سرگرمی

دانلود فیلم

فیلم‌سازی و صنعت آن تاریخچه ی بزرگی دارد که علاقه‌مندان به فیلم و سریال تا حدودی آن را بررسی می‌کنند. اما باید به این موضوع نیز توجه کرد که تمامی مردم جهان برای پر کردن اوقات فراغت خود به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها می‌پردازند. همچنین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانر‌های گوناگون طبق علایق و سلایق مردم جهان در دسترس آن‌ها قرار میگیرد. دانلود فیلم یکی از ساده‌ترین روش‌های دسترسی به فیلم است و سایت‌های گوناگونی در زمینه ی معرفی فیلم‌ها وجود دارند. فیلم ۲ سریال یکی از سایت‌های قوی در زمینه ی معرفی انواع فیلم‌ها میباشد.

فیلم AVATAR2

فیلم Avatar2 محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی James Cameron در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. فیلم آواتار ۲، تهیه‌شده توسط استودیو قرن بیستم است که در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این فیلم پس از آواتار ۲۰۰۹ دومین فیلم در فرنچایز آواتار کامرون است. کامرون و جان لاندو تهیه‌کنندگان فیلم هستند و فیلم‌نامهٔ آن به دست کامرون، ریک یافا و آماندا سیلور بر اساس داستانی به نگارش درآمده است. اجرای موسیقی این فیلم زیبا در دستان باهنر سیمون فرانگلن میباشد و همچنین فیلم بردار توانا، راسل کارینتر، فیلم برداری این فیلم را انجام داده است. با دانلود فیلم avatar 2 لحظات خوشی را سپری کنید. از آنجایی که محصول ایالات متحده است، به زبان انگلیسی میباشد. در فیلم آواتار ۲ بازیگرانی چون Bailey Bass، CCH Pounder، Chloe Coleman، Cliff Curtis، Edie Falco، Giovanni Ribisi، Jack Champion، Jamie Flatters، Jemaine Clement، Joel David Moore و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. ترتیب نقش آفرینی آنان به این صورت میباشد: سم ورتینگتون در نقش جیک سالی، زوئی سالدانا در نقش نیتیری، کلیف کورتیس در نقش تونواری، بریتانیا دالتون در نقش لواک، دوان ایوانز جونیور در نقش روتکسو، جرمی اروین در نقش جوان نتیام، بریتانیا دالتون در نقش لواک، جیک و پسر دوم نیتیری، کلویی کلمن در نقش یانگ لواک.

فیلم AVATAR2
فیلم AVATAR2

آواتار با یک بودجهٔ تقریبا ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، به این ترتیب آواتار را باید گران قیمت رین فیلم تاریخ سینما عنوان کرد. بنا به گفتهٔ سخنگوی فاکس قرن بیستم، شرکت سازندهٔ آواتار، بیش از ۲۰۰۰ نفر طی دو سال روی این فیلم کار کرده‌اند. فیلم به دو شیوه ساخته شده؛ یکی به صورت معمولی و دیگری به صورت سه بعدی آواتار تا اینجای کار که یک ماه از اکران عمومی‌اش می‌گذرد، موفق شده بیش از یک میلیارد دلار در سینماهای آمریکا و جهان فروش کند. کارشناسان اقتصادی هالیوود معتقدند که آواتار موفق به راهیابی به ردهٔ دوم جدول پرفروش‌ترین ده فیلم تاریخ سینمای جهان خواهد شد. جیمز کامرون کارگردان پنجاه و شش سالهٔ کانادایی تبار سینمای آمریکا با عرضهٔ فیلم آواتار، دوباره بر تخت پادشاهی سینمای جهان جلوس کرده و تاج پادشاهی را بر سر گذاشته است.

دانلود فیلم AVATAR2
دانلود فیلم AVATAR2

تا قبل از به نمایش در آمدن آواتار حرف و حدیث‌های بسیاری دربارهٔ این فیلم بر سر زبان‌ها بود. خیلی‌ها معتقد بودند که کار تازهٔ کامرون قرین با شکست و ناکامی خواهد بود. این وضعیت شباهت فراوانی به دوازده سال پیش داشت، در آن زمان نیز خیلی‌ها در موفقیت تایتانیک، کار قبلی کامرون، شک و تردیدهایی ابراز کرده بودند اما موقعی که فیلم به روی پرده آمد، معلوم شد که همهٔ این ابراز تردیدها بی‌پایه و اساس بوده، و حالا دوباره شاهد همین اتفاق در مورد کار تازهٔ کامرون هستیم. آواتار به روی پرده آمده و خط بطلانی بر همهٔ شک و تردیدهای قبلی کشیده است. آواتار به قول یکی از منتقدان آمریکایی، یک پدیدهٔ سینمایی در حد و اندازهٔ جنگ‌های ستاره‌ای ۱۹۷۷ است؛ پدیده‌ای که تأثیر آن بر سینما و به ویژه ژانر علمی – تخیلی تاریخ ساز خواهد بود. همچنین شما میتوانید با دانلود فیلم اکشن دوبله فارسی، فیلم آواتار ۲ را ببینید و لذت ببرید. در سال ۲۰۰۶، کامرون اظهار داشت که اگر آواتار موفق باشد، امیدوار است که دو دنباله برای این فیلم بسازد. در سال ۲۰۱۰، او گفت که موفقیت گسترده فیلم تایید کرد که او این کار را خواهد کرد. دنباله‌ها در ابتدا برای اکران در دسامبر ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده بودند. او صحنه‌های خاصی را در فیلم اول برای ادامه داستان در آینده گنجاند. کامرون برنامه ریزی کرد که دنباله‌ها را پشت سر هم فیلمبرداری کند و «پس از پایان رمان» کار را آغاز کند. او اظهار داشت که عاقبت‌ها در حین کاوش در دیگر قمرهای پولیفموس، جهان را وسعت خواهند داد. دنباله اول بر روی اقیانوس پاندورا تمرکز می‌کند و همچنین بیشتر جنگل‌های بارانی را به نمایش می‌گذارد.

داستان فیلم آواتار ۲ به این صورت است که؛ «جیک سالی» و «نیتیری» یک خانواده تشکیل داده‌اند و برای با هم ماندن دست به هر کاری می‌زنند. با این حال، آنها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف «پاندورا» می شوند. زمانی که تهدید قدیمی آنها برمی گردد تا کاری را که شروع کرده‌اند به پایان برسانند. روایت داستان خانواده سالی، مشکلاتی که به دنبال آن‌ها می‌آید، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند، نبردهایی که برایشان می‌جنگند. زنده بمانند و فجایعی که آنها متحمل می‌شوند. بیش از یک دهه از وقایع فیلم اول می‌گذرد. جیک سالی و نایتیری خانواده‌ای را تشکیل داده و هر کاری می‌کنند تا در کنار یکدیگر باقی بمانند.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا