گوناگون

لاین نوری، جادویی زیبا در نورپردازی ساختمان

 لاین نوری یا چراغ خطی امروزه در طیف وسیعی از  طراحی‌های دکورسیون فضای داخلی ساختمان استفاده می‌شود. لاین‌های نوری به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند: چراغ‌های خطی توکار، چراغ خطی آویز و چراغ خطی روکار که هر کدام می‌توانند با جلوه زیبای خود، به فضاهای داخلی ساختمان جذابیت منحصر به فردی بدهند. تعداد زیادی از طراحان و افراد فعال در حوزه نصب چراخ خطی از لاین نوری توکار و روکار و آویز استفاده می‌کنند. لاین نوری از ترکیب پروفیل لاین خطی و چراغ ال‌ای دی در ابعاد و سایزهای و برای کاربردهای متفاوت مونتاژ می‌شوند.

تنوع لاین نوری (چراغ خطی):

  • چراغ خطی توکار: پر استفاده و پرکاربرد‌ترین لاین نوری در این بین است که در داخل سقف یا دیوار جای می‌گیرند، نکته مهم قبل از انتخاب و نصب لاین نوری توکار  که باید بررسی شود که آیا دیوار یا سقف یا جوب امکان ایجاد حفره برای جای گذاری پروفیل لاین نوری دارد؟ یا خیر؟
  • چراغ خطی روکار: لاین  نوری توکار در طراحی‌های سقف و دیوار‌های کاذب که از جنس چوپ یا گچ هستند تهویه می‌شوند این لاین‌های نوری  بر روی کار نصب می‌شوند.
  • چراغ خطی آویز: لاین‌های نوری آویز در رستوران  و کافه‌های مدرن و کلاسیک به شدت مورد استفاده است. یکی از  دیگر کاربردهای لاین نوری آویز طراحی در آشپزخانه‌های منازل هست که به صورت سیم یا پایه و معلق از سقف آویز می‌شود.

نورهای خطی جادوی زیبایی در صنعت نورپردازی فضای داخلی ساختمان است

نورهای خطی جادوی زیبایی
نورهای خطی جادوی زیبایی

نورپردازی آشپزخانه و نهارخوری با چراغ خطی

استفاده از چراغ خطی روکار در آشپزخانه می‌توان فضا را به خوبی روشن نمود و جلوه‌ای مدرن و یونیک به محیط بخشید.

نورپردازی فضای نشمین و پذیرایی با چراغ خطی

استفاده از این نورپردازی مینیمال در فضای محیط نشیمن و پذیرایی منزل، می‌توان از شلوغی بصری کم نموده  و فضا را بزرگتر جلوه دهید.

نورپردازی اتاق خواب با چراغ خطی

استفاده از روشنایی خطی روکار، به ایجاد نور غیر مستقیم کمک نموده و مناسب برای اوقات استراحت بوده و نوری کم و آرامش بخش به شمار هدیه می‌دهد.

نورپردازی دفتر اداری با چراغ خطی

چراغهای خطی روکار نور را غیر مستقیم و دیفیوز شده پخش نموده و چشم افرادی که در محیط کار هستند را آزار نمی‌دهد. اده و از این جهت کارکنان و حاضران در فضای اداری، احساس ناراحتی نخواهند کرد.

نورپردازی فضای تجاری با چراغ خطی

لایتینگ و نوردهی به فضاهای تجاری با چراغ‌های خطی بسیار شیک و خوشایند به نظر می‌رسد. فروشگاه، شوروم و یا مراکز تجاری بزرگ، به منظور جذب مشتریان و افزایش جذابیت بصری در ارائه کالاها و خدمات می‌توانند از چراغ خطی استفاده نمایند.

 

پروفیل آلومینیومی لاین خطی یا لاین نوری

پروفیل آلومینیومی لاین خطی یکی از پر کاربردترین و پر مصرف‌ترین تجهیزات ساختمانی است.

نکات بسیار مهم در انتخاب پروفیل آلومینیوم لاین خطی به قابلیت استفاده از آنها در فضایی داخلی و خارجی ساختمان دقت کنید

  • پروفیل‌های ال‌ای کف
  • پروفیل‌های ال‌ای دی معلق
  •  پروفیل‌های ال‌ای دی گوشه
  • پروفیل‌های چراغ خطی قابل انعطاف

اثر بخشی لاین‌های نوری رصد تکنو  در جذابت فضای داخلی ساختمان

لاین نوری به دلیل تنوع در ابعاد و سایز و شکلی که در کارخانه پروفیل لاین خطی رصد تکنو تولید می‌شود. با توجه به نیاز بازار ما اقدام به مونتاژ لاین‌های نوری و تولید پروفیل‌های لاین خطی و واردات منبع‌های ال‌ای دی در چند سال گذشته فعالیت کردیم. در تصویر زیر یکی از پروفیل‌های لاین خطی رصد تکنو رو مشاهده می‌کنید.

پروفیل آلومینیومی لاین خطی یا لاین نوری
پروفیل آلومینیومی لاین خطی یا لاین نوری

نکات مهم در خرید لاین نوری:

طراحان و مهندسانی با تجربه از متریال و سازه با کیفیت درجه یک استفاده می‌کنند در نتیجه اگر شما در زمینه نصب لاین خطی فعالیت دارید از برند تولید لاین خطی بخواهید که متریال با بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت رو در اختیار شما قرار بدهند. که در حین کار و پایان نصب از نتیجه کار مشتری شما راضی باشد.

قیمت پروفیل‌های لاین خطی

قیمت پروفیل‌های لاین خطی بر اساس متر در شرکت نورپردازی چراغ خطی رصد تکنو، نورانه، اکووات و شرکت‌های معتبر تعیین می‌شود و برای اینکه قیمت هر متر پروفیل لاین خطی را بدانید باید ابعاد و سایز  و نوع لاین نوری (توکار و آویز و روکار) تعیین کنید. به طور کلی تنوع پروفیل‌های لاین خطی و لاین نوری رصد تکنو بیش از ۲۴ کد است که مشتریان برای ثبت سفارش می‌تواند به آدرس سایت رصد تکنو و یا شماره ۰۹۱۳۵۸۸۵۵۱۸ مراجعه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا