ایرانتکنولوژی

دلجویی همراه اول از مشترکان برای ارسال هشدار اشتباه زلزله

یک روز مکالمه رایگان بعدا به مشترکان تعلق خواهد گرفت

آی تی ایران – همراه اول می‌خواهد برای دلجویی از مشترکان برای ارسال هشدار اشتباه زلزله یک روز مکالمه رایگان به آن‌ها هدیه دهد.

این در حالی است که ارسال این پیام هشدار باعث نگرانی‌های زیادی بین مشترکان شده است. حالا همراه اول می‌خواهد برای آن دسته از مشترکانی که این پیام را دریافت کرده‌اند یک روز مکالمه رایگان اعطا کند.

به گزارش  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات همراه اول در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: در پی هشدار وضعیت زرد و نارنجی روزهای گذشته توسط سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع آبگرفتگی و سیل در برخی از استان‌ها، مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه سرویس هشدار سریع برای اطلاع رسانی بلایای طبیعی را راه اندازی نمود که تفاوت عمده این سامانه با پیامک معمولی سرعت و اولویت هشدار است که می تواند باعث کاهش آسیب‌های جانی و مالی هموطنان عزیزمان از بلایای طبیعی گردد.

وی در ادامه افزود: در روز جاری کارشناسان مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه قصد ارزیابی صحت عملکرد سامانه مذکور از طریق ارسال هشدار برای تعدادی از اعضای تیم در محدوده جغرافیای خاص را داشتند که متاسفانه بدلیل خطای انسانی هشدار مذکور برای قریب به دو درصد از هموطنان عزیزمان نیز ارسال شده است.

مقرر شد جهت دلجویی از مشترکان، یک روز مکالمه رایگان به عنوان هدیه اختصاص یابد که زمان آن از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. 정품 비아그라,비아그라구매,비아그라구입,처방전없이 초간편주문.합리적인가격.비아그라 퀵배송,비아그라온라인약국,시알리스.각종 발기부전치료제 판매 전문 온라인스토어 13년동안 단 1건도 가품판매에 관한 스캔들이 없는 믿을수 있는 스토어 입니다.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا