سونی

یک نمایندگی معتبر تلویزیون سونی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

در منزل هریک از ما محصولی از سونی وجود دارد. سونی با ارائه محصولات با کیفیت و به‌روز در خانه‌های ما راه پیدا کرده است. به همین دلیل هر کجا اسمی از سونی باشد یادآور محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت است. از دید بسیاری از مردم یک نمایندگی معتبر باید علاوه بر داشتن خدمات پس از فروش، بتواند خدمات تعمیری تلویزیون‌های سونی را نیز ارائه دهد که نمایندگی سونی در تهران این موارد را دارد و خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد.

تعمیر پنل، تعمیر بک لایت، تعمیر آمپلی فایر، تعمیر پاور، تعمیر مین برد، تعمیر تیونر، تعمیر پیکسل‌های آسیب دیده از جمله خدمات یک نمایندگی معتبر است. همچنین یک نمایندگی معتبر باید در ارائه محصولات خود صداقت داشته باشد و محصولاتی اصل و اورجینال به خریداران عرضه کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک نمایندگی تلویزیون سونی معتبر می‌پردازیم.

ارائه محصولات اصل و اورجینال توسط نمایندگی معتبر سونی

یک نمایندگی معتبر تلویزیون سونی باید محصولاتی که در بازار ارائه می‌دهد اصل و اورجینال باشند. چراکه امروزه عرصه برای سودجویان فراهم شده و ممکن است در بین کالاهای اصل، کالاهای تقلبی نیز به خریداران فروخته شوند.

به همین دلیل بهترین مکان برای خرید محصولات سونی، نمایندگی‌های معتبر آن در سراسر کشور است. همچنین نمایندگان این شرکت متعهد هستند که محصولات را با قیمت واقعی به فروش برسانند و از گران فروشی خودداری کنند.

ارائه محصولات با گارانتی و ضمانت معتبر توسط نمایندگی سونی

نمایندگی معتبر و با اصالت سونی سال‌هاست که سابقه درخشانی برای خود ساخته و در بین مردم محبوبیت یافته است. این شرکت هدفش رضایت مردم بوده و بر شعار مشتری مداری و تضمین کیفیت پایبند است. نمایندگان رسمی و معتبر سونی موظف هستند که خدمات پس از فروش و تعمیرات به خریداران خود ارائه دهند.

یکی از مهم‌ترین تعهدات سونی، ارائه گارانتی و ضمانت معتبر است. به این ترتیب شما می‌توانید کالایی اورجینال با گارانتی معتبر از نمایندگان سونی در سراسر کشور خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای اطمینان از گارانتی محصول خریداری شده، شماره سریال تلویزیون سونی خود را در سایت جامع گارانتی ایران وارد نمایید و از اصالت کالای خود اطمینان یابید. چنانچه شماره سریال در سایت جامع گارانتی ایران یافت نشد به اصل نبودن محصول خود شک کنید.

مشاورین حرفه‌ای و مجرب

نمایندگان متعبر تلویزیون‌های سونی با در اختیار داشتن مشاورینی مجرب اطلاعاتی تخصصی و کامل در اختیار شما قرار می‌دهند. در واقع می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی با مشاورین صحبت کرده و در خصوص تلویزیون مد نظر خود مشورت بگیرید که بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

همچنین می‌توانید در خصوص بهترین تلویزیون‌های سونی نیز از مشاوران نمایندگی‌ها راهنمایی بگیرید. این افراد تمام نکات خرید و نگهداری از محصولات را به شما ارائه می‌دهند.

خدمات تعمیری تلویزیون‌های سونی

خدمات تعمیری تلویزیون های سونی در نمایندگی‌ها
خدمات تعمیری تلویزیون های سونی در نمایندگی‌ها

یک نمایندگی معتبر سونی باید علاوه بر خدمات پس از فروش و گارانتی، به خریداران خود خدمات تعمیری نیز ارائه دهد. چنانچه محصول شما آسیبی ببیند متخصصین نمایندگی‌ها موظف هستند در مرکز تعمیر واقع در نمایندگی یا در منزل تلویزیون سونی شما را تعمیر کنند.

تکنسین‌های نمایندگی‌های سونی در سراسر کشور آموزش‌های تخصصی دیده‌اند که بتوانند هر مشکلی را رفع کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از خدمات تعمیری نمایندگی‌های معتبر تلویزیون‌های سونی می‌پردازیم.

تعمیر بردهای تلویزیون سونی

تلویزیون‌های معتبر سونی دارای چند برد هستند. برد مین برد، برد پاور و برد تی کان از جمله بردهای تلویزیون‌های سونی هستند. به طور کلی وظیفه هر برد در تلویزیون منحصربه‌فرد است. پس چنانچه هریک از بردها خراب شوند عملکرد بخشی از تلویزیون مختل خواهد شد. برای مثال اگر مین برد آسیب ببیند، تلویزیون روشن یا خاموش نمی‌شود.

یکی از خدمات نمایندگی‌ها تعمیر برد تلویزیون است. تکنسین‌های مجرب این شرکت آسیب را در تلویزیون شناسایی و تعمیر می‌کنند. البته فراموش نشود که تمامی بردهای تلویزیون سونی قابل تعمیر نیستند. برای مثال مین برد که برد اصلی تلویزیون است، قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

تعمیرات بک لایت تلویزیون سونی

بک لایت در واقع نور پس زمینه تلویزیون است. اگر متوجه قطع شدن تصویر تلویزیون یا تاریک شدن آن شدید، به خراب شدن بک لایت تلویزیون سونی شک کنید. بک لایت تلویزیون سونی تعدادی لامپ فلورسنت دارد. این لامپ‌ها وظیفه دارند نور را به پنل‌ها بتابانند که تصویر به‌درستی روی تلویزیون نمایش داده شود. بک لایت دارای حساسیت بالایی است به همین دلیل باید متخصصینی مجرب اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمایند.

تعمیر پنل تلویزیون سونی

بک لایت تلویزیون در قطعه‌ای به نام پنل قرار دارد. پنل نیز مانند بک لایت از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار است. این قطعه معمولا در صورت خرابی باید تعویض شود و ترمیم آن بی‌فایده است. در واقع در صورت خراب شدن بک لایت، لیکوئید، پیکسل سوختگی و آبخوردگی پنل باید عوض شود و عملکرد دستگاه به حالت اولیه باز گردد.

تعمیر مشکل صدا داشتن و تصویر نداشتن

اگر تلویزیون سونی شما صدا دارد اما تصویر ندارد، مشکل از بک لایت است. بک لایت قطعه حساسی است که در پنل قرار گرفته و بیش‌تر مشکلات مربوط به تصویر ناشی از آسیب به پنل یا بک لایت است. بخش تعمیرات نمایندگی‌های معتبر سونی هر یک مربوط به یک محصول هستند. تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون‌های سونی در کوتاه‌ترین زمان مشکل تلویزیون را تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی در منزل

نمایندگی‌های معتبر سونی دارای سرویس خدمت در محل هستند. به این معنا که نیازی نیست تلویزیون خود را برای تعمیر به نمایندگی ببرید. تنها کافیست با نمایندگی تلویزیون سونی شهرتان تماس بگیرید. تکنسین‌های ماهر به منزل شما آمده و بدون دریافت هزینه‌ای تلویزیون شما را تعمیر می‌کنند. در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعمیرات بیش‌تر داشته باشد، تنها قطعه را به مرکز تعمیر نمایندگی می‌برند.

نمایندگی سونی در تهران
نمایندگی سونی در تهران

سخن پایانی

شرکت سونی یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی است. این شرکت در کشور ژاپن بوده و علاقه خاصی به فعالیت در زمینه خدمات تصویری همچون فیلم دارد. تلویزیون‌ها معمولا بر اثر ضربه یا گرد و غبار دچار مشکل می‌شوند. بعضی از این مشکلات جدی و بعضی جزئی هستند.

خانه سونی یک نمایندگی سونی در تهران و یک نمایندگی معتبر در حوزه تلویزیون‌های سونی است که در حوزه تعمیرات خدماتی نیز فعالیت دارد. همچنین کالاهایی با اصالت و گارانتی به فروش می‌رساند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا