شبکه‌های اجتماعی

توییتر به دنبال راه‌اندازی سرویس اشتراک بدون تبلیغات

توییتر این روزها مشغول کار روی سرویس اشتراکی جدیدی است که امکان استفاده از این پلتفرم بدون مشاهده هیچ تبلیغی را برای کاربر فراهم می‌کند.  

ایلان ماسک ضمن اعلام این خبر، گفت: تبلیغات در توییتر بسیار زیاد و بزرگ هستند. اقداماتی برای رفع این مسئله برداشته شده و طی هفته‌های آتی برطرف خواهد شد. همچنین نسخه اشتراک جدیدی با هزینه بیشتر در نظر گرفته شده که هیچ تبلیغی در آن نمایش داده ن‌می‌شود.  

در واقع، این اشتراک، نسخه گران‌تر توییتر بلو خواهد بود. در حال حاضر، توییتر بلو در آمریکا با قیمت ۱۱ دلار و در صورت خرید اشتراک مستقیم از طریق نسخه اندروید یا آی او اس توییتر عرضه می‌شود.  

اما با خرید اشتراک از طریق نسخه وب توییتر، ۳۰ درصد کمیسیون اپل و گوگل اعمال نخواهد شد و این مبلغ به ۸ دلار کاهش می‌یابد. توییتر از ماه نوامبر تغییراتی را در سرویس اشتراکی خود اعمال کرد و اگر تغییراتی را در این بخش شاهد بودیم، اما هنوز گزینه «بدون تبلیغات» با برچسب «به زودی» رویت می‌شود.  

طبق پیش‌بینی‌ها، درآمدهای تبلیغاتی توییتر طی هفته‌های اخیر و پس از تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، روندی کاهشی داشته است. در گزارش وب‌سایت TheInformation آمده که اخیرا یکی از مدیران ارشد توییتر اعلام کرد که درآمد روزانه این پلتفرم به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته، حدود ۴۰ درصد افت داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا