تجارت

موقعیت‌های اقتصادی و تجاری در چند قدمی کسب وکار شما

به دلیل وجود تغییرات گسترده جهانی در خصوص روابط بین کشورها و همچنین تغییرات چشمگیر اقتصادی در مرزهای مختلف، همه و همه به دنبال فرصتهای جدید کاری و سرمایه‌گذاری هستند تا سود بیشتری کسب کنند. اما این همه ماجرا نیست، باتلاق‌های اقتصادی که فرصت‌ها را یکی یکی می‌بلعند، کار را برای فعالین اقتصادی سخت‌تر کرده اند. روایت تحریم‌ها علیه کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از همین باتلاق هاست. با وجود همه اینها در نوشته پیش رو میخواهیم راهی برای رشد نهال‌های کاری، از بین صخره‌های سنگی باز کنیم.

کدام فرصت را برای رشد فراموش کرده ایم؟

امروزه بارزترین موقعیتهای کاری آنهایی هستند که بدون دردسرهای روابط بین‌المللی و در بستر ایران عزیزمان شکل می‌گیرند. یعنی کافیست عرضه‌کننده و متقاضی ایرانی یکدیگر را، به موقع، در دل بازار داخلی پیدا کنند. شاید فکر کنید چنین بازار شفافی در کشورمان پیدا نمی‌شود اما بازاری مثل برگزاری مناقصات و مزایدات مشکل را تا حدود زیادی حل کرده است. با هم بخوانیم که چگونه و چطور!

روی کاغذها چنین زمانبندی مناسبی به راحتی رقم می‌خورد اما در واقع گردآوری لیست مناقصه‌های ایران که امکان درآمدزایی را توی سینی به دستتان می‌رساند، آنقدرها هم ساده نیست. حتما برای دستیابی به چنین اطلاعات مهمی نیاز به تیمی متخصص و زبردست در امر گردآوری، دسته بندی و ارسال اطلاعات دارید تا هر لحظه به دنبال پیدا کردن جدیدترین مناقصه‌های دولتی و غیردولتی باشند.

هزینه‌های هنگفت راه اندازیِ چنین تیمی، حتما باعث میشود بی‌خیال ادامه راه شوید و عطای شرکت در مناقصه و مزایده را به لقایش ببخشید. دلیل شما برای ادامه ندادن راه، اگرچه محکم است اما توجیه کننده نیست. چرا که مسیر اطلاع از اخبار مناقصات و مزایدات را به اشتباه انتخاب کرده اید. این بار لازم نیست خودتان آستین بالا بزنید و دست به کار شوید.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با حداقل هزینه و بدون اتلاف وقت آگهی‌های دلخواهتان را پیدا کنید.

چگونه از موقعیتِ خرید و یا فرصت فروش کالا و محصولاتم با خبر شوم؟

در ایران اغلب بازارها دچار عدم شفافیت هستند. نبود اطلاعات کافی، تغییرات مداوم در قیمتها، عدم وجود قانون در برخی موارد و نکاتی از این دست باعث میشود شفافیت کافی وجود نداشته باشد و برخی اخبار از نظرها پنهان بماند. با در دسترس نبود اطلاعات و اخبار کافی، کار برای عرضه کنندگان محصولات و همچنین برای متقاضیان آنها پیچیده میشود.

به همین دلیل ما در خبرگزاری پارس نماد داده‌ها سالهاست که در تلاشیم آخرین اخبار حوزه مناقصه‌ها را برای فروشندگان و تامین کنندگان کالا ها، گردآوری و به آنها ارائه کنیم. همچنین اخبار مزایدات سراسر کشور را به صورت لحظه‌ای و برخط، در اختیار خریدارانی که طرفدارِ شرکت در مزایده هستند، قرار داده ایم.

هرچند طی کردن این مراحل برای خبرگزاری پارس نماد نیز با همان سختی‌هایی که پیشتر گفتیم همراه است اما با قیمت بسیار بهینه در اختیار فعالان اقتصادی قرار میگیرد.

کافیست تا به صورت رایگان از مشاوره ی کارشناسان ما روی خط ۰۲۱۸۸۳۴۹۶۷۰ الی پنج استفاده کنید تا دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات زنده، نباشید.

برنده شدن در مناقصات
برنده شدن در مناقصات

استفاده آنلاین از وب‌سایت خبری پارس نماد داده ها

با ورود به سامانه مناقصات و اخذ اشتراک معتبر، نه تنها از اخبار دلخواهتان مطلع میشوید بلکه میتوانید این گامها را یکی یکی انتخاب کنید و برای توسعه کاری خود به کار ببندید.

امکاناتی که پورتال مناقصات در اختیار شما قرار میدهد:

  • آگاهی کامل از اخبار مناقصه و مزایده تخصصی خود: به راحتی همه آگهی‌هایی که در سراسر ایران در حوزه کاری شما منتشر شده است را در پنل کاربری خود ببینید.
  • امکان درج آگهی مناقصه و مزایده خود در پورتال مناقصات: همین که فکر برگزاری مناقصه یا مزایده از ذهنتان عبور میکند، میتوانید روی ما برای انتشار فوری آگهی تان حساب کنید، تا عده زیادی در همان حوزه مورد نظر، آگهی شما را ببینند.
  • امکان درج تبلیغات بنری در جاهای مختلف وبسایت و متناسب با مخاطبین هدف تبلیغات شما: اگر میخواهید یک بنر از کسب و کارتان منتشر کنید تا درچشم همه ی مخاطبینِ هدف قرار بگیرید، این بهترین فرصت است. بودن در نگاهِ فعالین اقتصادی را از دست ندهید.
  • اطلاع کامل از نمایشگاه‌های تخصصی در ایران و سراسر جهان: اخبار دقیق نمایشگاههای داخلی و بین المللی چه در ایران و چه در سراسر جهان را در اختیارتان قرار میدهیم.
  • امکان رویت اخبار و اطلاعات از طریق اپلیکیشن مناقصات ایران: هر لحطه و بدون اتلاف وقت همه چیز را روی گوشی همراهتان دریافت کنید.

سخن آخر:

امکان پیشرفت با به کار گیری فرصتهای کوچک و بزرگ راه شما را برای برداشتن تهدیدها هموارتر میکند. ما نیز در خبرگزاری پارس نماد داده‌ها مانند بیست سال گذشته، در کنار شما عزیزان خواهیم بود تا بهترین نتیجه را از عملکرد خود در بازار پرهیاهوی مناقصات و مزایدات ایران بگیرید و هر روز سهم بیشتری برای کسب و کار حرفه‌ای خود، به دست آورید.

به امید رفع تمام موانع پیشرفت اقتصادی برای بنگاه‌های کوچک و بزرگ ایران عزیزمان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا