ارز دیجیتال

خرید انجین کوین از صرافی ایرانیکارت

انجین کوین یکی از صد رمز ارز برتر در جهان است که بسیاری از افراد به دنبال خرید و فروش آن هستند.  این ارز دیجیتال با نماد ENJ در بازارهای مالی معامله می‌شود. این ارز مهم بر مبنای استاندارد ERC-20 ساخته شده است که به همین علت بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد. با توجه به اینکه این توکن سروصدای زیادی در بازار پیدا کرده است، بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی مثل صرافی بایننس در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. خوشبختانه صرافی ایرانیکارت نیز مانند صرافی‌های معتبر ایرانی از جمله نوبیتکس و اکسکینو این ارز دیجیتال را لیست کرده است تا علاقه‌مندان به آن بتوانند به راحتی آن را معامله کنند.

ارز دیجیتال انجین کوین چیست؟

ارز دیجیتال انجین کوین در سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار کریپتوکارنسی شد. در عرضه اولیه این رمز ارز حدود ۲۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در آن صورت گرفت.‌ ۸۰ درصد از کل توکن‌های این ارز در بین سرمایه‌‌گذاران آن توزیع شده است. ۲۰ درصد دیگر نیز در اختیار موسس و شرکت آن خواهد بود. بیشترین قیمتی که ارز انجین کوین ثبت کرده نزدیک به ۴ دلار است. خوشبختانه این رمزارز از قراردهای هوشمند ERC-1155 به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر این ارز در چند بازی آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع شما با داشتن انجین کوین می‌توانید در بازی آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. همچنین این فرصت را دارید که با فروش آیتم‌های بازی ENJ کسب کنید. جذابیت‌های انجین کوین و کاربرد آن در بازی‌های آنلاین محبوبیت آن را چند برابر کرده است. از همین رو شما می‌توانید با بررسی‌های لازم شرایط سرمایه‌گذاری در این ارز را بسنجید.

 چرا باید انجین کوین بخریم؟

امروزه خرید انجین کوین توسط سرمایه‌گذاران بزرگ بازار کریپتو سروصدای زیادی به پا کرده است. دلایل زیادی برای خرید انجین کوین وجود دارد که باید به خوبی بررسی شوند. همکاری پروژه انجین کوین با بازی‌های آنلاین توانسته جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند. یکی از  بزرگ‌ترین نقاط قوت انجین کوین مربوط به تیم سازنده آن است. بنیان‌گذاران این ارز نظیر ماکسیم بیلاگوف سابقه زیادی در ساخت بازی‌های آنلاین دارند. از همین رو در سال ۲۰۱۸ ارز انجین کوین را ایجاد کردند تا به عنوان توکن درون بازی از آن استفاده شود. تخصص تیم پروژه انجین کوین سبب دلگرمی سرمایه‌گذاران این ارز شده است و حجم خرید بالایی را  به خود اختصاص می‌دهند.

طراح و ساخت پلتفرم انجین به گونه‌ای است که آن را از هر منبع خارجی بی‌نیاز خواهد کرد. در نتیجه این موضوع به خوبی قدرت بالای این پلتفرم را به اثبات می‌رساند. در واقع پروژه انجین توانسته شیوه‌ای جدید در مالکیت فضای مجازی تعری کند. با توجه به مزایای ویژه این رمزارز، تعداد زیادی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال فعالیت‌های آن را در نظر دارند. ارز دیجیتال انجین کوین با سابقه خوبی که دارد می‌تواند به عنوان یک روش عالی سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار بگیرد.

آینده انجین کوین چگونه خواهد بود؟
آینده انجین کوین چگونه خواهد بود؟

ویژگی منحصر به فرد انجین کوین چیست؟

رمزارز انجین کوین مشخصات مختلفی دارد که همین امر اهمیت آن را چند برابر می‌کند. آنچه که این ارز را با سایر موارد متمایز می‌کند، همکاری نزدیک آن با شرکت سامسونگ است. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام کمپانی محبوب سامسونگ کره جنوبی را نشنیده باشد. این برند جهانی و معتبر همکاری‌های متعددی با پروژه انجین کوین انجام می‌دهد. این مورد یک ویژگی منحصربه‌فرد برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در این همکاری کیف پول پلتفرم انجین به راحتی با بخش keystore گوشی‌های هوشمند سامسونگ ارتباط می‌گیرد.

نکته مهم این است که نسل جدید گوشی‌های سامسونگ به کی استور مجهز هستند. با توجه به کارگزاری این قابلیت، احتمالا شاهد همکاری‌های بزرگ‌تری از طرفین خواهیم بود. گفتنی است که بیشترین میزان خرید و فروش این ارز در صرافی بایننس انجام می‌شود. با توجه به محدودیت‌هایی که بایننس برای ایرانیان به وجود آ‌ورده است، بسیاری از ایرانیان خرید انجین کوین را از طریق صرافی‌های داخلی پیگیری می‌کنند.

از آنجایی که در این ارز از توکن‌های ERC-1155‌ استفاده شده است، هزینه ساخت توکن‌ها تا ۹۰ درصد کاهش پیدا کرد. این اتفاق در حقیقت به دلیل کاهش هزینه گس صورت می‌گیرد که جزو مزایای پلتفرم انجین کوین است. امروزه بسیاری از گیمرها با این ارز آشنایی دارند و با انجام بازی حرفه‌ای به دنبال کسب این رمزارز هستند.

آینده انجین کوین چگونه خواهد بود؟

هیچ‌کس نمی‌تواند به‌طور دقیق درباره آینده رمزارز انجین کوین اظهارنظر کند. عدم قطعیت یکی اصول مهم در بازارهای مالی است که این ارز هم شامل آن می‌شود. بسیاری از کارشناسان معتقدند که همکاری سامسونگ با این پروژه‌ آینده بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. یکی دیگر از عواملی که احتمال افزایش قیمت این ارز در آینده را تقویت می‌کند محدودیت توکن‌هایی انجین کوین است. تعداد کل این ارز برابر با ۱ میلیارد توکن است که بین افراد تبادل می‌شود. قیمت این ارز به طور مستقیم به میزان عرضه و تقاضای آن بستگی دارد.

به همین علت شما با استفاده از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بهترین شرایط را برای خرید و فروش این ارز پیدا می‌کنید. نکته قابل توجه این است که گسترش پروژه این ارز به طور جدی دنبال می‌شود. همین موضوع سرمایه‌گذاران آن را به آینده امیدوار کرده است. با این حال نمی‌توان هیچ نظر قطعی درباره آینده داد. انجین کوین مانند سایر ارزهای دیجیتال از نظر قیمتی با بیت کوین همبستگی دارد. به همین علت کاهش یا افزایش قیمت بیت کوین به طور مستقیم بر روی این ارز تاثیر دارد. به طور قطع اگر بیت کوین مسیر قیمتی خوبی را پیش ببرد، اثرات آن در این ارز هم به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

خرید انجین کوین بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت

مزایایی مختلفی که در ارز دیجیتال انجین کوین وجود دارد باعث شده است که درخواست‌ها برای خرید آن بیشتر شود. به همین جهت بسیاری از فعالان ایرانی کریپتو به دنبال یک صرافی مناسب برای خرید آن هستند. با توجه به محدودیت‌های صرافی‌های خارجی، استفاده از صرافی ایرانی یک گزینه عالی است. با این حال برخی از کاربران درباره کارمزد بالای برخی از صرافی‌ها نارضایتی دارند.

در چنین شرایطی صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت امکان خرید انجین کوین با کارمزد صفر را برای شما فراهم کرده است. در نتیجه شما می‌توانید که سرمایه خود را صرف خرید انجین کوین نمایید. خوشبختانه در این صرافی می‌توانید با پرداخت ریالی این رمز ارز را در مقدار دلخواه خریداری کنید. همچنین صرافی ایرانیکارت از سایر رمزارزهای مهم بازار هم پشتیبانی می‌کند که به همین علت دست شما برای خرید انواع ارزها باز است.

سرعت زیاد در کنار امنیت بالا باعث شده است که این صرافی به یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران تبدیل شود. از همین رو بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ ایرانی از این بستر عالی برای انجام معاملات خود استفاده می‌کنند. در نتیجه بهتر است که شما هم از این فرصت مناسب برای خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا