تکنولوژی

وزیر ارتباطات: افزایش تعرفه اینترنت نسبت به افزایش حقوق‌ها ناچیز بوده‌ است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افزایش تعرفه اینترنت به نسبت افزایش حقوق و درآمد ناچیز بوده اعلام کرد: تعرفه اینترنت اپراتورها از سال ۹۶ و تلفن ثابت از سال ۹۰ تغییر ویژه‌ای نکرده بود که منجر به ورشکست شدن آن‌ها در بلندمدت می‌شد که نیازمند تغییر بود.

زارع‌پور در چهارمین نشست پاسخگویی تلفنی وزرا پاسخ به شهروندی درباره افزایش قیمت اینترنت در کشور گفت: تعرفه اینترنت اپراتورها از سال ۹۶ و تلفن ثابت از سال ۹۰ تغییر ویژه‌ای نکرده بود که منجر به ورشکست شدن آن‌ها در بلندمدت می‌شد که نیازمند تغییر بود.

وی افزود: افزایش تعرفه اینترنت به نسبت افزایش حقوق و درآمد ناچیز بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنبن اعلام کرد که پیامک‌های ارسالی از سوی مردم را شخصاً رصد و پیگیری می‌کنم

کسی به دنبال محدودسازی اینترنت نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۱۵ میلیون نفر روزانه از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند. کسی به دنبال محدود شدن اینترنت نیست و می‌توانیم پلتفرم‌های بین‌المللی داشته باشیم.

زارع پور با اشاره به چند پلتفرم داخلی که مورد استفاده روزانه مردم است، گفت: افتخار ماست که از خود در فضای مجازی سرمایه داریم و من به عنوان وزیر ارتباطات وظیفه دارم این پلتفرم های داخلی را امن و با کیفیت در اختیار مردم قرار دهم.

وی با تاکید بر اینکه نباید اسیر شایعه‌سازی‌ها درباره پلتفرم‌ها شد، تصریح کرد: با دیجیتال شدن تمام امور و زندگی بشر، هر کشوری که دارایی دیجیتال نداشته باشد، مستعمره خواهد شد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا