پیش بینی نکرده و از تحلیل تکنیکال و بنیادی به صورت همزمان استفاده کنید. برای بررسی تغییرات قیمت باینری ایکس، می‌توانید از اینجا در صرافی والکس استفاده کنید و به صورت روزانه تغییرات قیمت باینری ایکس را بررسی کنید. همچنین بهتر است از یک تحلیل گر حرفه‌ای کمک بخواهید. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازده آینده نیست و هرگز با پولی که ریسک‌پذیری از دست دادن آن را ندارید معامله نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا